От 10дни един приятел ме запали да си взема такъв мотор, поразгледах хареса ми. Но не можах да намеря подробна информация за него. Някъде четох че 400Е е 49к.с., а друг модел е 43к.с пък е по тежък. Едва ли бих направил разлика в мощноста, но все пак ако има някой такъв мотор бих помолил да сподели за плюсове и минуси.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Suzuki DRZ400
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
До: Suzuki DRZ400
има 2 модификации
S които е по-цивилната версия с 43 к.с. и Е модификацията която е спортна с 49 к.с.
около 115-120 кг тежат
водят се клас dual purpose което е универсално ендуро и не е от типа спортно ендуро както crf-x и wr
предимство е че не иска толкова голяма поддръжка на двигателя както спортните ендура, а и линковете по окачването мисля е по-добре направено, има си гресьорки и не се налага да ги отваряш постоянно за смазване, ако и предницата е с маншони пак е добре, много по трудно влиза мръсотия.
общо взето мотора не иска кой знае каква поддръжкаHusqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
До: Suzuki DRZ400
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=21775
Ето ти един много добър, даже и мигачи си имаДобре си се насочил. Да кажа честно и аз предпочитам едно такова ендуро пред тия црф-и wr-та и т.н. Няма да се претисняваш, тва че не иска чак толкова подръжка неозначава, че върви по малко от спортните ендура
KTM Fen
Коментар
-
До: Suzuki DRZ400
Първоначално публикуван от Daniel Gyorev Преглед на мнениеhttp://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=21775
Ето ти един много добър, даже и мигачи си имаДобре си се насочил. Да кажа честно и аз предпочитам едно такова ендуро пред тия црф-и wr-та и т.н. Няма да се претисняваш, тва че не иска чак толкова подръжка неозначава, че върви по малко от спортните ендура
върви си и то много добреHusqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
До: Suzuki DRZ400
Първоначално публикуван от Husaberg Преглед на мнениеАми айде, че ще си замине този. А за вървенето вижте класиренето от 2006г. първо място в клас Е2
Аз да кажа 2 думи от първа ръка. Аз имам ДРЗ и съм доволен от мотора. Той е преходния мотор м/у старите и много здрави ендура и новото поколение, които споменавате. Здрав е много, не се е налагало даже реглаж на клапаните, а ги мерим редовно, досега само ангренажна верига. Не е от най-леките, среден на килограми мотор, всичко, което не е за гората естествено го няма де
Меко окачване, мощен и с голям въртящ момент, вади те навсякъде дори да си на неподходяща предавка, не гори много, даже е икономичен според мен, за стартера само хубави думи.
За парите, за които се предлага няма алтернатива.
Затова взимаме още един тази седмица...
Коментар
-
До: Suzuki DRZ400
Още нещо:
Четох в едно мнение, че ДРЗ-Е в БГ няма, тия май в Япония не ги карат за разлика от германците. Разликата м/у S и Е , е че на Е-то му няма стартера, половината инсталация и е с различен карбуратор оттам е и по-лек и мощен.
Аз сега искам да взема Кейхин и на моя. Някой каза в едно друго мнение, че познават човек, който разбира от Кейхин, кажете ми ако обичате да се свържа с него за помощ.
Коментар
-
До: Suzuki DRZ400
Първоначално публикуван от Husaberg Преглед на мнениеАми айде, че ще си замине този. А за вървенето вижте класиренето от 2006г. първо място в клас Е2
Коментар
-
До: Suzuki DRZ400
Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнениеима 2 модификации
S които е по-цивилната версия с 43 к.с. и Е модификацията която е спортна с 49 к.с.
около 115-120 кг тежат
водят се клас dual purpose което е универсално ендуро и не е от типа спортно ендуро както crf-x и wr
предимство е че не иска толкова голяма поддръжка на двигателя както спортните ендура, а и линковете по окачването мисля е по-добре направено, има си гресьорки и не се налага да ги отваряш постоянно за смазване, ако и предницата е с маншони пак е добре, много по трудно влиза мръсотия.
общо взето мотора не иска кой знае каква поддръжка
Коментар
-
До: Suzuki DRZ400
Първоначално публикуван от BukToP Преглед на мнениеНали сме го капарирали този бе колега
Аз да кажа 2 думи от първа ръка. Аз имам ДРЗ и съм доволен от мотора. Той е преходния мотор м/у старите и много здрави ендура и новото поколение, които споменавате. Здрав е много, не се е налагало даже реглаж на клапаните, а ги мерим редовно, досега само ангренажна верига. Не е от най-леките, среден на килограми мотор, всичко, което не е за гората естествено го няма де
Меко окачване, мощен и с голям въртящ момент, вади те навсякъде дори да си на неподходяща предавка, не гори много, даже е икономичен според мен, за стартера само хубави думи.
За парите, за които се предлага няма алтернатива.
Затова взимаме още един тази седмица...Иво Георгиев
Gworkshop
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар