Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW G650 XCountry-Мнения?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • BMW G650 XCountry-Мнения?

    Здравейте колеги,
    отдавна не съм писал във форума, но реших отново да потърся помощ за поредното чудене.
    Става въпрос за следното:
    Миналата година изкарах книжка и на дърти години реших да ставам моторист (като млад карах мотори, но 350 кубиково ЧЗ ми беше най-мощния, а Татран 125 кубика, най-готиния).
    Първият ми мотор е BMW 1100 RS, който е тежък турър, да не говорим, че не е най-удачния избор за пръв мотор...както и да е-след един сезон каране, установих, че туринга не е за мен...просто витите асфалтови пътища, лягането в завоите, стотиците километри и т.н. туринг преживявания не са за мен, основно поради пътната ни мрежа и насрещният трафик. Като по млад, имах своите моменти на лудост, адреналин и реални заплахи за живота и здравето, но сега предпочитам да я карам по яваш и да се наслаждавам на живота, без излишни рискове за него, поради което реших да стана горски.
    Не държавен служител, а просто да карам по черни пътища и разни знайни и незнайни оф роуд кътчета на родината.
    Мисля си(доколко е вярно-не знам), че на черния път, трудно ще ме удари насрещен трафик, а ако карам с акъла си, не би трябвало да падам...много ... и като казвам черен път, точно това визирам. Нямам намерение да се навирам по разни траялски и спортно офроудски места, горски масиви, скални затруднения и други адреналини, а по скоро искам да карам из черната пътна мрежа, която води до язовирчета, приятни полянки и местенца, или поне преди 25 години, когато карах соц мотори, беше така Мога да си нося някоя въдичка, фотоапаратчето и така...
    След като приключих с лирическите обяснения минавам към същината:
    Изчетох много за така наречените дуал спорт мотоциклети, и понеже теглото (според мен) е от решаващо значение, отхвърлих по-тежките варианти, като BMW F800 GS, Yamaha XTZ 660 и т.н., като се насочих към Yamaha xt660r, Suzuki V-Strom 650 и подобни, но наскоро се загледах в едно BMW XCountry, което е 159 кила мокро и почвам много да се замислям за него...
    За всички останали, които изброих, има доста писано, но за това БМВ не намирам никъде нищо и ми се иска някой, който разбира заданието на задачата и има преки наблюдения, да ме посъветва, или пък да предложи нещо по-разумно...
    Имам приятел, който казва, че за заданието което имам, АТВ е най-подходящия избор, но някак си не мога да си представя дуал възможностите на едно АТВ...
    Тежа 115 килограма и не съм от най-високите люде...което сигурно е от значение за мотора...
    А-и още нещо...знам че не може и онова до края и рая, но ми се иска мотора да има визия..какво да направя-естет съм си, затова и БМВто е избор, иначе от това което четох, ДРЗ 400 би бил чудесен избор, но за съжаление ми е грозно...

    Предварително благодаря на отзовалите се и
    Поздрави,
    Последно редактирано от paragraf 22; 08-03-17, 14:40.

  • #2
    От: BMW G650 XCountry-Мнения?

    По добрия избор се казва F650GS.

    Коментар


    • #3
      От: BMW G650 XCountry-Мнения?

      Първоначално публикуван от ezhko Преглед на мнение
      По добрия избор се казва F650GS.
      Благодаря за предложението колега, гледан е, мислен е (много) и беше един от фаворитите, но е 190 кила...

      Коментар


      • #4
        От: BMW G650 XCountry-Мнения?

        За твоята цел - всяко не умряло японско ендуро в класа 600-650. С елементарно обслужване ще те надживее.
        С тези новите пластмасарки ще береш ядове. ХТ-то и В-строма не са за тази цел.
        Гледай ДР, ХР, ТТР, КЛХ. Някои от тези все още се произвеждат.

        Коментар


        • #5
          От: BMW G650 XCountry-Мнения?

          Първоначално публикуван от paragraf 22 Преглед на мнение
          Благодаря за предложението колега, гледан е, мислен е (много) и беше един от фаворитите, но е 190 кила...
          Карал съм и единия и другия. За човек без систематичен ендуро опит, който не е особено висок, 190-те ниски кила на GS-a са много по-удобни от тези на X-a на черно.
          Освен това е в пъти по-удобен на асфалт. Където ще го караш през 95% от времето.

          Коментар


          • #6
            От: BMW G650 XCountry-Мнения?

            Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
            За твоята цел - всяко не умряло японско ендуро в класа 600-650. С елементарно обслужване ще те надживее.
            С тези новите пластмасарки ще береш ядове. ХТ-то и В-строма не са за тази цел.
            Гледай ДР, ХР, ТТР, КЛХ. Някои от тези все още се произвеждат.
            Чисто визуално не ме радват изброените мотори, но благодаря за мнението-имам го предвид.

            Първоначално публикуван от ezhko Преглед на мнение
            Карал съм и единия и другия. За човек без систематичен ендуро опит, който не е особено висок, 190-те ниски кила на GS-a са много по-удобни от тези на X-a на черно.
            Освен това е в пъти по-удобен на асфалт. Където ще го караш през 95% от времето.
            Хареса ми тактичния подход, щото направо можеше да кажеш "за пълен новобранец, които нищо не отбира", и щеше да е вярно
            Благодаря ти, това е доста ценен съвет, защото аз ги гледам, само по ТТ данни, а чисто визуално GS-a ми харесва доста повече,,,,
            за асфалта не знам, най-вероятно ще е така, но понеже съм в Стара Загора, се надявам по-честичко да навлизам по черното...просто веднага след града може да се направи...

            Благодаря ти!
            Ще изчакам и други такива полезни мнения и съвети

            Коментар


            • #7
              От: BMW G650 XCountry-Мнения?

              Стигнал си до заключението до което съм стигнал и аз , в гората като падна съм си виновен само аз. Обаче и реших , че правилния мотор трябва аз да си го направя ,мотор който ще се кара 99% по черни пътища , но това е друга и дълга тема. И затова ще ти кажа , че и чеп за зеле не става от това което си избрал.





              Единствената фирма която има мотори за целта е КТМ , а именно КТМ690 , КТМ 950 супер ендуро , КТМ 950 990. БМВ имат само един модел , това е HP2.
              Не си мисли , че са тежки , близки и по-леки са от моторите които си изброил. Това са мотори с правилно и добре работещо окачване което се справя без проблеми с неравности и дълги преходи. С надеждни двигатели които се обслужват веднъж годишно. Но и всяко японско ендуро може да доближи и дори превиши възможностите на изброените мотори , обаче за целта е нужен сериозен тунинг на окачването , по-точно пълната му замяна. И е най-добре да ни ориентираш какви пари си решил да отделиш за мотор , за да можем да те насочим към определена марка и модел.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • #8
                От: BMW G650 XCountry-Мнения?

                КТМ (PS като потърсиш - можеш да намериш за всяка марка и модел)

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:W5p4tYZ.jpg
Прегледи:1
Размер:144.0 КБ
ID:5746405

                А сега сериозно: КТМ 400 EXC за черно може да доведе до пристрастяване. КТМ, едноцилиндров на първокласен път - до проблеми с пломби, бъбреци, перманентно леко мозъчно сътресение, тремор на крайниците, общо втрисане и т.н.

                PPS Не пъхайте човека при тежките и мощни ендура/адвенчъри. Още не. По-късно може да му дойде музата, но сега не е за там.
                Последно редактирано от ezhko; 09-03-17, 08:37.

                Коментар


                • #9
                  От: BMW G650 XCountry-Мнения?

                  Има ги , но разликата е в това , че единия е правил скокове по 20 метра и се е приземил на грешното място , а пък другия си е правил разходки и е брал боровинки. Та КТМ 690 е в пъти по.добър мотор от това БМВ , по-лек , с GS 650 е безсмислено да го сравнявам. 950 супер ендуро и HP2 са с доста прилични килограми , но трудно ще намери от тях. Но всеки си има мнение и си преценява , аз не бих си купил никога подобно БМВ.
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • #10
                    От: BMW G650 XCountry-Мнения?

                    Колеги,
                    да не превръщаме темата в това коя марка/модел са по-добри, защото всеки си има вкусове (историята разказва за някакви свине, облизвания и т.н. ), но тук обсъждаме конкретен мотор, а и вид на каране (според мен).
                    Ежко, пак според мен, е по-близо до това което изпитвам и наистина още не съм на вълна горски/ендуро изпълнения, а пък КТМите са доста добри машини, спор няма, но визуално не са ми на сърце Разбира се, новите им модели са наистина хубави, но тук идва и въпроса с парите, които не уточних първоначално защото нямах конкретика.
                    В реалност, мислех да дам 6-7-8 хиляди за мотор, защото това е нещо което ще правя сравнително рядко, или поне този сезон, защото имам доста други съботно неделни задачи, но след като въпросният модел за който питам не е удачен (за осъзнаването на което благодаря и на двама Ви), си мисля да се спра на някакъв по-евтин вариант, до около 5 хиляди лева макс.
                    Ако открия, че това ме радва, разбира се че ще ъпгрейдна и вече съм се спрял и на модел
                    По модела ще се разбере, че имам афинитет към синьо бялата перка
                    Ако ще давам повече от 7 -8 хиляди за мотор, съм решил да си купя чисто нов, който ще излезе по-късно тази година.
                    Сигурно сте чували за него, но за мое учудване като коментирам с хората, рядко знаят за него, защото сега го представиха.
                    BMW G310 GS, за мен това е рядко красив мотор, с много добри показатели и тегло, а и с дуал възможности (но не за дълги пътешествия)
                    Ето и едно фото, да оплакнем очите
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:bmw-g310gs.jpg
Прегледи:1
Размер:146.8 КБ
ID:5746409

