Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Електрически крос мотор...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Електрически крос мотор...

    Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение
    Знам, че атомната маса се формира от броя на протоните и неутроните Електроните са също толкова силни по заряд, но с доста незначително тегло Колкото един фотон Демек една кибритена кутия електрони би следвало да е по-лека от една кибритена кутия с въздух
    1/1863 масата на протона(ако не бъркам, спомени от гимназията) или точно 9,109 558Ч10-28гр.
    доста по-тежко от фотона май (маса в покой = 0)
    Последно редактирано от deyan_h; 06-01-08, 04:08. Причина: зависи как ще ги натъпчеш вътре
    - Зверь, самый лютый, жалости не чужд.
    - Я, леди, чужд. Так, значит, я не зверь.

    Коментар


    • #17
      До: Електрически крос мотор...

      този мотор ще е тежък ,ще се движи малко време ,ще се зарежда пък доста часове ,ще е скъп и в момента на мене лично ми прилича на играчка....преди да се кача на такъв електрически мотор ще си инсталирам казан в стаята и ще произвеждам ракия която в последствие ще горя в резервоара...чак ако някои ме спре тогава евентуално може да зема такова нещо.Погледнета фият панда-с батериите тежи 1100 колограма (!!!) и понеже нали е бъдещето....колко такива сте видели по улиците=)).На ток се движат тролеите...представяте ли си някои тарикат с личния си автомобил да се закачи с две жици за проводниците на тролеибусите??ето това е алтернатива-тогава се слага ел двигател =))

      Коментар


      • #18
        До: Електрически крос мотор...

        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
        Тц. Тежи примерно колкото ядрото на планетата. Не е много, всъщност.
        Добре де, как ще ги накараш да седят толкова близко един до друг ... като в атомното ядро да речеме

        Деяне, знам за фотона (въпреки, че той никога не е в покой) но при определени условия той може да се превърне в електрон (превръщане на енергия в маса, като се губи част от енергията)
        Последно редактирано от iva_kx; 06-01-08, 10:26.
        DCRT®

        Коментар


        • #19
          До: Електрически крос мотор...

          Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение
          Не съм толкова руса, сега вече разбрах. Говориш за бактерията
          Е, надали тежи колкото един колянов вал, скоростна кутия, бутало, глава, цилиндър, разпределителен вал, клапани, ангренажна верига, съединител ... пропускам ли нещо?
          То и центъра на тежестта си играе основна роля. На електрическия мотор гледам е по-нисичко. На 4Т кросак е високо горе в главата
          Йоу! Сладко!
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            До: Електрически крос мотор...

            Дам, грешката беше умишлена Но въпреки това можеш да използваш тези така "елементарни" организми с най-разнообразния метаболизъм от всички същества на планетата и да ги впрегнеш да ти произвеждат водород ли, метан ли ... и съответно да си заредиш батериите
            DCRT®

            Коментар


            • #21
              До: Електрически крос мотор...

              Таман мислех че ще се самосезираш в "оная тема" ама май няма...
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                До: Електрически крос мотор...

                http://www.quantya.com/PAGES/eng/eng_home.htm

                Technical characteristics:
                electricmoto electric moto


                Characteristics: Maximum speed: 60 Km/h approx. Autonomy: 30 - 180 min Rotor brakes: Front 220 mm Rear 200 mm Fork: Marzocchi Shiver 35 mm Suspension: Sachs Battery: Technology: Quantya® LiPo Energy Center Voltage: 48 V Recharge 100%: 120 min approx. Cycles of charge: 1’000 Warranty: 2 Years Motor & transmission: Motor: Axial Gap D.C. brush Max power: 14 kW Max torque: 31.5 Nm Transmission: First belt Second chain Setup: Software: Quantya® Telemetric System Dimension: Weight: 89 kg Wheelbase: 1310 mm Saddle height: 915 mm Rim: Front 18" Rear 18"

                Пфу, пущината тежала 89 кила... е, не е 5 кила, ама поне не е по-тежък от 2Т кросов мотор. Не мога да разбера обаче дали е толкова мощна (ако е 14 kW както пише, то далеч няма да е). И при всички случаи няма да е толкова автономна като кросака.

                Дима, коя тема бе?
                DCRT®

                Коментар


                • #23
                  До: Електрически крос мотор...

                  Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение
                  Не мога да разбера обаче дали е толкова мощна (ако е 14 kW както пише, то далеч няма да е). И при всички случаи няма да е толкова автономна като кросака.

