Здравейте,имам нужда от съвет като начинаещ в offroadа,по принцип досега карах само пистови мотори 1000кубикови и реших да си взема мотор за гората и трасе.Имам познат в САЩ,който е купил 2 мотора единия е YZ 426 2002,а другия е YZ 250 2T 99 год. и до 1 седмица трябва да избера кой от двата искам да ми прати.Знам че и двата не са за начинаещи,но просто нямам възможност да си купя 125 куб да се уча и да го ремонтирам.Доста четох и останах с впечатлението че 250 2Т е по труден за каране и подръжка и постоянно трябва да сменям скоростите,докато при 426 мога да го държа на една предавка в ниски обороти и по лесно да му свикна.Искам да чуя мнение на хора които са карали и двата мотора,и какво мислят дали ще мога да карам 426-цата защото още не съм дал парите и мога да се откажа и да търся някой KDX 220 R от САЩ.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T
Свий
X
-
До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T
Първоначално публикуван от cruzeiro99 Преглед на мнениеOще не съм дал парите и мога да се откажа и да търся някой KDX 220 R от САЩ.Този става за всеки и за всичко почти.
-
До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T
И трите мотора са супер различни.
С 2-тактовия ИЗ ще ти е най-трудно в гората - рязък двутактов, без стабилни ниски = на много пот и липса на кеф по екстримите... Иначе на черен път и мазни пътеки си се кара екстра, ама то човек като се набие в гората търси екстрийма - там е удоволствието...
Друго какво да ти кажа - за крос никой неможе да ти каже коя от двете Ямахи е по-добра. Това трябва ти да го усетиш с времето. Всеки човешки характер и нрав има различни виждания и желания... На едни им харесва вървежа и техниката при 2т, на други при 4т... Никой неможе да разгадае какъв си ти, това трябва сам да го направиш с времето. Безпорно 4т е по-лесен за трасето, но има едно НО липсва нещо, истинско, което при 2т го има, това е
А КДХ 220Р е железо за в гората, а с малко по-яки пружини става идеален и за аматьорски мотокрос...
Ако имаш възможност някъде опитай различните мотори... Ама то и да ги опиташ като нямаш опит на черно келепира не е много голям. С по едно кръгче(5-10км) няма нищо да разбереш от тея мотори, единствено ще усетиш спиране и ускорение, ама само с това нищо не правиш...
Коментар
-
До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T
според мен ако трябва задължително от тия двата да избираш и ако са в добро състояние -по добре вземи 250 то
-по лесно пали-не иска почти никаква поддръжка малко по леко е /усеща се доста по леко заради по ниския център на тежестта/ а и това което е споменал жоро за нестабилните ниски-специално при тези ямахи 250 почти не се усеща ..с малко нагласяне работят много стабилно на всякакви обороти включително и нискиПоследно редактирано от iva_kx; 21-11-08, 15:59.
Коментар
-
До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T
Колеги,мерси за отговорите,аз все още не съм избрал мотор и за двете Ямахи има желаещи тука в БГ,така че продължавам търсенето,
От 426 се отказах напълно понеже не може да го запалят,а стария собственик го е палил от първия път и това не е мотор за начинаещ като мен.За същите пари има КТМ МХС 200 и КТМ 250 ЕХС и се чудя дали не са по - добрия избор.В момента съм в дилема дали да взема Японското Ямаха 250 2Т или да КТМ -200 или 250.
Коментар
-
Коментар
-
До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T
Вземай двутактовото ендуро на КТМ и не му мисли.
По леко е от 4-тактовите,поддръжката му не струва почти нищо,не е толкова рязък юнато ЮЗ-ката и скоростите му не са толкова дълги.А пък ако много се колебаш и незнаеш кво да правиш вземай най-евтиния
Коментар
-
До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T
Ако в момента правех аз своя избор от тези мотори , щях да избирам на "онче-бонче", защото и четирите са страхотни машини
. Но съм пристрастен на Kawazaki и мога да ти кажа , че ще се чувстваш много конфортно с него . Става за всичко , което може да ти роди ума . Гарантирано е , че е дурако устойчив и няма лесно да го сломиш
.
mitkov тук май те затрудни cruzeiro99 да му дадеш съвт , между едни от любимите ти мотори, кое да е зеленото или оранжевото
?
Коментар
-
До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T
Аз избирам МХС200.
Може и ЕХС250.
Ямахата е кросов модел и за 5-6 години опити с кросови модели, се убедих, че за ендуро си трябва ... ендуро модел
КДХ220Р е старомоден спрямо останалите модели и не е по-здрав от тях. Има твърде мека предница.2010 CRF 250 R
Коментар
-
До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T
Кросов мотор за ендуро не ти препоръчвам, YZ250 ще ти е много силен а и е с много твърдо окачване направено за големи скокове.
Вземай КТМ-а който си е проектиран за това и е с доста по мазен двигател, но като имаш нужда от мощност той разполага с нея.Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T
МОга да кажа за Yamaha yz426f страшни проблеми със свеща най малкото задавяне или без да искаш да пипнеш газта при изгасен мотор и няма палене трябва да се сваля свеща тоя проблем го няма при yz450f
KtM ако не си карал може и да се излъжеш да си купиш ма ще се скъсаш да го псуваш ако се качиш в последствие на нещо японско.
Един 250 4т КтМ изморява два пъти повече от 2т хонда или ямаха - причината: окачването отзад е направено така че амортисьора е захванат директно за вилката ,няма я чупката при японските машини . . . . голямо дърво
2т Крос не е за пресечен терен аз карам такъв и предпочитам да го карам на трасе. Най-добре се усеща на писта той затова е създаден. Между другото ако не си някой женчо и не те плашат болките в ръцете пък и в цялото тяло си вземи 250 2т крос ,аз карам такъв и мога да кажа ,че усещането като дръпне тва животно като влезне в обороти е уникално[IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]
Коментар
-
До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T
Първоначално публикуван от borisgp Преглед на мнениеЕдин 250 4т КтМ изморява два пъти повече от 2т хонда или ямаха - причината: окачването отзад е направено така че амортисьора е захванат директно за вилката ,няма я чупката при японските машини . . . . голямо дърво
сефте чувам някой да оплюва новото безлинково окачване на КТМ
Коментар
-
До: Кое да избера YZ426 4T или YZ 250 2T
Първоначално публикуван от borisgp Преглед на мнениеМОга да кажа за Yamaha yz426f страшни проблеми със свеща най малкото задавяне или без да искаш да пипнеш газта при изгасен мотор и няма палене трябва да се сваля свеща тоя проблем го няма при yz450f
KtM ако не си карал може и да се излъжеш да си купиш ма ще се скъсаш да го псуваш ако се качиш в последствие на нещо японско.
Един 250 4т КтМ изморява два пъти повече от 2т хонда или ямаха - причината: окачването отзад е направено така че амортисьора е захванат директно за вилката ,няма я чупката при японските машини . . . . голямо дърво
2т Крос не е за пресечен терен аз карам такъв и предпочитам да го карам на трасе. Най-добре се усеща на писта той затова е създаден. Между другото ако не си някой женчо и не те плашат болките в ръцете пък и в цялото тяло си вземи 250 2т крос ,аз карам такъв и мога да кажа ,че усещането като дръпне тва животно като влезне в обороти е уникално
Както казва един приятел с който караме... "аре давай пълна газ и не му мисли". Играеш си повече със скоростите на 2Т-то, за да го държиш в опитмални обороти, но пак казвам... кефа е огромен.
А за болките в ръцете... и мен ми се удървят на 15-тата минута... ама след това прескачаш тази граница и нямаш проблем .
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар