Здравейте.
Някой има ли опит с този модел и като цяло с марката? Мотора искам да го карам хем в горите хем в София през лятото. За каране на кросова писта засега мераци нямам.
Ето и примерна обява от мобилето:
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?top...273&f1=details
Доколкото прочетох от форума частите се намират по-трудно в сравнение с тези за японските мотори, това найстина ли е така? Все пак е европейска марка.
Също май има и резерви относно здравината на машината, толкова ли са трошливи? Все пак ми трябва нещо което предимно да го карам а не да седи разглобено в сервиза.
Иначе лично на мен лично мотора ми допада защото е сравнително лекичък, прилично мощен пък и дизайна не е никак лош . Цената също поне на първо четене е изгодна... естествено това зависи много от отговорите на горните въпроси.
. Цената също поне на първо четене е изгодна... естествено това зависи много от отговорите на горните въпроси.
							
						
					Някой има ли опит с този модел и като цяло с марката? Мотора искам да го карам хем в горите хем в София през лятото. За каране на кросова писта засега мераци нямам.
Ето и примерна обява от мобилето:
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?top...273&f1=details
Доколкото прочетох от форума частите се намират по-трудно в сравнение с тези за японските мотори, това найстина ли е така? Все пак е европейска марка.
Също май има и резерви относно здравината на машината, толкова ли са трошливи? Все пак ми трябва нещо което предимно да го карам а не да седи разглобено в сервиза.
Иначе лично на мен лично мотора ми допада защото е сравнително лекичък, прилично мощен пък и дизайна не е никак лош
 . Цената също поне на първо четене е изгодна... естествено това зависи много от отговорите на горните въпроси.
. Цената също поне на първо четене е изгодна... естествено това зависи много от отговорите на горните въпроси.
							
						
 .
.
							
						

 Аз ако ги имах парите и си търсех Ендуро бих си взел Хр 400
 Аз ако ги имах парите и си търсех Ендуро бих си взел Хр 400  
							
						
 
							
						

 Важно е в какво състояние е мотора
Важно е в какво състояние е мотора

 . Дизайн- перфектен. Поне мойта е висока колкото кон, вади супер стойка, нооо изглежда доста добре. Често срещани проблеми при Хускварна и Хусаберга е че запалването гори като китайка и най лесно се нагажда от карпати както е направено при мен. Части- абсолютно никакви! Малко хора имат такива мотори, така че няма и кой да питаш. Най-близкото място, от където можеш да намериш части е Гърция. Провери в търсачката има инфо доста. За моя радост по моята Хускварна няма счупена част, която не може да се замени с универсална ,да се поправи или нагоди. Също така да знаеш че те очакват много подигравки като си кажеш марката на мотора!
 . Дизайн- перфектен. Поне мойта е висока колкото кон, вади супер стойка, нооо изглежда доста добре. Често срещани проблеми при Хускварна и Хусаберга е че запалването гори като китайка и най лесно се нагажда от карпати както е направено при мен. Части- абсолютно никакви! Малко хора имат такива мотори, така че няма и кой да питаш. Най-близкото място, от където можеш да намериш части е Гърция. Провери в търсачката има инфо доста. За моя радост по моята Хускварна няма счупена част, която не може да се замени с универсална ,да се поправи или нагоди. Също така да знаеш че те очакват много подигравки като си кажеш марката на мотора!  Накратко мисля че си заслужава покупката на такава марка мотор, защото чувството като го караш, по дизайна и във всички елементи някак си се усеща различното, а и е интересна марка!
 Накратко мисля че си заслужава покупката на такава марка мотор, защото чувството като го караш, по дизайна и във всички елементи някак си се усеща различното, а и е интересна марка! 

Коментар