Мотора не е точно за екстреми, но пък има приятна возия. За градско ще впечатлява мадамите, а за черен път няма да те тормози. Като за първи мотор става
Отказах се от мотора. Много работа има по него пък е преправян на 250 цц и после пак е върнат на 125.
За да не отварям нова тема
Понеже съм начинаещ в оффроуда кажете ми какви марки да търся (125цц) , Хонда , Ямаха , Кавазаки , или Италиянските машини?
Може да си се отказал от конкретния екземпляр, но защо да се отказваш от модела? Не е толкова лош, според мен е идеален за начинаещи. А това което най-много ме кефи е, че 125-цата дава някакъв смешен разход - 3,5/100 по асфалт (засичано неведнъж на мотор след основен ремонт) и около 5-6/100 при много ръчка по баирите. Това за 2Т мотор е много добре. Много е лек и като се качих за първи път си помислих че съм на някакво 50 сс скутерче
Иначе и Жоро XR 600 е прав - всички японски 125-ци стават като за първи мотор стига да ги вземеш в добро състояние. Гледай само да са ендуро (а не чист Крос) и да не са някаква орязана версия - има ги и по 12-13 к.с. заради някакви ограничения на запад в категория А1. За италианските съм останал с впечатление че доста по-трудно се намират части и са по-скъпи.
Последно редактирано от bullet_pk; 15-10-08, 11:56.
Не съм казал че се отказвам. Просто този който гледах беше уникално разбит и нямаше смисъл да го зимам. Може да съм му смъкнал бая голяма сума но пък не си заслужаваше после да дам пак 500лв за ремонт.
Сега мисля да изчакам малко да дойде зимата ( до януари ) мисля вече да взема. Тамън да събера повече пари.
Коментар