Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Здравейте и аз мисля да се присъединя...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Здравейте и аз мисля да се присъединя...

    Здравейте от доста време чета форума и дойде момент в който да пусна една темичка за закупуване на мотор от мен...
    Та на 19 годни съм , 187-8 см , 85 кг ... (то стана като в сайт за запознанства ама ...)
    Искам да си взема нещо от магазина и най вече се колебая между КТМ и Кавазаки...
    До сега съм карал само на един приятел ямахата уз 250 ... както и Симсон (е все пак всеки е започнал от някаде )
    Мисля 4е 250 цц ще ми умалее много бързо , а искам като взема нещо да го карам 2-3 години ...
    Чудех се дали ще мога да свикна с нещо 400-450цц...
    Както и се чудех дали има смисъл сега през октомври да си взимам моторетка или да изчакам до пролетта ...
    Ако се сетя още нещо ще питам ...
    Благодаря предварително за отговорите...
    Пс: И предполагам някой от вас ще ме пратят да търся и да чета , та да кажа , че прочетох доста теми и на кики темата прочетох за ново 400-450 цц ендуро ... но немога да преценя на мен точно какво ми трябва
    Още веднъж благодаря предварително...

  • #2
    До: Здравейте и аз мисля да се присъединя...

    Всички си мислят, че 250-ките ще им умалеят и за това moble.bg е пълно с по-евтини 450-ки... Освен, ако не си състезател, или наистина екстремен карач, по-добре 250 четири такта за ендуро, за крос и двутактова 125-ца пак е добре... От 400-ките единствено съм харесал DR-Z... От 450-ките... за сега само на Chinela хонда-та... Само дето козата си иска пръч!!!
    Последно редактирано от господин никой; 07-09-08, 18:25. Причина: Добавка

    Коментар


    • #3
      До: Здравейте и аз мисля да се присъединя...

      Първоначално публикуван от max_show Преглед на мнение
      Мисля 4е 250 цц ще ми умалее много бързо , а искам като взема нещо да го карам 2-3 години ...
      Абе Агентче ти нали не си мислиш,че ще се научиш да караш за 2 дена или пък за 2 месеца,ако случаино си го мислиш по добре не си взимаи нищо,че ще си счупиш главата а пък тя трудно се ремонтира.

      Коментар


      • #4
        До: Здравейте и аз мисля да се присъединя...

        Първоначално публикуван от spl77 Преглед на мнение
        Абе Агентче ти нали не си мислиш,че ще се научиш да караш за 2 дена или пък за 2 месеца,ако случаино си го мислиш по добре не си взимаи нищо,че ще си счупиш главата а пък тя трудно се ремонтира.
        Приятелю въобще не си въобразявам такова нещо ... и затова се допитвам до вас ...
        Може да се каже , че съм екстремен карач ...
        Иначе машинката която взема доста ще се използва всяка събота и неделя ще излизам а и през седмицата доста често ... Защото практиката учи

        Коментар


        • #5
          До: Здравейте и аз мисля да се присъединя...

          250 4Т няма да ти умалее

          450 е много серизно нещо. Най-добре се качи да тестваш. Преди съм карал разни 2Т бая време, сега карам 450 от началото на сезона, напоследък тренирам по-сериозно и още ми къса ръцете. Честно ти казвам трудно е да се държиш за него прав като ускорява. Всяко леко дръпване на газта праща предната във въздуха...на всички скорости. Тежък е и не можеш да му влияеш с тяло- всичко става с техника, а тя не се придобива със сезон -два. Вземи си 250 да можеш да се кефиш и да си се учиш, така че в реални срокове от 2-3 г. да можеш да го цепиш яко по горите, с 450 те чака само мъка, борба и унижение. На мен също ми е силен. Кефи ме, че е изрод, но често си мисля за по-малък...

          Днес едно момче на пистата си продаваше ЦРФ-а 450 , защото му е силен, а кара там през ден. Чух и едни други там да разправят, че някой световен шампион казал че 450 няма пълно ръчкане и коментираха, че на Ридо даже и МХ1 не ги скъсват така както 250.

          Ако вземеш, че се окажеш някой супер талант и упорито магаре и почнеш за един сезон да го смазваш от ръчки, после какво ще си вземеш? 5002Т?

          Дано да съм те разубедил, че е скъпичък нов, а бързо ще се светнеш , че ти трябва нещо по-нормално и ще го продадеш със загуба.

          А бе горе-долу, все едно някой дето иска да се запише на катерене да пита: кажете на къде да тръгна към Рила или към Хималаите
          - то Рила си е лудница...

          Коментар


          • #6
            До: Здравейте и аз мисля да се присъединя...

            Ясен ти го е описал много добре...
            Много такива като теб, дето не са карали се самозалъгват... и си мислят че 125 2т или 250 4т са Симсон-ки.... ама не са, ами са супер сериозни мотори... не ги подценявайте щото ще си патите
            Доста бивши шампиони и др. добри карачи от мотокроса и в момента карат 250 4т... това трябва да ти е показателно, че с твойте 2-3 години все още ще има какво да учиш с 250ката...

            Коментар


            • #7
              До: Здравейте и аз мисля да се присъединя...

              Хайде и аз да потвърдя мненията на колегите....
              Вчера се заговорихме с колега от форума...и двамата караме 450-4т и твърдо се замисляме да минеме на 250-4т.
              Единственият проблем е, че са много силни мотори и изморяват прекалено бързо.

              Взимай 250 ка и ела да почерпиш...

              Коментар


              • #8
                До: Здравейте и аз мисля да се присъединя...

