До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T
от "гора" до "гора" има разлика от тука до луната, а също и от 2т до 2т
скоростите ги остави, с тях всеки може и това е техниката в мотокроса или скоростните пътища и пътеки....
със съединителя трябва да си играеш в козите пътеки
.... в тях е истината за ендурото.... Там дето си мислиш, че неможеш да минеш, а мотора може и то много повече....
В ендурото постоянно трябва да доказваш на себе си, че невъзможното е възможно... Там е тръпката и прогреса... иначе си оставаме "туристи" до гроб!
Първоначално публикуван от duzer
Преглед на мнение
Играеш си повече със скоростите на 2Т-то, за да го държиш в опитмални обороти...
със съединителя трябва да си играеш в козите пътеки
В ендурото постоянно трябва да доказваш на себе си, че невъзможното е възможно... Там е тръпката и прогреса... иначе си оставаме "туристи" до гроб!
а и ненастроеното добре окачване е ясно че ще е дърво. По твоята логика ако с окачването на КТМ неможе да се постигне добро движение по трасе никой няма да кара КТМ, а като се замислиш в ендурото май 50% от моторите са КТМ а другите 50% всички останали марки.
модел ..който имаше по добро окачване от повечето занемарени втора употреба японци които съм карал 

Коментар