Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T

    Първоначално публикуван от duzer Преглед на мнение
    Мда.. подкрепям мнението на колегата. Тук много хора изприказваха че 2Т не е за в гората...
    от "гора" до "гора" има разлика от тука до луната, а също и от 2т до 2т

    Играеш си повече със скоростите на 2Т-то, за да го държиш в опитмални обороти...
    скоростите ги остави, с тях всеки може и това е техниката в мотокроса или скоростните пътища и пътеки....

    със съединителя трябва да си играеш в козите пътеки .... в тях е истината за ендурото.... Там дето си мислиш, че неможеш да минеш, а мотора може и то много повече....

    В ендурото постоянно трябва да доказваш на себе си, че невъзможното е възможно... Там е тръпката и прогреса... иначе си оставаме "туристи" до гроб!
    Последно редактирано от Жоро Донечки; 05-09-08, 10:05.

    Коментар


    • #17
      До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T

      За новото безлинково окачване на КТМ незнам до 2004 SX все си е трагично окачването. Не е само мое мнение , а и мнение на собствениците на Ктм SX!
      [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

      Коментар


      • #18
        До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T

        КТМ-ите се продадоха доста бързо,Ямахата 250 2Т все още се продава,КДХ-а 220 Р също много бързо замина,но намерих същия 2002 година,който вчера още не беше продаден и днес се надявам да стане мой.

        Коментар


        • #19
          До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T

          Мерси,на всички за помоща взех Кавазакито KDX 220 R 2002год. Скоро като пристигне ще има снимки и отзиви.

          Коментар


          • #20
            До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T

            Първоначално публикуван от borisgp Преглед на мнение
            За новото безлинково окачване на КТМ незнам до 2004 SX все си е трагично окачването. Не е само мое мнение , а и мнение на собствениците на Ктм SX!
            ...е колега 2004-та беше преди цели 4 години, в момента има модел 2009 вече а и ненастроеното добре окачване е ясно че ще е дърво. По твоята логика ако с окачването на КТМ неможе да се постигне добро движение по трасе никой няма да кара КТМ, а като се замислиш в ендурото май 50% от моторите са КТМ а другите 50% всички останали марки.
            Кой каза че 2Т не е за гората или пътеки или каквото и да било.
            Онзиден на isde-то в Серес в един момент имах чувство че 2Т моторите са повече отколкото 4Т. По скоро може да се каже че кросов мотор не е за гората а не 2Т. На всички е ясно какво става с нерните кросови мотори по засуканите места, на които ендурата си минават без проблем.
            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

            Коментар


            • #21
              До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T

              Един 250 4т КтМ изморява два пъти повече от 2т хонда или ямаха - причината: окачването отзад е направено така че амортисьора е захванат директно за вилката ,няма я чупката при японските машини . . . . голямо дърво
              ..колега ..вече на няколко пъти прекаляваш с някои изказвания ..и да ти кажа една част от модераторите са ти вдигнали мерника..за сега ги удържам ..все пак по внимателно..не знам как ни преценяш но все пак тук не сме събрни някакви хора от кол и въже и що годе имаме някаква идея за какво става въпрос по темите
              ..както ти е казал краси..ако не е добре настроено..и най хубавото окачване може да се скапе
              -освен това мотори от 2004 та и по стари...и като се има в предвид че и никой като цяло не спазва сервизните интервали на задния шок..ами нормално е за толкова години каране да се прецакат нещата..все пак има някакъв резон в мнението ти наистина до 2004 та молко по зле бе окачването спрямо японците..но пак е прекалено..виждал съм добре поддържан и запазен ктм и то 96 та модел ..който имаше по добро окачване от повечето занемарени втора употреба японци които съм карал

              ..ако ще си говорим за стари модели трябва да се разберем-за какво става въпрос за добре поддържан и запазен екземпляр или за някоя бангия

              иначе безлинковото окачване..много неща се дърдорят за него ..но на практика си върши работа ..и освен ако не си от световен шампион нагоре..едва ли ще усетиш кой знае какви разлики -особенно при по новите модели..а що се отнася до поддръжката тр да ви кажа че 100 пъти предпочитам да нямам линкове и да ми е малко по зле окачването отколкото постоянно да смазвам линкове оси и лагери..разбира се..повечето хора никога не го правят и..им е все тая -но аз обичам да си поддържам моторите както си му е реда и това ми е голямо облекчение..освен това има гадни триал места където като нищо можеш да строшиш линковете и стърчащите неща отдолу ако се хакнеш по агресивно докато с катма минаваш смело и не ти пука..отдолу няма нищо под вилката ..
              при сравнителните тестове ..също дори и най капризните тест карачи -не съм чул да се оплакват нещо от пдс окачването напоследък ..а съм изчел доста такива пък и да ти кажа ..каквито и пари да им дава ктм на карачите..трябва да ти кажа че ако моторите им не ги бива..пак никой няма да иска да ги кара -защото най важно им е да са напред класирани повечето от тях и да имат конкурентен мотор а не просто да правят бизнес

              ..а за 2 тактовите-да на ISDE наистина имаше повече 2 т та отколкото 4 те..или поне така изглеждаше отстрани..и това мисля че е нормално защото там за 6 дена -нямаш право нищо да правиш и ремонтираш по машината или ако правиш нещо то трябва да го направиш много ама много бързо и то с подръчни средства почти ..а това няма как да стане толкова лесно и бързо и без специфични инструменти с 4т
              а що се отнася до гората..специално за там пък 2 т даже си е по добре 4 т има предимство само на по бързи и с прави пътища ..но не и по засукани в гората пътечки
              Последно редактирано от mitkov; 08-09-08, 14:23.