                    Тоя мотор се очаква да е около 10,000 лв. нов, така че, пак според мен, си заслужава.
                    Имам много да уча още, благодаря Ви за мненията, засега оформих и свое, най-вероятно ще търся някое старо 650 Дакар, а после ще видим...
                    Поздрави,

                    Коментар


                    • #11
                      От: BMW G650 XCountry-Мнения?

                      Още 3 цента от мене:
                      1. Не купувай Дакар, ако си под 1.75м. А и да си малко над - "просто ГС" има същата проходимост за твоите нужди, при по-голямо удобство.
                      2. Не купувай Дакар от България.
                      3. Новия модел на БМВ засега е неизвестна - и като пари (мисля, че ще е няколко хил. над 10) и като качество.

                      Коментар


                      • #12
                        От: BMW G650 XCountry-Мнения?

                        Първоначално публикуван от ezhko Преглед на мнение
                        Още 3 цента от мене:
                        1. Не купувай Дакар, ако си под 1.75м. А и да си малко над - "просто ГС" има същата проходимост за твоите нужди, при по-голямо удобство.
                        2. Не купувай Дакар от България.
                        3. Новия модел на БМВ засега е неизвестна - и като пари (мисля, че ще е няколко хил. над 10) и като качество.
                        177 съм, но мислех, че седалката може да се регулира...
                        В България намерих само един, доста очукан ми изглежда...
                        Новия модел съм го проучил доста сериозно-в момента е на обявена цена, при UK дилърите 4900 паунда, което е около 11,000 лева, но аз говорих с представителството на БМВ в България и те имат очаквания да го получат на по-добра оферта...Със сигурност ще е неизвестна за определено време, още повече, че се прави в Индия, а в Германия се слагат някакви последни елементи, но просто ми харесва много, и като идея за ниска кубатура и като визия...
                        Така или иначе мотор в порядъка на 3-4-5 хиляди лева няма да ме натовари финансово и предполагам просто ще започна да експериментирам, а догодина вече би трябвало да съм изяснил какво искам...
                        Честно казано, оригиналния ми избор беше Yamaha XT660R, но доколкото разбирам, просто не е толкова фунционален колкото 650ката.
                        Така или иначе, надявам се тази дискусия да е полезна и за тези които са като мен-неориентирани за вида каране и с какво да го правят, защото едва ли съм само аз с такива дилеми.

                        Поздрави,

                        Коментар


                        • #13
                          От: BMW G650 XCountry-Мнения?

                          Първоначално публикуван от paragraf 22 Преглед на мнение
                          177 съм, но мислех, че седалката може да се регулира...
                          Със сигурност ще е неизвестна за определено време, още повече, че се прави в Индия, а в Германия се слагат някакви последни елементи, но просто ми харесва много, и като идея за ниска кубатура и като визия...
                          Здравей Колега,
                          Имам преки впечатления от КТМ, чисто нов, правен в Индия и нямам никакви забележки. Най - позитивното беше цената разбира се, а това е от значение за голяма част от аудиторията...
                          Що се отнася до корекцията на височината посредством седалката, имай предвид, че няма да постигнеш голяма разлика от там. Голяма разлика се постига от "игра" с предното и задно окачване. А БМВ Дакар си е доста висок. По - висок е от БМВ 800 ГС.
                          Това, което чакаш да се появи от БМВ е много хубаво, а насладата да го изкараш на 0 км. от магазина е безценна, но дали си заслужава да дадеш толкова пари ако ще го караш малко? Това си е личен избор разбира се. Не се засягай.

                          Поздрави и успех с избора.

                          Коментар


                          • #14
                            От: BMW G650 XCountry-Мнения?