                До сега съм карал само на един приятел ямахата уз 250 ... както и Симсон (е все пак всеки е започнал от някаде )
                Мисля 4е 250 цц ще ми умалее много бързо , а искам като взема нещо да го карам 2-3 години ...

                ...щом ги мислиш такива../а всеки от нас си ги е мислел по някое време/ ..значи най вероятно каквото и да ти кажем..ще кажеш да добре и тн и накрая ..пак ще идеш и ще си купиш някое 450 ..
                иначе..много полезни мнения има написани по отгоре..ако все пак решиш да бъдеш мъдър...

                Коментар


                • #9
                  До: Здравейте и аз мисля да се присъединя...

                  То май трябва да се направи като наръчник на моториста и да се вталпи на хората че 250 4т е много сериозна машина и че вината не е в моторите а в нас.Тук ги наблюдавам че и най колемите карачи бягат на по малки мотори.А като мислиш че ще ти е малко пробвай на Митков КТМ и ще се увериш че 200 кубика не са никак малко.
                  .
                  Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                  0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Здравейте и аз мисля да се присъединя...

                    Първоначално публикуван от max_show Преглед на мнение
                    Искам да си взема нещо от магазина и най вече се колебая между КТМ и Кавазаки...

                    Както и се чудех дали има смисъл сега през октомври да си взимам моторетка или да изчакам до пролетта ...
                    Като гледам за кубатурата са ти отговорили най-компетентните от форума. Като начинаещ няма какво да се бъркам на вещите в занаята. На твое място бих си взел КТМ 250 4Т - и аз търсех 250 4Т, но друго стана

                    Колкото до чуденето ти дали да вземеш сега или напролет - щом имаш парите да купуваш от магазина не мисля, че ще има кои знае каква разлика в цената сега и после, но първо си купи екипировка.

                    Ако пък искаш да спестиш някои лев вземи някой по-стар мотор, от някой от форума, който се е грижил добре за него. Примерно:

                    http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=38061

                    Да не помислиш, че правя реклама или нещо подобно - не познавам продавача, но съм сигурен, че мотора е добре поддържан(освен, че модела е базов за ендурото) и ще имаш възможност и да го изцедиш докрай, пък после ще си вземеш нов. Май прагматика в мен се поотпусна
                    Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Здравейте и аз мисля да се присъединя...

                      Ако ще взима нещо ,то да е японско от 4т аз съм имал КТМ 250 4т и не го препоръчвам на никой заради двигатела .Друга работа е ако е от 2007 насам там те изкарват и новия модел двигател който няма нищо общо с стария .Аз на моя бях принуден да сложа комплекта 350 зада стане добре иначе има много празноти в настртойките на карбуратора а и мотора няма много сила ,май е някъде около 30 коня
                      Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                      0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Здравейте и аз мисля да се присъединя...

                        Мисля , че успяхте да ме разобедите ...
                        А за екипировка съм подготвил към 2000 лв ... мисля , че за тези пари мога да се сдобия с нещо нормално ... (каска , ръкавици , ризница , наколенки , ботуши и фанелка и панталон... ) какво е вашето мнение ...
                        А просто изчаквам за да мога да си взема книжката с А категория ... през октомври...и ще искам нещо което ще го регистрирам ...
                        А нещо ме разобедихте за КТМ ... нз защо , но мисля да се насоча към ямаха нещо 250 цц от магазина ... да си взема да покарам 2-3 годинки
                        Значи казвате сега да го взимам ... ??? Ако го взема сега дано да няма лоша зима та да мога да карам ... щтот няма да мога да го гледам как стой у нас ...

                        Коментар


                        • #13
                          До: Здравейте и аз мисля да се присъединя...

                          Еваларка. Добре си решил и за 2000 ще си събереш супер екипче. Все трябва да има топли дни за каране Ако ти е мерак студа няма да те плаши.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Здравейте и аз мисля да се присъединя...

                            Аз пък ще кажа,че човека ако си има акъл в главата няма да има проблем и с по-мощен.
                            Силният мотор може да върви и силно и слабо. Зависи как му навива ръчката. Аз слязох от ИЖ-то и се метнах на 600,когато бях на 16. Минаха ми някои гадории пред погледа и улегнах доста бързо без да имам проблеми! Проблемите дойдоха сега,когато вече посвикнах и добих самочуствие /което е опасно в по-голямо количество /
                            "Kолкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме"
                            А+
                            LZ1DRZ

                            Коментар


                            • #15
                              До: Здравейте и аз мисля да се присъединя...

                              Първоначално публикуван от Evgeni Enduro Преглед на мнение
                              Аз пък ще кажа,че човека ако си има акъл в главата няма да има проблем и с по-мощен.
                              Силният мотор може да върви и силно и слабо. Зависи как му навива ръчката. Аз слязох от ИЖ-то и се метнах на 600,когато бях на 16. Минаха ми някои гадории пред погледа и улегнах доста бързо без да имам проблеми! Проблемите дойдоха сега,когато вече посвикнах и добих самочуствие /което е опасно в по-голямо количество /
                              Колега къде е 600-650 кубика и маса килограма, къде е 125-цата, която се подмята както ти е удобно? На ендуро големи скорости няма да ти трябват, а само достатъчно мощност... Младежа не е 100-120 кила, та едва ли ще се стигне до липса на мощност.

                              Това с екипировката е много добро решение! НЕ ЗАБРАВЯЙ, ЧЕ КРАКА И РЪЦЕ В МАГАЗИНА НЯМА!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X