Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Шосеен мотор за жена ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: мотор за жена ?

    Лелееее , по тая тема може да се напише учебник!Жалко че имам работа , но довечера ако ми остане време ще ти драсна 200 реда.
    Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


    "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
    Джон Кенеди

    Коментар


    • #17
      До: мотор за жена ?

      Honda XR400 supermoto вариант
      А цената има ли значение за теб ?

      Коментар


      • #18
        До: мотор за жена ?

        Като гледам и тук раздавате кубици и конски сили на корем - дайте малко и на мен...

        Ако Катаната 600 ти се е сторила тежка - същото ще важи и за Хорнет и Бандит 600.

        Ако нямаш опит на мотор горещо ти препоръчвам от по-малките кубатури - 250 (2 цилиндъра, защото такива с по 4 цилиндъра са доста зле откъм въртящ момент и мощност в ниските обороти)

        Ако имаш повечко опит - може да се насочиш към моторите с по-голяма кубатура, но спокоен нрав - туристи около 400-500 кубически сантиметра (великолепен пример е Хонда СВ-500 http://www.bikez.com/motorcycles/honda_cb_500_1994.php друг подобен е Кавазаки ЕР-5, за който се споменавав по-горните постове - http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_er-5_1997.php също Сузуки ГС 500Е) - това са типични туристи за начинаещи. Те са пак с по 2 цилиндъра добър въртящ момент, спокоен и рафиниран ход и сравнително неутрална геометрия.
        Тук някъде могат да се наредят и "орязаните" 400 кубикови модели на някои турист-спорт модели, но те идват от Япония и не са внасяни официално в Европа. Те са малко сложни откъм намирането на ремонтна документация и някои части (казвам някои, защото голяма част от частите съвпадат с тези на 600 кубиковите им събратя, а също може и да се ползва тяхната документация, като има и някои изключения).

        На следващото стъпало вече може да се сложет 600 кубиковите туристи и по-спокойни турист-спорт модели ...

        * Искам да направя и една допълнителна забележка - примерно Хонда ЦБР може да бъде от доста спокоен турист до доста дръпнат спортист - в зависимост от годината на производсто и настройките. Всъщност в по-късни години се произвежда поне в два варианта - R и RR, които доста се различават по пътно поведение. Очевидната разика е, че RR е с две отделни малки седалчици, а R е с цяла седалка...
        С тази забележка искам да кажа, че моторите дори да изглеждат еднакви могат да бъдат доста различни. Намирането на правилния мотор е доста "индивидуално" - околните могат да помогнат с технически съвети, но всеки си тегли към предпочитания от него мотор, който не задължително ще е "твоят" мото....

        Край на лекцията
        Път без препятствия обикновено не води до никъде.

        Коментар


        • #19
          До: мотор за жена ?

          Моторът, който искаш трябва да ти падне насърце, както се казва. Да ти е удобен, да си го харесваш и да ти отговаря на възможности и данни. Каквото и да прочетеш тук или някъде другъде ще е само гарнитура към основното ястие, така че гледай, опитвай и накрая ще откриеш "голамата любов"
          Живей за всеки дъх!

          Коментар


          • #20
            До: мотор за жена ?

            Здравейте отново.Благодаря на всички за съветите и мненията. Честно да си кажа, колкото повече чета, толкова по-трудно ми се стува да избера.Може би, защото струва ми се всеки дърпа към това което сам предпочита. Със сигурност е ясно ,че искам моторът, който си взема, да ми "падне на сърце"(както някой писа). Ама ми се ще да открия "голямата си любов" преди да свърши сезона. Колкото до кубиците, мисля не по-малко от 250 и не повече от 400. Всъщност май кубиците и да са повече не е беда, щом ще мога да си изправя мотора сама.И незнам защо, но ми се струва,че 4 тактовите са предпочитани.Или се лъжа?Вече писах ,че съм абсолютен новобранец. Е, имам "А" категория, ама всичкото ми каране, извън курса, е закарването на въпросната катана от т.А до т.Б, което се равнява на 250км. Това обаче беше напълно достатъчно за да поискам своята "катана". За вас е лесно, имате база за сравнение. Като ви кажат "толкова" кубици, веднага го свързвате с някакво усещане. На мене тази база ми липсва, трябва да пробвам за да разбера кой мотор е моя. Ама представете си как отивам на някой
            пазар за мотори, почвам да пробвам мотор след мотор (ако изобщо ми дадат) и накрая ме изхвърлят като мръсно коте,щото съм искала нещо си.Върви та обяснявай.
            В тази връзка,къде в БГ са най-добрите пазари за мотори?И за какво трябва да внимавам?Да им вярвам ли като ми кажат, че мотора е обслужен за сезона или има нещо, което задължително трябва да направя, както при колите?За сега гледам само в mobileto,ама то така, какво да разбереш.Ако нещо ми хареса и имам време,ще пиша зада можете да ме разубедите.
            Ако нещо МНОГО ми хареса,хич няма да ви питам зада не ме разубедите.

