Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Здравейте и аз мисля да се присъединя...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Здравейте и аз мисля да се присъединя...

    Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
    Това с екипировката е много добро решение! НЕ ЗАБРАВЯЙ, ЧЕ КРАКА И РЪЦЕ В МАГАЗИНА НЯМА!
    Ето последното ми "произведение на изкуството" За екипа-твърдо ЗА
    П.С. Имах и друго в предвид. Ако колегата има уменията наистина ще го кара един месец и после ще е назад с парите при продажбата на 125-ката. Това исках да кажа,а не че е задължително всичко да се мята на 450цц
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от Evgeni Enduro; 08-09-08, 21:59.
    "Kолкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме"
    А+
    LZ1DRZ

    Коментар


    • #17
      До: Здравейте и аз мисля да се присъединя...

      Колега с питане няма много да стане, трябва да пробваш и 250 и 450...тогава ще разбереш за кой си... Покарай 20-на минути и двата, за да ги усетиш. Който ти хареса го взимай и се учи да го караш внимателно и не сам, а с някой по- опитен от теб. Успех!

      Коментар


      • #18
        До: Здравейте и аз мисля да се присъединя...

        ..това на което си се спрял последно доколкото разбрах е-WR250 ..БРАВО -чудесен избор-не е силен не е и слаб можеш да го караш колкото си години искаш -няма да ти умелее-само му махни фабричните тапи по някое време че..с тях е точно като някой симсон ..а като ги махнеш си е дзверче..между другото..и аз леко така съм се понавил на такава ямаха ..може би ще изчакам да я направят инжекцион

        Коментар


        • #19
          До: Здравейте и аз мисля да се присъединя...

          Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
          .. да я направят инжекцион
          Че защо...?!?!

          Коментар


          • #20
            До: Здравейте и аз мисля да се присъединя...

            Че защо...?!?!
            ..ами..за да си купя ..последната произведена с карбуратор ..например

            ..или защото после ще е актуален още доста години..ще могат да му се включват различни "криви " на пръскане и запалване -ще отговаря с някоя от тях на евро ..н..нормите и ще може да се кара на всякъде още мноого години..и е такива неща ..няма да иска и реджеттинги и настройки а и ще гори доста доста по малко тоест ще е доста по автономен из забутаните места дето се ръгаме по някога и за където всъщтност ще го ползвам ...
            ..но и който вземе последния с карбуратор също няма да сбърка..защото със сигурност ще върви повече ще се ремонтира по лесно и ще е доста по идиотоустойчив

            Коментар


            • #21
              До: Здравейте и аз мисля да се присъединя...

              Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
              ..ами..за да си купя ..последната произведена с карбуратор ..например
              ..но и който вземе последния с карбуратор също няма да сбърка..защото със сигурност ще върви повече ще се ремонтира по лесно и ще е доста по идиотоустойчив
              Така е, но си мисля, че сериозно ще го направят впръскването. Няма да има грижи според мен. А и вариантите за променяне на запалването и впръскването си е доста интересно и ще е голяма занимавка... Много се изкефих на новата Хонда...за 350 долара си взимаш кит-а, с който почваш да я човъркаш. Ще изчакам да минат обаче 2-3 години да си изчистят детските болести по тия нови ел. системи...

              Коментар


              • #22
                До: Здравейте и аз мисля да се присъединя...

                Ще изчакам да минат обаче 2-3 години да си изчистят детските болести по тия нови ел. системи...
                ..едва ли ще има кой знае какви болести по тия системи даже и от първите бройки ..тоя мотор с инжекцията го карат поне от 2 години в японското първенство по мотокрос ..и всичко е изпробвано многократно..тая година като го разцъкат и из щатите ..и..ще пуснат и една камара афтърмаркети за него с които можеш да го направиш както си искаш

                Коментар


                • #23
                  До: Здравейте и аз мисля да се присъединя...