              Коментар


              • #22
                До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T

                Mitkov благодаря за подкрепата пред гневните модетатори , мнението ми може да е малко остро и да провокирало някой ,но то си е мое и аз си държа на него в случая Ктм SX ако някой е карал много добре знае за какво говоря. А относно многото КТМ-и в състезанията евала успешен маркетинг , а и не съм казал че мотора не постига резултати ,а че изморява и съм посочил конкретна причина за това ,която няма нищо общо с настройките на окачването ; както и това че се чупят доста повече в сравнение с японските машини.


                Що се отнася до модераторите няма да ви притеснявам повече ограничавам се с всякакво писане за напред .


                Поздрави
                [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                Коментар


                • #23
                  До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T

                  Първоначално публикуван от borisgp Преглед на мнение
                  Що се отнася до модераторите няма да ви притеснявам повече ограничавам се с всякакво писане за напред .


                  Поздрави
                  ...е хайде сега, не се стягай толкова, просто недей да си така краен в оценките си за нещата и помни че всяко мнение за мотор или каквото и да било е твърде субективно и е в зависимост от много фактори, така че днес е така а утре иначе.
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • #24
                    До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T

                    Снощи ми дойде мотора, Кавазаки KDX 220 R 2002,благодаря на всички за съветите,смятам че не съм сгрешил при избора.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T

                      Честито! Перфектен мотор.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T

                        Първоначално публикуван от cruzeiro99 Преглед на мнение
                        Снощи ми дойде мотора, Кавазаки KDX 220 R 2002,благодаря на всички за съветите,смятам че не съм сгрешил при избора.
                        Е това е истината брато.
                        Снимаи да покажеш...............

                        Коментар


                        • #27
                          До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T

                          Първоначално публикуван от cruzeiro99 Преглед на мнение
                          Снощи ми дойде мотора, Кавазаки KDX 220 R 2002,благодаря на всички за съветите,смятам че не съм сгрешил при избора.
                          Страхотен мотор колега, браво за избора, давай снимки да го видим
                          радва ме факта че все повече колеги се ориентирват към добри 2Т машини

                          2T FOREVER
                          Последно редактирано от Краси; 20-11-08, 21:53.
                          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                          Коментар


                          • #28
                            До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T

                            [quote=borisgp;464756] Mitkov благодаря за подкрепата пред гневните модетатори , мнението ми може да е малко остро и да провокирало някой ,но то си е мое и аз си държа на него в случая Ктм SX ако някой е карал много добре знае за какво говоря. А относно многото КТМ-и в състезанията евала успешен маркетинг , а и не съм казал че мотора не постига резултати ,а че изморява и съм посочил конкретна причина за това ,която няма нищо общо с настройките на окачването ; както и това че се чупят доста повече в сравнение с японските машини.



                            Ами да ти кажа и аз нещо майсторе :с мотори се занимавам от 30г. апък с КТМ-ми от 99-та 1. така що изморяват, ами просто всеки мотор изморява като не си подготвен физически 2.многото мотори нее само маркетинг ,просто по- добрия мотор (ако е калпав кой ще го иска )3. за чупенето явно си водиш статистика -ама по моята май издържат повече от другите мотори .ТАКА че като неразбираш от мотори не плюй по добичето ,пък като неможеш да си купиш КТМ не означава че е ЛОШ.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T

                              Човека просто изказа мнение, и всички КТМ-аджии го нападнаха. Не съм карал КТМ, нито съм чел всички мнения на borisgp, нито го познавам, но ако си има мнение различно от на останалите, мисля че има право да си го изкаже? То излиза, че който плюе КТМ по някаква причина, рискува да бъде баннат..

                              Иначе честито и от мен за Кавата, да си я караш безпроблемно, и да те радва

                              Коментар


                              • #30
                                До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T

                                Здравейте.Колкото за здравината на даден мотор един колега го казва много точно:"Няма лоши мотори,има лоши стопани".Това е.Според моите наблюдения последните здрави,истински здрави,поне според моите разбирания мотори се правеха до към 97-98 г.Но все по-взискателния купувач изисква все повече и това налага компромиси.А и да не забравяме и печалбата от резервните части Колкото до умората от даден мотор всичко е много субективно.Зависи от типа каране,от темперамента на карача/водача,от умението за настройка.Да,има мотори по-непретенциозни от към настройка други капризни към детайла.Но сега пазара е наситен.Всеки може да избира,пробва и "напипа" неговия мотор.Не бива поради тези причини да сме крайни: "Това е боклук","Неееее,това не е боклук-супер е." и т.н. Офроуд съм карал и Хонда,и Сузуки,и Ямаха.Сега съм с КТМ.Във всеки мотор съм намирал и плюсове и минуси.А пък от модел до модел разликите са огромни.За мен много е важно да имам достъп,и то бърз до резервни части,защото няма мотор,който да не се чупи и да не иска подръжка.Това ме придърпа към КТМ.За сега.Гоблин ме изкушава с този ТМ.Но първо ще го пробвам пък после ще видим.Това е моето скромно мнение.Успех и безаварийно на всички.
                                Последно редактирано от СПИДИ; 21-11-08, 00:26. Причина: Правопис

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X