            П.П. Женски бой в кал..? Не,благодаря!!

            Коментар


            • #21
              До: мотор за жена ?

              Най-добрите пазари , мисля че са в Карлово и Севлиево (за ендуро мотори) , но и има много добре поддържани мотори из България. Явно още не си наясно какво ти трябва , но надявам се след немного време ще разбереш: Ендуро ли , Писта ли , Турор ли , Нещо друго ли , и надявам се намериш твоя мотор преди края на сезона. Добре си се насочила към 4т. моторите (според мен)
              П.С : Надявам се да се присъединиш към нас Ендурджиите.
              Успех и поздрави !
              Станислав.

              Коментар


              • #22
                До: мотор за жена ?

                ..лелее..момичето съвет за мотор поиска вие веднага я пратихте на ..женски бой в кал
                ..така като те слушам и щом катана 600 ти харесва..
                ..според мен ще ти хареса и един сузуки бандит 250
                -изглежда си като голям мотор а всъщтност се кара по лесно не е толкова чак силен не са и скъпи ..фучи и ръмжи точно като истинска "шосейка" ..а бе много приятно моторче
                -друго което съм се убедил че е перфектно като за жени -са едни чопърчета на хонда 2 цилиндрови има ги и 125 и 250 кубикови -седалката им е много ниска многоф "мазничко " работят ..и не на последно място -много са и икономични-горят по малко от скутер а имат и супер външен вид...сега не си спомням точно модела но беше нещо май RN REBEL .. -сузуки също имат подобни модели ..но все пак ти препоръчвам хондата
                -като ходиш да купуваш..какво да гледаш..трябва роман да пишем..най добре да вземеш с теб някой който разбира или да вземеш мотор от познат на когото имаш доверие или от познат на познат на когото той има доверие...и ..те така
                -успех в начинанието
                -и да споделиш после какво е станало

                Коментар


                • #23
                  До: мотор за жена ?

                  ..и само още един съвет
                  -когато ти говорим за някакви модели или отиваш да оглеждаш нещо
                  преди това влез в е тоя сайт - http://www.bikepics.com/
                  ..потърси въпросният модел и го поразгледай..
                  така ще го видиш как изглежда оригинално..а общо взето ще добиеш и представа за какво става и се ползва най вече..
                  примерно ако има много снимки как го карат на задна гума..-значи мотора върви и се кара лесно на задна ..ако видиш че на много снимки са жени собственичките ..значи е предпочитан от жени модел..можеш да разгледаш и какви хора ..от къде как имат такъв мотор..ще ти се изяснят въобще много неща
                  а и ще видиш какво всъщтност представлява и дали въобще искаш да ходиш да гледаш такъв модел

                  ето сега-влизам например тук http://www.bikepics.com/honda/ca125/
                  ..и разбирам че модела за който говорих е CA REBEL а не рн ребел..както си мислех ..и почвам да разглеждам..пробвай и ти
                  Последно редактирано от mitkov; 20-05-08, 09:48.

                  Коментар


                  • #24
                    До: мотор за жена ?

                    Здравей!
                    От това което си написала за себе си , разбирам следните неща:
                    -момиче с неособено здрава физика
                    -имаш някакъв минимален опит с моторите
                    -търсиш мотор за асфалт-не те интересува карането на черно , но се чудиш дали аджеба някое ендуро не би ти свършило работа
                    -тънеш в абсолютно неведение относно типове,марки и модели мотори
                    Заради всичко това ще започна малко по-отдалеч.
                    Всяко едно нещо си има своето предназначение-трудно ще ти е да играеш футбол със ски обувки-и за това всяко едно нещо е направено така че да отговаря на поставените към него условия. Абсолютно същото важи и за моторите.Мотори се карат навсякъде-досега май само на Марс не са ги качвали-за това са създадени различни типове мотори , които горе-долу могат да се разделят така:
                    Умишлено посочвам модели на Yamaha , не защото те бутам към марката , а за да може като влезеш в мобиле ,да речем ,да не ти се налага да скачаш от страница на страница.
                    -кросови(Yamaha YZ)-предназначени са крос писта-в болшинството случаи са двутактови ,нервни,демаражни,но са за писта-много хора се опитват да ги карат в гората-всеки си има различен стил на каране,на някой може и да му е удобен.Можеш да ги познаеш по това че нямат светлини(фар,стоп,мигачи)
                    -ендуро-на външен вид много приличат на кросовите (хората често ги бъркат).Имат светлини.Предназначени са за каране оффроуд,НО от точка А до точка Б.Най-условно могат да се разделят на две големи групи:
                    =леки ендура(Yamaha WR)-предвидени са за триал и хард ендуро-казано на български ,завират се на места по които ходят само козите и вълците.Казват им леки ендура защото просто тежат по-малко(което за гората е много важно). WR450 тежеше мисля около 110 кг.
                    =тежки ендура(Yamaha XT)-предназначени са за асфалт и леки черни пътища-с повече майсторлък и желание може да се карат и в гората , но си е трудно.Най-лекото ХТ600 е 150-160кг-от там "тежко ендуро".
                    -супер мото-това е една малко странна издънка.Представлява кросов мотор или ендуро на което стандартните капли(ендурата имат голяма предна(21") и малка задна гума(17",18"или19")) са заменени с лети джанти.Джантите са много по-малки като диаметър и са почти еднакви(даже дали не са и еднакви-не съм се заглеждал),но за сметка на това са много по-широки,почти колкото гума на автомобил.Гумите са слик(гладки) с много малък грайфер или дори изобщо без грайфер.Целта е да се получи максимално сцепление с асфалта.На практика се получава кросов мотор за градско каране. Супермото е роден за уличен бой.Невероятно удобен мотор за града (особено за град като София-страхотни задръствания и отвратителни пътища) , страшно маневрен и невероятно проходим.Карането на дълъг път обаче би било наказание.
                    Като цяло ендурата са предназначени за смесено каране с по-голям уклон към оффроуда.Поради тази причина са доста високи и съответно имат висок център на тежестта.Това при каране с по-висока скорост(в завой) ги прави малко нестабилни.Друг проблем която би могла да имаш е разстоянието до земята-може да се получи така че да не ти достигат краката до пътя ,а това е доста гадно , особено при каране в града.Иначе са невероятно маневрени и проходими-аз самия имам ХТ600 и ТТ600 и често се случва така че в задръстванията пистарките остават далеч зад мен.
                    -шосейни мотори-от името личи че са предназаначени за каране по шосе.Това е първообраза на всички съвременни мотори.Те също се разделят на подгрупи:
                    =круизър или още турист(Yamaha XTZ750 SuperTenere)-много хора биха оспорили това мнение и донякъде ще са прави-Стефан Петерханзел с този мотор е печелил 7 или 8 поредни пъти рали Дакар , но за мен това си е чисто шосеен мотор.Машината е висока , невероятно удобна(даже някои марки предлагат допълнителни екстри като духалки за топъл въздух на краката и ръцете и др.),страхотно окачване , невероятно удоволствие при каране,почти не уморява.Предназначена е за дълги пътувания по хубав(или не толкова) асфалтов път.Има известни възможности и на черно но...Ако искаш мотор с който да обикаляш света-това е твоята машина.Големия проблем е теглото-тежи над 200кг , при висок център на тежестта.Карането му в задръстване и изобщо с ниска скорост би било сериозно изпитание.
