Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за KTM 450

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Съвет за KTM 450

    Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
    Ами пробвай колега, но с едно-две на ум...

    Първо разпитай пича как се държи мотора и кога му идва ряза.

    Второ тръгни на втора да имаш малко повече време да реагираш, защото оборотите на този тип двигатели направо литват преди да се усетиш и се усещаш на задник а мотора някъде два-три-пет метра пред тебе... това в добрия случай!

    И трето не се прави на герой - ако трябва да пуснеш мотора просто го пусни - резервни крака и ръце не се продават - поне не такива, каквито би искал да имаш!

    За екипировката... ако на товоя приятел екипа не ти става по-добре потърси и от друг някой да не стане играчка плачка.
    Мали хора вие много ме наплашихе бре.
    Моят приятел ми казва: ако искаш се качвай и го пробвай, ама си пази краката, и ако трагнеш да падаш пускаи мотора, аз така и несе престраших. От тогава до сега несам се качвал, но скоро време мисля да пробвам, квото стане-стане.

    Коментар


    • #32
      До: Съвет за KTM 450

      Колега, или все още не сме колеги май...
      Няма нищо страшно, ще се возиш на мотора без никакъв проблем. Едно ферари може да върви с 300км/ч а може и с 30км/ч зависи колко го натискаш.
      Дотук проблем няма, проблема идва когато решиш ТИ да започнеш да караш мотора. Ето тогава стават белите, тоест след 200-300км черни пътища ще решиш, че е настъпил твоят час и хайде в гората и там ще разбереш за какво иде реч иначе ако си внимателен по черни пътища можеш да си караш и 4500кубика лекичко.
      Но няма да се научиш да владееш мотора, няма да можеш ти да го контролираш, няма да го чувстваш и това ще те изморява много.
      Абе ти нали беше решил вече аз на теб не пиша а на евентуален друг кандидат каскадьор...

      Айде успех и само с екипировка.

      Коментар


      • #33
        До: Съвет за KTM 450

        Първоначално публикуван от Makaveli Преглед на мнение
        От каде разбра колко е силен 250-така та разбра че евентуално ше ти умалее и ще трябва да зима6 450..., като си карал само симсон ( почваш да ми ставаш смешен )

        Тва незнам как го разбра като си карал само симсон и нямаш никакъв опит ... Пък и най-малкото от каде знаеш колко върви КТМ 450 та прецени че ще се справиш...

        Интересно мие колко пари си събрал и за колко мислиш че ше си намериш такъв мотор...


        И незабравяй да ни информираш с по-нататъчното си "развитие"...
        За бързина незнам дали 250 е по бавен, но съм 100% сигорен че 450 е поне 2 пъти по рязък от 250, а това за ендурото е от голямо значение.

        Събрал съм малко пари, но има време.
        Втора употреба KTM 450 SX мисля че мога да си оредя за около 4500-5500лв, но несъм сигорен. Моят приятел си го е взел за 4500, и мотора е доста здрав, но несъм сигорен коя година е производството. Приятелят ми е на 28 години и сам си е монтьор и сам си прави поддръжката, та така че има кой да ми помага.

        Ама вие май почвате да се забавлявате. Виждате че съм решен да взема 450 и си мислите че ще се отчаям като го пробвам, и че ще се чудя кво да го правя, ама няма да е така, доста съм разумен и упорит и би трябвало да излезе шофьор от мене (дано).

        Ако взимам нещо то ще е на пролет, до тогава има време. Аз да събера парите, па живи здрави може да купя и нещо друго. Кой знае ...

        Коментар


        • #34
          До: Съвет за KTM 450

          Първоначално публикуван от Златко_1991 Преглед на мнение
          Мали хора вие много ме наплашихе бре.
          Моят приятел ми казва: ако искаш се качвай и го пробвай, ама си пази краката, и ако трагнеш да падаш пускаи мотора, аз така и несе престраших. От тогава до сега несам се качвал, но скоро време мисля да пробвам, квото стане-стане.
          Само не се плаши - огледай си "пистата" и пак ти казвам - поговори си с пича кога почва да качва обороти по-рязко. Тръгваш на втора и по този начин малко ще "закашляш" мотора и ще качва по-бавно обороти. Ако нещо се притесниш не стискай спирачките, по-добре първо опитай да стиснеш съединителя, за да не блокираш гумите! Няма да се плашиш само внимателно с масура за газта.

          Малко късно видях по-горния пост - да за ендуро има голямо значение - отрицателно... представи си с някой луд крос да ми катериш хълмове - на ниски ще гасне, а на високи ще те мята по гръб - айде няма нужда от простотии!