                  Дима, коя тема бе?
                  Първо при електромотора е важен въртящия момент който е линеен и няма проблем да го отдаде всичкия в ниските обороти. Забелязала ли си тролеите с един електромотор има-няма 100кW как дърпат на старта всичко живо. Тук е над 30 nm което си е сериозно когато разполагаш с тях винаги.
                  Темата е туй: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=24088
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Електрически крос мотор...

                    Да, за линейния въртящ момент знам Ако не беше така, представи си на корабния двигател каква скоростна кутия щеше да му е необходима

                    Но все пак в мотокроса е наистина важно ускорението... дали ще може да се поддържа такова ускорение, както при механичната скоростна кутия и показатели на двигателя при настоящите мотори?!
                    DCRT®

                    Коментар


                    • #25
                      До: Електрически крос мотор...

                      Е те точно за ускорението ти дадох примера с тролей - при него е зверско а киловатите са му малко.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Електрически крос мотор...

                        Бе трябва да се пробва това чудо
                        DCRT®

                        Коментар


                        • #27
                          До: Електрически крос мотор...

                          Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение
                          Да, за линейния въртящ момент знам Ако не беше така, представи си на корабния двигател каква скоростна кутия щеше да му е необходима

                          Но все пак в мотокроса е наистина важно ускорението... дали ще може да се поддържа такова ускорение, както при механичната скоростна кутия и показатели на двигателя при настоящите мотори?!
                          погледни състезателните серии с умалени моделчета-има електрически и такива с вътешно горене ,които от 2,5 кубиковия си двигател вадят към 3 (!!) конски силици ,има и 3,5 и по големи и развиват 35000 оборота...каквото нестава с кубатура става с обороти =)) от своя старана пък електромоторите ,които също правят главозамаиващи обороти вадят (по скоро машинките обкомплектовани с такива) много по-добро ускорение от нитрометновите си събратя.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Електрически крос мотор...

                            Доколкото разбрах (под сурдинка) мотора е доста добре за крос, но не е чак толкова добре за ендуро. Вдига обороти почти веднага, а окачването става стига да не си много тежък (над 100-110 кг.). Естествено, колкото по тежък си, толкова по-слабо ще се представи мотора... Общо взето iva_kx ще е най-добре с този мотор. Не ми се мисли за kiki.t как ще е .

                            Единственото което ме тормози са батериите - доколкото разбирам става само за крос, където ще можеш да ги сменяш както си искаш.

                            П.С. Повдигнах темата не за друго, а защото всъщност точно това ни чака... може да не са по магазините до две седмици, но накрая май с такива ще свърши работа...

                            Тази играчка тръгва на 7050 евро от дилъра!!!! ОООО НЕ! За толкова ще си взема старомоден CRF-X!!!!!
                            Последно редактирано от господин никой; 06-01-08, 13:02.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Електрически крос мотор...

                              Първоначално публикуван от mr_n00n3 Преглед на мнение
                              Не ми се мисли за kiki.t как ще е
                              Той е дебееееееел

                              Не можах да се сдържа Ще се самоизтрия след малко
                              DCRT®

                              Коментар


                              • #30
                                До: Електрически крос мотор...

                                Първоначално публикуван от mr_n00n3 Преглед на мнение
                                Доколкото разбрах (под сурдинка) мотора е доста добре за крос, но не е чак толкова добре за ендуро. Вдига обороти почти веднага, а окачването става стига да не си много тежък (над 100-110 кг.). Естествено, колкото по тежък си, толкова по-слабо ще се представи мотора... Общо взето iva_kx ще е най-добре с този мотор. Не ми се мисли за kiki.t как ще е .

                                Единственото което ме тормози са батериите - доколкото разбирам става само за крос, където ще можеш да ги сменяш както си искаш.

                                П.С. Повдигнах темата не за друго, а защото всъщност точно това ни чака... може да не са по магазините до две седмици, но накрая май с такива ще свърши работа...
                                не е никакъв проблем подобен мотор да придвижва и 200 килограмов човек-и тоя електомотор е достатъчен ,ама рамата не ! Електрическите ще са много по-динамични от моторите с вътрешно огрене-както се спомена имат огромен въртящ момент-не гледаите конете.Електродвигетелите имат характерната особеност да дърпат от ниски до високи обороти поради което с отстранена нуждата от скотости.Впрочем скоростите са недостатък погледнато реално ,но са необходими на двигателите с вътрешно горене ,за да работят те ефективно.
                                Много произвидители и сега казват ,че продуктите им са бъдещето ,ама времето продължава да доказва противното...DeLorean DMC 12

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X