От 10дни един приятел ме запали да си взема такъв мотор, поразгледах хареса ми. Но не можах да намеря подробна информация за него. Някъде четох че 400Е е 49к.с., а друг модел е 43к.с пък е по тежък. Едва ли бих направил разлика в мощноста, но все пак ако има някой такъв мотор бих помолил да сподели за плюсове и минуси.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Suzuki DRZ400
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
До: Suzuki DRZ400
има 2 модификации
S които е по-цивилната версия с 43 к.с. и Е модификацията която е спортна с 49 к.с.
около 115-120 кг тежат
водят се клас dual purpose което е универсално ендуро и не е от типа спортно ендуро както crf-x и wr
предимство е че не иска толкова голяма поддръжка на двигателя както спортните ендура, а и линковете по окачването мисля е по-добре направено, има си гресьорки и не се налага да ги отваряш постоянно за смазване, ако и предницата е с маншони пак е добре, много по трудно влиза мръсотия.
общо взето мотора не иска кой знае каква поддръжкаHusqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
До: Suzuki DRZ400
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=21775
Ето ти един много добър, даже и мигачи си има
Добре си се насочил. Да кажа честно и аз предпочитам едно такова ендуро пред тия црф-и wr-та и т.н. Няма да се претисняваш, тва че не иска чак толкова подръжка неозначава, че върви по малко от спортните ендура
KTM Fen
Коментар
-
До: Suzuki DRZ400
Първоначално публикуван от Daniel Gyorev Преглед на мнениеhttp://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=21775
Ето ти един много добър, даже и мигачи си има
Добре си се насочил. Да кажа честно и аз предпочитам едно такова ендуро пред тия црф-и wr-та и т.н. Няма да се претисняваш, тва че не иска чак толкова подръжка неозначава, че върви по малко от спортните ендура
върви си и то много добре
Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
До: Suzuki DRZ400
Нали сме го капарирали този бе колегаПървоначално публикуван от Husaberg Преглед на мнениеАми айде, че ще си замине този. А за вървенето вижте класиренето от 2006г. първо място в клас Е2

Аз да кажа 2 думи от първа ръка. Аз имам ДРЗ и съм доволен от мотора. Той е преходния мотор м/у старите и много здрави ендура и новото поколение, които споменавате. Здрав е много, не се е налагало даже реглаж на клапаните, а ги мерим редовно
, досега само ангренажна верига. Не е от най-леките, среден на килограми мотор, всичко, което не е за гората естествено го няма де
Меко окачване, мощен и с голям въртящ момент, вади те навсякъде дори да си на неподходяща предавка, не гори много, даже е икономичен според мен, за стартера само хубави думи.
За парите, за които се предлага няма алтернатива.
Затова взимаме още един тази седмица...
Коментар
-
До: Suzuki DRZ400
Още нещо:
Четох в едно мнение, че ДРЗ-Е в БГ няма, тия май в Япония не ги карат за разлика от германците. Разликата м/у S и Е , е че на Е-то му няма стартера, половината инсталация и е с различен карбуратор оттам е и по-лек и мощен.
Аз сега искам да взема Кейхин и на моя. Някой каза в едно друго мнение, че познават човек, който разбира от Кейхин, кажете ми ако обичате да се свържа с него за помощ.
Коментар
-
До: Suzuki DRZ400
Това е мотора които си е добро ендуро. Значи Шмида спечели 2006 год с него и ги биеше яко.Един приятел от габрово го купи от него и кара в клас хоби и се представя доста добре. Искам да кажа че мотора се кара в хард стил и си върви без проблем.Много са здрави и са леки за поддръжка.Направил си много добър избор не се отказваи.Първоначално публикуван от Husaberg Преглед на мнениеАми айде, че ще си замине този. А за вървенето вижте класиренето от 2006г. първо място в клас Е2
Коментар
-
До: Suzuki DRZ400
http://www.suzuki.bg/off.html Тука пише всичко за негоПървоначално публикуван от Краси Преглед на мнениеима 2 модификации
S които е по-цивилната версия с 43 к.с. и Е модификацията която е спортна с 49 к.с.
около 115-120 кг тежат
водят се клас dual purpose което е универсално ендуро и не е от типа спортно ендуро както crf-x и wr
предимство е че не иска толкова голяма поддръжка на двигателя както спортните ендура, а и линковете по окачването мисля е по-добре направено, има си гресьорки и не се налага да ги отваряш постоянно за смазване, ако и предницата е с маншони пак е добре, много по трудно влиза мръсотия.
общо взето мотора не иска кой знае каква поддръжка
Коментар
-
До: Suzuki DRZ400
Оуу тва вие ли го капарирахте. Не знаех. Ами аиде със здраве да си го каратеПървоначално публикуван от BukToP Преглед на мнениеНали сме го капарирали този бе колега
Аз да кажа 2 думи от първа ръка. Аз имам ДРЗ и съм доволен от мотора. Той е преходния мотор м/у старите и много здрави ендура и новото поколение, които споменавате. Здрав е много, не се е налагало даже реглаж на клапаните, а ги мерим редовно
, досега само ангренажна верига. Не е от най-леките, среден на килограми мотор, всичко, което не е за гората естествено го няма де
Меко окачване, мощен и с голям въртящ момент, вади те навсякъде дори да си на неподходяща предавка, не гори много, даже е икономичен според мен, за стартера само хубави думи.
За парите, за които се предлага няма алтернатива.
Затова взимаме още един тази седмица...
Иво Георгиев
Gworkshop
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар