Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Електрически крос мотор...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Електрически крос мотор...

    Първоначално публикуван от NikKB Преглед на мнение
    Щеш не щеш ... след 15 години бензина като стане 1L/10лв ... Това ще е алтернативата
    Аа не се знае ... може до тогава да са измислили и газова уредба за мотор
    Suzuki TS 200R - 1996, Suzuki Dr 250 SHC - 1991, Suziki RMZ 450 - 2007, Yamaha YZ 450F - 2010...

    Коментар


    • #47
      До: Електрически крос мотор...

      Първоначално публикуван от Chaveto Преглед на мнение
      Аа не се знае ... може до тогава да са измислили и газова уредба за мотор
      Що да я мислят,че в Италия от кога им слагат даже като се постопли,ще правим такава интервенция на една Априля Скарбео 150 с едно аверче,че да видим какви ще ги изядем.Даже ще снимам и ще пусна снимки ако я нагодим като хората.

      Коментар


      • #48
        До: Електрически крос мотор...

        Първоначално публикуван от spl77 Преглед на мнение
        Що да я мислят,че в Италия от кога им слагат даже като се постопли,ще правим такава интервенция на една Априля Скарбео 150 с едно аверче,че да видим какви ще ги изядем.Даже ще снимам и ще пусна снимки ако я нагодим като хората.
        Сега разбирам, че вече има измислено такова нещо
        Дано да се справите. Успех
        Ще чакаме снимки
        Suzuki TS 200R - 1996, Suzuki Dr 250 SHC - 1991, Suziki RMZ 450 - 2007, Yamaha YZ 450F - 2010...

        Коментар


        • #49
          До: Електрически крос мотор...

          наскоро внесох за един клиент литиево-полимерни акумулаторни клетки... 950мАч 3.7V тежи 20гр и е по-малко от кибритена кутия... Струва 3-4 долара за малко количество /100-200-ина бр/
          Значи по груба сметка един стандартен акумулатор за лек автомобил 12V 55Ач, ако се направи с такива клетки, ще тежи 3,6кг и ще струва 600-700 долара... В промишлени серии вероятно цената ще е наполовина...
          единственият проблем ще е максималният ток - около 80-100А, но това е проблем за стартов, а не за тягов акумулатор...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #50
            До: Електрически крос мотор...

            Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
            наскоро внесох за един клиент литиево-полимерни акумулаторни клетки... 950мАч 3.7V тежи 20гр и е по-малко от кибритена кутия... Струва 3-4 долара за малко количество /100-200-ина бр/
            Значи по груба сметка един стандартен акумулатор за лек автомобил 12V 55Ач, ако се направи с такива клетки, ще тежи 3,6кг и ще струва 600-700 долара... В промишлени серии вероятно цената ще е наполовина...
            единственият проблем ще е максималният ток - около 80-100А, но това е проблем за стартов, а не за тягов акумулатор...
            Да заложим на газовата по ефтино е.Поне засега.

            Коментар


            • #51
              До: Електрически крос мотор...

              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
              наскоро внесох за един клиент литиево-полимерни акумулаторни клетки... 950мАч 3.7V тежи 20гр и е по-малко от кибритена кутия... Струва 3-4 долара за малко количество /100-200-ина бр/
              Значи по груба сметка един стандартен акумулатор за лек автомобил 12V 55Ач, ако се направи с такива клетки, ще тежи 3,6кг и ще струва 600-700 долара... В промишлени серии вероятно цената ще е наполовина...
              единственият проблем ще е максималният ток - около 80-100А, но това е проблем за стартов, а не за тягов акумулатор...
              Сега седнахме да посмятаме с един приятел (грубо, разбира се), понеже темата (макар и стара) ми се стори интересна покрай петролната криза, която се задава

              Та за отправна точка взехме сметките на Тедо, дано да са верни
              За да има що-годе нормална автономност един такъв мотоциклет с мощност 10кВ, приемаме че той трябва да има капацитет на батериите да се движи 1ч на максимална мощност. Понеже двигателя е 48 волта, по формулата на ОМ: 10000 вата / 48 волта = 208 ампера. С „акумулатора“ на Тедо, за да постигем 48 волта, 55Ач ни трябват 4 броя. С тези 55Ач по нашата сметка, излиза, че моторчето на пълна мощност ще се движи 55/208 = 0,26 часа, което е 15 минути. На нас ни трябва минимум 1ч, т.е. 4 пъти повече. И така стават 4х4 = 16 „акумулатора на Тедо“. 16х3,7 = 59кг. Цената - 600$ х 16 = 9600$. С отстъпката за количество - да станат 7000$ само за батериите.

