Първоначално публикуван от mitkov
Относно алуминиевата рамка не знам защо мислиш че металната е по тежка? Чел съм по интернет, че КТМ-ската метална рамка примерно е по лека от тази прехвалена рамка на Хонда, която на всичко отгоре се цепи на 1-2 сезона в зависимост колко се кара. На всичко отгоре рамката трябва да е еластична до някаква степен и Хонда много-много време имаха проблем с това. Да не говорим че делтабокс-а седеше много по широк от другите рамки и мотора изглеждаше широк. Година след година Хонда намаляваха тази ширина. И докато сме на тази тема, КТМ не са с алуминиева рамка все още (доколкото знам) въпреки че модната тенденция няма да им се размине и на тях. Аз се надявам ВР-рите да ги оставят с желязна рамка и след 2006, защото е много по лесна за обслужване и по дуракоустойчива, да не говорим че си заваряваме по нея колонките за демферите без проблем.
Коментар