                  Тази дилема за 250 и 450 и мен не един път ме е тормозила и въпреки че съм пробвал доста мотори съм точно 50/50 за избора.
                  Много е важно също за какъв мотор става въпрос, за ендуро или крос, защото 450 ендуро изобщо няма нищо общо с кроса и се кара доста по-лесно, двигателя е доста по-плавен но в същото време има и доста сила по всяко време, недостатъка е че е тежък и по засуканите места може да видите зор с него, да не говорим пък за екстремите ако се наложи да го дърпате или изправяте, тогава след 5 мин сте без сила

                  Другия вариянт, 250 4Т крос като сила е добре, има мощност що годе достатъчна но пък хич нестава за ендуро, 250 4Т ендуро лично на мен пък ми е слаб и не ми достава удоволствие.

                  Може би компромисе е някакъв преработен от крос на ендуро италиянец както HM Honda, KL Kawasaki, Valenti Suzuki или пък 250-ца с кит на 300-350 кубика.

                  В крайна сметка 2Т ендуро май е най-удачния вариянт
                  лек мощен и доставят страхотно удоволствие с едно изключение, не обичам като ида на бензиностанцията да почвам да меся масла и бензини, но то пълно щастие няма
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • #24
                    До: Здравейте и аз мисля да се присъединя...

                    Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                    Тази дилема за 250 и 450 и мен не един път ме е тормозила и въпреки че съм пробвал доста мотори съм точно 50/50 за избора.
                    Много е важно също за какъв мотор става въпрос, за ендуро или крос, защото 450 ендуро изобщо няма нищо общо с кроса и се кара доста по-лесно, двигателя е доста по-плавен но в същото време има и доста сила по всяко време, недостатъка е че е тежък и по засуканите места може да видите зор с него, да не говорим пък за екстремите ако се наложи да го дърпате или изправяте, тогава след 5 мин сте без сила

                    Другия вариянт, 250 4Т крос като сила е добре, има мощност що годе достатъчна но пък хич нестава за ендуро, 250 4Т ендуро лично на мен пък ми е слаб и не ми достава удоволствие.

                    Може би компромисе е някакъв преработен от крос на ендуро италиянец както HM Honda, KL Kawasaki, Valenti Suzuki или пък 250-ца с кит на 300-350 кубика.

                    В крайна сметка 2Т ендуро май е най-удачния вариянт
                    лек мощен и доставят страхотно удоволствие с едно изключение, не обичам като ида на бензиностанцията да почвам да меся масла и бензини, но то пълно щастие няма
                    Ето това е перфектният отговор според мен.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Здравейте и аз мисля да се присъединя...

                      ..значи -всичко опира до това -къде мислите да карате и за какво ще се ползва мотора
                      ..тия дни ходихме с малкия на една крос писта да покараме ..и имах възможност да пробвам най различни мотори
                      ..специално за крос ..4 тактовите са си хит безспорно..и то не само 250..450 също вече са много добре и леки и удобни направени пробвах една уз450..от новите с алуминиевата рама..просто бях изненадан колко лесно се кара ..въпреки че е 450 и безспорно е много силен мотор..просто иска да спазваш някои елементарни техники и що годе да имаш малко опит за да може да го контролираш..иначе много лек и много удобен мотор ..е гати кефа успяли са вече да ги понаправят тези мотори
                      ..за ендуро обаче ако говорим..пак трябва да се изясни..екстремно ендуро ли ще се кара из дерета , камънаци и триали или ..нещо по нормално
                      ..а ако се търси нещо супер универсално-дето да става -що годе за крос -що годе за нормално ендуро и що годе за екстремно ендуро..и да няма и много поддръжка..2т ендурата модерните..са си логичен отговор макар че и 4 те ендурата вече ги модернизират с много бързи темпове и също са доста универсални мотори ..имах един приятел австриец който с ямаха вр450 караше на мотокрос състезания и се представяше -повече от добре -на едно състезание в хърватска например където е участвал и нашия топ кросист Куманов пича завършил на няколко метра след него с вр-а
                      ..въобще всеки сам трябва да си прецени -къде как и защо ще кара и с какъв бюджет разполага и от там да мисли вече какво да вземе

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X