                            Първоначално публикуван от paragraf 22 Преглед на мнение
                            Колеги,
                            да не превръщаме темата в това коя марка/модел са по-добри, защото всеки си има вкусове (историята разказва за някакви свине, облизвания и т.н. ), но тук обсъждаме конкретен мотор, а и вид на каране (според мен).
                            Ежко, пак според мен, е по-близо до това което изпитвам и наистина още не съм на вълна горски/ендуро изпълнения, а пък КТМите са доста добри машини, спор няма, но визуално не са ми на сърце Разбира се, новите им модели са наистина хубави, но тук идва и въпроса с парите, които не уточних първоначално защото нямах конкретика.
                            В реалност, мислех да дам 6-7-8 хиляди за мотор, защото това е нещо което ще правя сравнително рядко, или поне този сезон, защото имам доста други съботно неделни задачи, но след като въпросният модел за който питам не е удачен (за осъзнаването на което благодаря и на двама Ви), си мисля да се спра на някакъв по-евтин вариант, до около 5 хиляди лева макс.
                            Ако открия, че това ме радва, разбира се че ще ъпгрейдна и вече съм се спрял и на модел
                            По модела ще се разбере, че имам афинитет към синьо бялата перка
                            Ако ще давам повече от 7 -8 хиляди за мотор, съм решил да си купя чисто нов, който ще излезе по-късно тази година.
                            Сигурно сте чували за него, но за мое учудване като коментирам с хората, рядко знаят за него, защото сега го представиха.
                            BMW G310 GS, за мен това е рядко красив мотор, с много добри показатели и тегло, а и с дуал възможности (но не за дълги пътешествия)
                            Ето и едно фото, да оплакнем очите
                            [ATTACH=CONFIG]904945[/ATTACH]

                            Тоя мотор се очаква да е около 10,000 лв. нов, така че, пак според мен, си заслужава.
                            Имам много да уча още, благодаря Ви за мненията, засега оформих и свое, най-вероятно ще търся някое старо 650 Дакар, а после ще видим...
                            Поздрави,

                            Не се засягай , ама ти си мъж 115 кила , а си тръгнал да купуваш мотор за момиченца. Всяко дърто XTZ , XT , DR , KLR ,.....,ще те закара на всякъде и ще те върне от всякъде , и ще надживее в пъти това скутерче.
                            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                            Коментар


                            • #15
                              От: BMW G650 XCountry-Мнения?

                              Първоначално публикуван от air-d Преглед на мнение
                              Здравей Колега,
                              Имам преки впечатления от КТМ, чисто нов, правен в Индия и нямам никакви забележки. Най - позитивното беше цената разбира се, а това е от значение за голяма част от аудиторията...
                              Що се отнася до корекцията на височината посредством седалката, имай предвид, че няма да постигнеш голяма разлика от там. Голяма разлика се постига от "игра" с предното и задно окачване. А БМВ Дакар си е доста висок. По - висок е от БМВ 800 ГС.
                              Това, което чакаш да се появи от БМВ е много хубаво, а насладата да го изкараш на 0 км. от магазина е безценна, но дали си заслужава да дадеш толкова пари ако ще го караш малко? Това си е личен избор разбира се. Не се засягай.

                              Поздрави и успех с избора.
                              Благодаря ти колега,
                              съвсем резонен е въпроса ти, затова и смятам че каквото и да правя, трябва да изчакам този сезон и да карам нещо старо, пък тогава вече, ако толкова ме влече, да се хвърлям на ново и да му намирам време

                              Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                              Не се засягай , ама ти си мъж 115 кила , а си тръгнал да купуваш мотор за момиченца. Всяко дърто XTZ , XT , DR , KLR ,.....,ще те закара на всякъде и ще те върне от всякъде , и ще надживее в пъти това скутерче.
                              Ти пък-защо да се засягам да не сме в детската градина
                              Аз питам, защото нямам никакво понятие и мнения като твоето, в реалност ми помагат
                              За новият GS, гледах няколко видеота, където изглежда доста добре на размери, но преди да се види наживо, няма как да го коментирам, иначе това което казваш е така, звучи и доста практично, проблема е, че аз докато не се нахендря докрай, не си давам мира
                              Уж минах 40те вече, така че би трябвало да съм по разумен, та може и да те послушам, ама да видим...
                              Живи и здрави, помогнахте ми да изясня за мотора, а вече какъв ще е точния (сегашен) избор е въпрос на допълнителна преценка, но все пак ще има компромиси със сигурност.
                              Благодаря на всички отново и
                              Поздрави,

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X