Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЮБИЛЕЕН МОДЕЛ НА ЯМАХА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от mitkov
    според мен голяма част от тези усещания се дължаха на рамата на црф а но сега и ямата е с подобна рама и нещата вече доста се изравняват
    сега ако направят и ямата да е с отделно масло в скоростите ще ми станат фаворити и ще избият рибата но и при това положение съм сигурен че с тая рама ще си вдигнат продажбите тая година макар че то вече не остана 4т крос да не е с алу рама освен ктм и хусаберг
    Ямаха принципно никога не са си давали зор и тези "екстри" ни ги дават лъжичка по лъжичка, което е много гнусна политика. Не знам дали знаеш, но Ямаха няма голяма производствена мощ и общо взето фабриката едва-едва изпълнява заявките на дилърите за топ моделите, затова и не се напъват много-много. Иначе Ямахата беше с висок център на тежестта до 2004г. (вкл.), след което свалиха седалката с 2-3см. и новите модели са много-много по добре. Съмнявам се някога да разделят маслото, защото не виждам причина да го правят. Двигателят им е перфектен, просто нямам какво да искам, освен една 6-та скорост!

    Относно алуминиевата рамка не знам защо мислиш че металната е по тежка? Чел съм по интернет, че КТМ-ската метална рамка примерно е по лека от тази прехвалена рамка на Хонда, която на всичко отгоре се цепи на 1-2 сезона в зависимост колко се кара. На всичко отгоре рамката трябва да е еластична до някаква степен и Хонда много-много време имаха проблем с това. Да не говорим че делтабокс-а седеше много по широк от другите рамки и мотора изглеждаше широк. Година след година Хонда намаляваха тази ширина. И докато сме на тази тема, КТМ не са с алуминиева рамка все още (доколкото знам) въпреки че модната тенденция няма да им се размине и на тях. Аз се надявам ВР-рите да ги оставят с желязна рамка и след 2006, защото е много по лесна за обслужване и по дуракоустойчива, да не говорим че си заваряваме по нея колонките за демферите без проблем.

    Коментар


    • #17
      с това което казах нямах предвид че на хонда тежеста слиза надолу щото рамата е алуминиева или щото е по лека
      знам че не е така
      но това че е делта бокс спомага доста
      резервоара слиза по надолу и тежеста се централизира
      първо такъв периметер тип както му казват пуснаха кавазаки 90 та година на моделите си кх
      сега вече всички отивът към този тип рама

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от mitkov
        сега вече всички отивът към този тип рама
        без Ямаха и КТМ

        Коментар


        • #19
          без Ямаха и КТМ
          е те го правят нещо подобно но по друг начин
          префасонирали са доста старата рама така че да стане нещо като делта бокса само че да не е делта бокс
          много хитро решение
          първо го приложиха сузуки на RM ите
          страничния профил на рамата е свален само че от средата пак се събира в едно а резервоара "облича" тва цялото
          ще посъбера снимки е ще ви покажа за кво става въпрос че тъй трудно с думи
          сега ямаха прави същото само че от алуминии със 2т моделите
          и не баш същото но подобно на 4т тата

          а между другото имам снимка на ктм със делта бокс рама
          направил я бях на едно световно по мотокрос в боксовете
          явно някой си я направил самостоятелно
          при това не съм сигурен от какъв метал беше но е нешо леко
          даже може би карбон
          но може и да е метал
          ще сканирам тия дни снимката и ще я пусна
          ако не забравя

          Коментар


          • #20
            ето го новия модел 250ф с алу рамата и то точно в юбилейното си издание





            а ето и 125 то 2 т с алу рама на ямаха

            Коментар


            • #21
              между другото тва дали ще издържи на блъскане по камъни на офф роуд
              а на 250ф то тая рама верно че не е баш делта бокс ама е нещо дето много му прилича нещо като компакт системс делта бокс
              да го наречем по нашему
              наскоро чух обаче че в заводски и на стоманените и на алу рамите препоръчвали на 50 часа да се подменя рамата по принцип в някои мануели тъй пишело ма то тва май само заводките отбори го правят сигурно

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от mitkov
                наскоро чух обаче че в заводски и на стоманените и на алу рамите препоръчвали на 50 часа да се подменя рамата по принцип в някои мануели тъй пишело ма то тва май само заводките отбори го правят сигурно
                На ВР-а в книгата не пише такова нещо. Чел съм я няколко пъти от корица до корица...