                    =чопър(Yamaha Virago)-американска издънка на шосейния мотор-мен ако питаш чопърите са два-Харлей Дейвидсън и Индиън.Всичко останало е подигравка с техниката.Въпроса е в това че чопъра не просто мотор-това е начин на виждане на света-друг чопър освен горните два е гавра с идеята.Но...всеки си има мнение!
                    Предназначен е за каране по хубави , прави , дълги , асфалтови пътища. Карането в града на такъв мотор е наказание.За да направи обратен завой му е необходим училищен двор.
                    =стриит файтър(Yamaha Fazer) или още нейкид(нейкид-англ. гол,съблечен)-на практика това е спъната пистарка с доста по-изправена поза на каране,по-къси скорости, по-висока маневреност и по-малко спойлери(от там-съблечен).Ако някога реша да си купувам шосеен мотор , то това ще е нейкид.Има почти пълните възможности на пистарка , но е доста по удобен(поне за мен).
                    =пистарка(Yamaha R6)-само по този тип мотори може да се изпише цяла тема-но с две думи-адреналин в твърдо състояние-това е мотор роден за скорост.Истинските възможности на машината можеш да усетиш само ако се качиш на магистралата и навиеш масура до прекъсвач.Ако си купиш пистарка и я караш с под 200км/ч , аз лично ще те оплюя.Много хора се опитват да ги карат в града , но това е мъчене на машината.Да не говорим за човека-мотора е нисък,с малък ход на окачването , с малък клиренс(разстоянието от най-ниската точка на мотора до пътя) и си тежи.Слабо маневрен е-можеш да завъртиш кормилото на по двайсетина градуса в двете посоки.Да не говорим за позата при каране-аз лично не мога да приема г..а да ми е по-високо от главата.Всичко това е направено с цел аеродинамичност и стабилност и е задължително при каране с високи скорости , но от време-на време ще ти се налага да караш и в София(до колкото разбрах ти си от София).А повярвяй ми това е наказание.Въпреки че много хора не си го признават.Особено като се имат в предвид дупките,шахтите без капаци , трамвайните релси , легналите полицаи , културата на останалите шофьори и не на последно място задръстванията.
                    По-нагоре видях че имаш притеснения за теглото на мотора.Ако някой ти каже , че е трудно да се кара бързо-не му вярвай!Трудното е да се кара бавно! При ниска скорост мотора се опитва да поляга-то затова ендурата са леки.Колкото по-бързо караш толково по-лесно управляема става машината.При шосейно каране рядко се кара с под 40 км/ч ,освен ако не си в града разбира се.При това положение теглото на машината е почти без значение.Слави е много прав като ти казва , че теглото е важно само ако ще трябва да си вдигаш мотора.Аз бих добавил и ако се наложи да го изманеврираш бутайки.
                    Нещо друго-много от по-опитните колеги забравят времето когато са били новобранци и пропускат важни неща , просто защото им се струват даденост,нещо разбиращо се от самосебе си.Мотор се кара с баланс.С правилно разпределяне на позицията на водача върху машината.А това се получава с практика-никой инструктор не може да те научи.То е въпрос на усет.Абсолютно нормално е мотора в началото да ти се струва тежък.На мен ми беше тежък 50куб скутер(60-70кг) когато се качих за сефте,а сега 600куб ХТ (160кг)си го подхвърлям като перце.Ще се учудиш страшно много , като почнеш да усещаш как с времето като че ли машината олеква.Тя не олеква просто ТИ свикваш.
                    Надявам се да съм ти помогнал с избора на ТИПА мотор , който най-много би ти допаднал.Ако той е ендуро или турист, казвай.Тук има доста хора които могат да ти дадат точния съвет.Ако ли не ,пробвай в друг форум-някъде където са се събрали фенове на скоростта.Мисля че те биха ти били по-полезни със съвети за конкретна марка , модел и кубатура.
                    Успех!
                    ПП.Някои колеги ти препоръчват Хонда Хорнет или Сузуки Бандит(и двата са тип сртиит файтър/нейкид).Честно казано и на мен ми се върти из главата, че това може би е най-подходящия избор.Кубатура около 400куб (щом си се справила с 600 куб Катана , то 400 куб Бандит не би трябвало да ти е проблем-още повече че ако започнеш с 250 бързо ще ти умалее-мах 1година) и задължително 4-тактов(в случай че избереш малка кубатура)-много по-подходящ е за начинаещ.
                    Последно редактирано от ЕМО; 24-05-08, 15:11. Причина: допълване
                    Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                    "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                    Джон Кенеди

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X