Здравейте колеги,
отдавна не съм писал във форума, но реших отново да потърся помощ за поредното чудене.
Става въпрос за следното:
Миналата година изкарах книжка и на дърти години реших да ставам моторист (като млад карах мотори, но 350 кубиково ЧЗ ми беше най-мощния, а Татран 125 кубика, най-готиния).
Първият ми мотор е BMW 1100 RS, който е тежък турър, да не говорим, че не е най-удачния избор за пръв мотор...както и да е-след един сезон каране, установих, че туринга не е за мен...просто витите асфалтови пътища, лягането в завоите, стотиците километри и т.н. туринг преживявания не са за мен, основно поради пътната ни мрежа и насрещният трафик. Като по млад, имах своите моменти на лудост, адреналин и реални заплахи за живота и здравето, но сега предпочитам да я карам по яваш и да се наслаждавам на живота, без излишни рискове за него, поради което реших да стана горски.
Не държавен служител, а просто да карам по черни пътища и разни знайни и незнайни оф роуд кътчета на родината.
Мисля си(доколко е вярно-не знам), че на черния път, трудно ще ме удари насрещен трафик, а ако карам с акъла си, не би трябвало да падам...много
... и като казвам черен път, точно това визирам. Нямам намерение да се навирам по разни траялски и спортно офроудски места, горски масиви, скални затруднения и други адреналини, а по скоро искам да карам из черната пътна мрежа, която води до язовирчета, приятни полянки и местенца, или поне преди 25 години, когато карах соц мотори, беше така
Мога да си нося някоя въдичка, фотоапаратчето и така...
След като приключих с лирическите обяснения минавам към същината:
Изчетох много за така наречените дуал спорт мотоциклети, и понеже теглото (според мен) е от решаващо значение, отхвърлих по-тежките варианти, като BMW F800 GS, Yamaha XTZ 660 и т.н., като се насочих към Yamaha xt660r, Suzuki V-Strom 650 и подобни, но наскоро се загледах в едно BMW XCountry, което е 159 кила мокро и почвам много да се замислям за него...
За всички останали, които изброих, има доста писано, но за това БМВ не намирам никъде нищо и ми се иска някой, който разбира заданието на задачата и има преки наблюдения, да ме посъветва, или пък да предложи нещо по-разумно...
Имам приятел, който казва, че за заданието което имам, АТВ е най-подходящия избор, но някак си не мога да си представя дуал възможностите на едно АТВ...
Тежа 115 килограма и не съм от най-високите люде...което сигурно е от значение за мотора...
А-и още нещо...знам че не може и онова до края и рая, но ми се иска мотора да има визия..какво да направя-естет съм си, затова и БМВто е избор, иначе от това което четох, ДРЗ 400 би бил чудесен избор, но за съжаление ми е грозно...
Предварително благодаря на отзовалите се и
Поздрави,
отдавна не съм писал във форума, но реших отново да потърся помощ за поредното чудене.
Става въпрос за следното:
Миналата година изкарах книжка и на дърти години реших да ставам моторист (като млад карах мотори, но 350 кубиково ЧЗ ми беше най-мощния, а Татран 125 кубика, най-готиния).
Първият ми мотор е BMW 1100 RS, който е тежък турър, да не говорим, че не е най-удачния избор за пръв мотор...както и да е-след един сезон каране, установих, че туринга не е за мен...просто витите асфалтови пътища, лягането в завоите, стотиците километри и т.н. туринг преживявания не са за мен, основно поради пътната ни мрежа и насрещният трафик. Като по млад, имах своите моменти на лудост, адреналин и реални заплахи за живота и здравето, но сега предпочитам да я карам по яваш и да се наслаждавам на живота, без излишни рискове за него, поради което реших да стана горски.
Не държавен служител, а просто да карам по черни пътища и разни знайни и незнайни оф роуд кътчета на родината.
Мисля си(доколко е вярно-не знам), че на черния път, трудно ще ме удари насрещен трафик, а ако карам с акъла си, не би трябвало да падам...много


След като приключих с лирическите обяснения минавам към същината:
Изчетох много за така наречените дуал спорт мотоциклети, и понеже теглото (според мен) е от решаващо значение, отхвърлих по-тежките варианти, като BMW F800 GS, Yamaha XTZ 660 и т.н., като се насочих към Yamaha xt660r, Suzuki V-Strom 650 и подобни, но наскоро се загледах в едно BMW XCountry, което е 159 кила мокро и почвам много да се замислям за него...
За всички останали, които изброих, има доста писано, но за това БМВ не намирам никъде нищо и ми се иска някой, който разбира заданието на задачата и има преки наблюдения, да ме посъветва, или пък да предложи нещо по-разумно...
Имам приятел, който казва, че за заданието което имам, АТВ е най-подходящия избор, но някак си не мога да си представя дуал възможностите на едно АТВ...
Тежа 115 килограма и не съм от най-високите люде...което сигурно е от значение за мотора...
А-и още нещо...знам че не може и онова до края и рая, но ми се иска мотора да има визия..какво да направя-естет съм си, затова и БМВто е избор, иначе от това което четох, ДРЗ 400 би бил чудесен избор, но за съжаление ми е грозно...

Предварително благодаря на отзовалите се и
Поздрави,
Коментар