              В крайна сметка като отчетем това, че моторът няма да се движи постоянно на пълна мощност, и при наличие на система за регенериране на енергия при спиране и спускане, може би ще има прилична автономност от около 100+ км, при нормално каране. Само цената нещо не ми харесва

              Коментар


              • #52
                До: Електрически крос мотор...

                А защо препоръчват да не се вкарва в калта че не се сещам нещо?!
                [img]http://images26.snimka.bg/005951842.jpg[/img]

                Коментар


                • #53
                  До: Електрически крос мотор...

                  Aми явно не е добре защитен срещу вода и кал.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Електрически крос мотор...

                    Първоначално публикуван от SIRIUS Преглед на мнение
                    А защо препоръчват да не се вкарва в калта че не се сещам нещо?!
                    Момчета става въпрос за ЕЛЕКТРИЧЕСКИ КРОС МОТОР? Нали не искате да накъдрите перуките?

                    Коментар


                    • #55
                      Стартират продажбите на Електрически off road Мотоциклет Zero S


                      Следващият месец на пазара в САЩ ще се появи електрическият офроуд мотоциклет Zero S, който е разработен от базираната в Калифорния компания Zero Motorcycles.



                      Електрическият байк е с изцяло алуминиево шаси и голяма част от елементите му са изработени от олекотени материали, благодарение на което тежи само 102кг. Комбинацията от ниско тегло и електрически двигател, с мощност 31к.с., позволява на Zero S да развива максимална скорост от 96км/ч..



                      Мотоциклетът е оборудван с 4-киловатова литиево-йонна батерия, която се зарежда за около 4 часа и позволява на машината да се движи 97км. без презареждане. От Zero Motorcycles са пресметнали, че изминаването на 1км. ще струва едва 0.01 долара.



                      Както вече споменахме, продажбите на Zero S в САЩ ще стартират през май, като цената на електрическия байк ще е 9 950 щатски долара. Компанията има намерение да продава модела и в Европа, където обаче цената му ще е далеч по-висока.
                      [URL="http://forum.offroad-bulgaria.com/album.php?albumid=433"]Денем почивай, за да може нощем да се наспиш.[SIGPIC][/SIGPIC][/URL]

                      Коментар


                      • #56
                        До: Стартират продажбите на Електрически off road Мотоциклет Zero S

                        Ето и един интересен видео мартериял, в който сравняват Електрическия мотоциклет с Ямаха YZ Част 1 и Част 2
                        [URL="http://forum.offroad-bulgaria.com/album.php?albumid=433"]Денем почивай, за да може нощем да се наспиш.[SIGPIC][/SIGPIC][/URL]

                        Коментар


                        • #57
                          До: Електрически крос мотор...

                          http://www.youtube.com/watch?v=7euzCf_iMvQ


                          ..тест на куантая ..някаква марка електромотоциклети..доста впечатляващо..и на задна върви и си личи че е мощен и дърпа здраво

                          Коментар


                          • #58
                            До: Електрически крос мотор...

                            Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
                            http://www.youtube.com/watch?v=7euzCf_iMvQ


                            ..тест на куантая ..някаква марка електромотоциклети..доста впечатляващо..и на задна върви и си личи че е мощен и дърпа здраво
                            А е това е нещо доста по различно този си върви доста по-истински явно са му боднали някакъв бая по-як ел.двигател. Онзи първия дето си го пуснал беше толкова немощен,че нямаше сила да изчисти грайфера.Чак ми се докара такова колело без педали.
                            Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                            Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                            Sofrace Offroad Team

                            Коментар


                            • #59
                              До: Електрически крос мотор...

                              За мен това е идеалния HD байк но не и кросов или ендуро мотор, поне за момента. Но излезе ли това масово, отново се връщам на спусканията с колела, лудницата е невероятна проблема е че за момента нямам никакво желание за тикане по баирите за 20 мин спускане.
                              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                              Коментар


                              • #60
                                До: Електрически крос мотор...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X