          Поредния P.S. ... както един приятел казваше - "По-добре бавен мотор бързо, отколкото бърз мотор бавно". В това има много повече смисъл отколкото изглежда на пръв поглед.
          Последно редактирано от господин никой; 23-09-08, 16:48. Причина: Отговор...

          Коментар


          • #35
            До: Съвет за KTM 450

            До 3-4 дена ще пиша как е минало пробването на КТМ, защото тоя моя фриенд немоа го намера той само в гората кисне.

            Коментар


            • #36
              До: Съвет за KTM 450

              Оооооо ти за SX ли ни говориш?!? Още по-зян е работата. Можеш ли да си предствиш за 4500-5500 какъв кош ще вземеш. Амортизацията на кросовия мотор няма нищо общо с ендуро мотора.
              Иво Георгиев
              Gworkshop

              Коментар


              • #37
                До: Съвет за KTM 450

                mitkov много те уважавам, но моля те не пускай такива отговори дори и на майтап... ще вземе лапето да си купи някоя кракотрошачка и после ще има "продавам почти нов KTM 450, щото ме е страх да се кача на него..."
                ..най трудно е да опазиш човек ..от..самия него си ..




                но съм 100% сигорен че 450 е поне 2 пъти по рязък от 250, а това за ендурото е от голямо значение.
                ...вече наистина става забавно ..от къде ги разбра тия работи..ако говорим конкретно за рязкозст..250 то е по "рязко" от 450 то
                450 то е по "силно" и дърпа повече от ниски и средни обороти /може би имаш в предвид ..т нар респонз или отговор на подадената газ!?/..

                ..а че за ендурото е от голямо значение мотора да е рязък... ..не знам как стигна до тия изводи ..но си на много погрешен път ..както и да е..остави тия простотии...и вземи да слушаш малко щото иначе работата ще е много зян
                ..кажи сега до колко пари разполагаш и що годе какво искаш и къде да караш..че да вземем вече сериозно да мислим
                Последно редактирано от mitkov; 23-09-08, 17:46.

                Коментар


                • #38
                  До: Съвет за KTM 450

                  Първоначално публикуван от Ivo Georgiev Преглед на мнение
                  Оооооо ти за SX ли ни говориш?!? Още по-зян е работата. Можеш ли да си предствиш за 4500-5500 какъв кош ще вземеш. Амортизацията на кросовия мотор няма нищо общо с ендуро мотора.
                  Ами не ми се вярва да си събира пари за ЕХС, те са все още нови и скъпи, най- вероятно има в предвид SХ по старичък и по евтин. То с него не може да се утрепе човек веднага. Първо трябва да се научи да го пали. Абе лапешка работа, ама да пробва, обаче първо да пообиколи ортопедиите и тогава.
                  Последно редактирано от Chinela; 23-09-08, 18:26.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Съвет за KTM 450

                    Е Mitkov нали ме видиш че несам разбирач. Кво ми се вразваш па ти? просто помислих за 10 сек и тва ми се стори логично.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Съвет за KTM 450

                      Като не си разбирач що ти е 450-ка.

                      За да станеш разбирач трябва да строшиш:
                      1-2 Симсонки......
                      1-2 ЕТЗ-та.....
                      1-2 Кдх-са....
                      1-2 Др-и(250-350)........и чак тогава да си вземеш еи тоя КТМ.......

                      П.П Темата стана малко като една от един друг форум.

                      Тате ми дава 80000 за Ауди А5 ама живо се интересувам колко харчи.......... плиис..............Щото неще да ми дава за гориво.

                      Само приказки,че да е интересно.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Съвет за KTM 450

                        След малко заключвам темата. То КТМ-и ли не бяха, Банши-та ли не бяха, след малко очаквам тема в раздел бронирани G класи.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #42
                          До: Съвет за KTM 450

                          Тоя 450 ще ти е много много силен ,или ще се правиш на смел и ще се опитваш да раздаваш гас и ще се потрошиш или ще се оплашиш как върви и нещата за теб ще са по добре ,а и за парите които си събрал ще вземе някоя трошка най-вероятно както са ти написали вече.Сигурен съм ,че много повече ще се радваш и ще ти прави кеф црф250 защоото по-бързо ще се научиш да го владееш Ти а не той теб ,а и така съотношението цена-качество ще е по-добро отколкото с някое 450

                          Коментар


                          • #43
                            До: Съвет за KTM 450

                            С това темата е изчерпана. Ключ.
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X