                Коментар


                • #23
                  ми и аз до сега не съм го срещнал никъде ама в дирт райдър тъй пишеше че някои фирми го препоръчвали
                  макар че и там пишеше че едва ли някой освен заводските отбори го прави

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от mitkov
                    ми и аз до сега не съм го срещнал никъде ама в дирт райдър тъй пишеше че някои фирми го препоръчвали
                    макар че и там пишеше че едва ли някой освен заводските отбори го прави
                    Много неща ги пишат за да си вържат гащите. Примерно на Ямахата в книгата пише да се проверяват клапъни, сегменти, бутало ... абе почети всичко на всеки 1000км, което нали се сещаш, че никой не го прави. Но ако нещо ти се счупи и искаш да ги съдиш примерно, те ще ти кажат, че са ти го написали да го провериаваш. Хонда примерно след многото мрънкане на клиентите си поради проблемите с клапъните, обявиха че това бил състезателен мотор и главата била консуматив и като ти се прецакали клапъните трябвало да си смениш цялата глава и пак ще имаш 1-2 сезона безпроблемни! Имаше един пич ветеран там в един формум дето много е светнат и той разправя "Едно време ревяхме на фабриките да произвеждат сериино това което карат състезателите(на световно) и сега като го правят мрънкаме, че се чупили?!?" Състезателните мотори са скъпи за подръжка - точка. Ако си купим по едно XТ сигурно ще изката 10г. возене без проблем...

                    Коментар


                    • #25
                      Абсолютно правилно мнение
                      Те затова XR-ите са издържлив клас, тъй като доста са осакатени от към обороти и компресия.
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #26
                        "Едно време ревяхме на фабриките да произвеждат сериино това което карат състезателите(на световно) и сега като го правят мрънкаме, че се чупили?!?" Състезателните мотори са скъпи за подръжка - точка. Ако си купим по едно XТ сигурно ще изката 10г. возене без проблем...
                        много добре казано
                        сега искането обаче е ем да са като на световното ем да не се трошат
                        и като гледам и това ще започне да става постепенно
                        с тия нови технологии обаче моторите май доста взеха да поскъпват
                        още малко и кросаците ще вземат да стигат пистовите мотори като цени става въпрос
                        имам няколко броя на мотокросс екшън списанието от 95 та и 96 та година и там в увода редактора бе писал че както е тръгнало нищо чудно след време крос моторите да станат и по 6000 долара макар че за тогава това изглеждало фантастично
                        както вече виждаме тази цифра бе надмината и нещата продължават да растат

                        Коментар


                        • #27
                          тази тема е стара но сега преди бузлуджа емине чух че еди е докарал 6 ямахи от юбилейните и серазграбили за ...около час от магазина му
                          понеже аз пуснах тая тема за юбилейния модел...чакам комисионна

                          шегувам се

                          май тап няма видях ги сега на живо на състезанието тези ямахи -много cool изглеждаха

                          за тестче не посмях да си отворя и устата но съм сигурен че ще са добре

                          браво на еди че е успял да намери и вкара от тези модели до колкото знам и в щатите не е лесно да ги докопа човек

                          Коментар


                          • #28
                            Говорих с Венци Радославов, който има такава и той каза, че е невероятна Лека, удобна, яка.
                            Ендурото и сексът не са шега работа !
                            -------------
                            Животът се измерва с броят на издишванията !

                            http://sixdayscrazyjob.com
                            http://crazy-job.com

                            Коментар


                            • #29
                              Жорка неможе да е по-лека от на Митков сузуки-то
                              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                              Коментар


                              • #30
                                Сигурно го знаете вица, дето един циганин обяснявал колко е хубаво да ядеш топла баница - "не съм виждал, ама бате разправя как гледал един човек през витрината да яде ... "
                                Та и аз така - "братчеда" ММ като един истински познавач ямахаджия разправяше че са изключително повратливи и леки, в същото време доста силни. Показа ми как си разранил пръста, щото я карал по сандали. Явно е било голям кеф
                                Нищо неочаквано нали?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X