Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЮБИЛЕЕН МОДЕЛ НА ЯМАХА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ЮБИЛЕЕН МОДЕЛ НА ЯМАХА

    Момчета нещо много се обедни форума на нови теми напоследък
    та рекох да подхвърля една новина която май на много хора им е интересна
    особенно на тези дето сега си търсят мотор
    та по случай 50 годишнината която имат Ямаха са пуснали юбилейно издание на модела YZ250F който е оцветен не в традиционния напоследък син цвят а в ЖЪЛТО и черно
    което веднага го прави фаворит за мен
    през 70 те години ямахите са били жълти и с тях в щатите са печелили яко та тъкмо това искат да ни напомнят явно от яамаха
    Модела освен че е жълт е и с черна противоприплъзгаща седалка и кормило про тапер
    по скъп е от стандартния с 200 долара
    като се има предвид и другите подобрения по модела тази година както и това че е с алуминиева рамка от тази година
    то направо модела ми е фаворит
    сега някой от "нашите " си вносители
    имам предвид /близнаците , еди ,събин ,бике слендс и др./
    който не се прочете моля да не се обижда
    та ако може да ни спомене и за ква цифра може да го докара тоя модел и в какви срокове ще стане много интересно
    а ако някой каже и свестен лизинг
    ще придобие доста фенове
    ето ви интересна идея за размисъл
    между другото модела се предлага само за щатите доколкото разбрах


  • #2
    аз го видях на сайта им преди около 2 месеца.
    наистина с алуминиевата рама и този жълт цвят мотора придобива съвсем друга визия и то в положителния смисъл, определено много по го отваря този цвят...надали ще мога да си го позволя скоро

    красавец



    чудя се що не са го направили червен
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • #3
      вижте го ей тука
      http://dirtrider.com/tests/motocross/141_0509_yz250f/
      че на краси на снимката изглежда много голям
      а всъщтност е доста компактен като гледам

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от mitkov
        вижте го ей тука
        http://dirtrider.com/tests/motocross/141_0509_yz250f/
        че на краси на снимката изглежда много голям
        а всъщтност е доста компактен като гледам
        Тоя на Краси е 450Ф затова така ти изглежда

        Коментар


        • #5
          еее верно бе
          сега го загледах чак
          е нищо то и 450 то на живо не е толкоз голям
          даже четох че новия модел се усещал като размери и удобство все едно караш 250 то
          само дето вървял повече....

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от mitkov
            даже четох че новия модел се усещал като размери и удобство все едно караш 250 то
            само дето вървял повече....
            В това въобще не се и съмнявам

            Коментар


            • #7
              Мда-а, като решиш да си вземеш нов мотор и докато го изкарваш от магазина, той вече е остарял!
              И моторите станаха като компютрите
              Иначе този го докарава на цвят и с тази алуминиева рама.
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #8
                този нов модел е и с отделен резорвоар за маслото който е сложен отпред като щит на двигателя
                това решение се прилага отдавна на мотори които се подготвят за участие във BAJA1000
                като се увеличи обема масло се увеличава и интервала за смяната му
                а и се подобрява охлаждането му
                все пак предполагам че събин ще е запознат вече с този модел дали всъщност са увеличили интервала за смяна на маслото на новия модел

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от mitkov
                  този нов модел е и с отделен резорвоар за маслото който е сложен отпред като щит на двигателя
                  това решение се прилага отдавна на мотори които се подготвят за участие във BAJA1000
                  като се увеличи обема масло се увеличава и интервала за смяната му
                  а и се подобрява охлаждането му
                  все пак предполагам че събин ще е запознат вече с този модел дали всъщност са увеличили интервала за смяна на маслото на новия модел
                  Доколкото знам, досегашната система маслото да седи в рамката е сменена и вече седи в този резервуар с цел да се снижи центъра на тежеста. Съмнявам се Ямаха да обявят по рядка смяна от досегашната 1000км, ако не и по честа, ако са намалили количеството масло...

                  Коментар


                  • #10
                    Каде е този резервоар за маслото

                    Коментар


                    • #11
                      Доколкото знам, досегашната система маслото да седи в рамката
                      събине мисля че от 2003 г моделите насам само WR ите оставиха маслото да е в рамката а YZ то го направиха да няма в рамката масло
                      а да си е в двигателя даже и за WR ите не съм съвсем сигурен

                      а сега пак връщат схемата с отделен резорвар само че ниско поставен да отиде центъра на тежестта надолу
                      досега бях гледал че BAJA дизайн правеха такива като подготвяха моторите за ралито
                      а сега ямаха серийно гледам че го пускат
                      иначе за YZ тата особенно 250 то знам че маслото се препоръчваше да се сменя почти след всяко каране
                      а сега с това резорварче предполагам че повече ще държи

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от mitkov
                        Доколкото знам, досегашната система маслото да седи в рамката
                        събине мисля че от 2003 г моделите насам само WR ите оставиха маслото да е в рамката а YZ то го направиха да няма в рамката масло
                        а да си е в двигателя даже и за WR ите не съм съвсем сигурен

                        а сега пак връщат схемата с отделен резорвар само че ниско поставен да отиде центъра на тежестта надолу
                        досега бях гледал че BAJA дизайн правеха такива като подготвяха моторите за ралито
                        а сега ямаха серийно гледам че го пускат
                        иначе за YZ тата особенно 250 то знам че маслото се препоръчваше да се сменя почти след всяко каране
                        а сега с това резорварче предполагам че повече ще държи
                        Не е вярно. Маслото е в рамката на и на YZ-та и на WR-a 2005 и преди това. Бъркаш се защото го направиха да се налива директно в двигателя, но после маслената помпа го качва в рамката.

                        Коментар


                        • #13
                          Бъркаш се защото го направиха да се налива директно в двигателя, но после маслената помпа го качва в рамката.
                          ааа бе аз гледам че си се налива в двигателя а в рамката не се виждат тръби да вървят,а и бях чел и виждал преди това че тунинг моторите по стари години в щатите си ги правят с масло само в двигателя рамата я изключват и за това помислих че на новите са го приложили и че не върти в рамката
                          е добре де от къде върви
                          не се виждат тия старите маркучи с цедката отдолу

                          то тогава при това положение значи на новия модел просто вместо да върви в рамата то са направили резервоарче щото рамата сега е алуминиева та да не я дупчат сигурно
                          между другото сега виждам че май допълнителното резервоалче го има само на 250 то
                          на 450 то нещо не се вижда

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от mitkov
                            Бъркаш се защото го направиха да се налива директно в двигателя, но после маслената помпа го качва в рамката.
                            ааа бе аз гледам че си се налива в двигателя а в рамката не се виждат тръби да вървят,а и бях чел и виждал преди това че тунинг моторите по стари години в щатите си ги правят с масло само в двигателя рамата я изключват и за това помислих че на новите са го приложили и че не върти в рамката
                            е добре де от къде върви
                            не се виждат тия старите маркучи с цедката отдолу

                            то тогава при това положение значи на новия модел просто вместо да върви в рамата то са направили резервоарче щото рамата сега е алуминиева та да не я дупчат сигурно
                            между другото сега виждам че май допълнителното резервоалче го има само на 250 то
                            на 450 то нещо не се вижда
                            От долу на рамката са и двете тръби, зад предният предпазител на двигателя. Модификацията с резервъар е главно за да свалят още повече центъра на тежестта, нещо от което Ямахите имат нужда.

                            Коментар


                            • #15
                              е главно за да свалят още повече центъра на тежестта, нещо от което Ямахите имат нужда.
                              бе имат нужда и то сериозна
                              едно от малките предимства на хонда според мен пред ямата е точно по ниско разположеният център който много подобрява управляемостта

                              мотора даже и да е тежък като му е тежестта надолу и се усеща много по лек отколкото е в действителност,става и много по лесно управляем
                              сега последно като карах яма 450 ми се стори доста по добра и с по нисък център на тежестта от предишната ми YZ400F
                              все пак обаче като пробвах пък ЦРФ 450 ми той се кара много лесно и се усеща много лек а всъщност на практика не е чак толкоз по лек от ямата
                              то затова и хората го предпочитаха пред узф а въпреки че узф а е по здрав и по не се троши а поддръжката му е по лесна
                              според мен голяма част от тези усещания се дължаха на рамата на црф а
                              но сега и ямата е с подобна рама и нещата вече доста се изравняват
                              сега ако направят и ямата да е с отделно масло в скоростите ще ми станат фаворити и ще избият рибата
                              но и при тва положение съм сигурен че с тая рама ще си вдигнат продажбите тая година
                              макар че то вече не остана 4т крос да не е с алу рама освен ктм и хусаберг

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X