Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кое да избера (мотори)?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кое да избера (мотори)?

    Поставен съм на кръстопът....Докарали са 3 мотора:

    Suzuki 250 RS- 98 година, 4 такт, кросови калници, черен на цвят, як фар, сменян резервоар. На 10 000 реални километра Мотора няма дразкотинка...недостатък, че няма манивела ми само стартер, но е възможно да се сложи манивела!

    Yamaha TTR 250: 98 година, 4 такт, повечко е използван, друго не видях защото му беше свалена седалката и резервоара, Манивела и стартер

    Honda XR 250: 96 година, 4 такт, манивела и стартер, мотора също е каран, беше му задръстен карбуратора.

    Поставен съм в изгодна за мен позиция...но се чудя кое да зема...и трите ми харесват еднакво, но симпатията ми пада към Сузукито щото е в мноооооооого добро състояние....Знам, че при специално ендурото Ямаха са най-здрави двигатели, а за Хонда знаем всички класата и...

    ПОМОГНЕТЕЕЕЕ!!! ИСКАМ ДА КАРАААААААААМ!

  • #2
    Koйто е най-лек и по възможност с по-запазен двигател
    Иначе аз бих взел XR-a ако е в ред, но другите са по-нови.
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #3
      А бе, ти защо ще сменяш едно четиритактово ендуро 250 кубика с друго такова Е т'ва много не ми е ясно
      И ще заменяш мотор 31 коня за 28
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #4
        Най леко е сузукито! и му е най запазен двигателя. Се ено ся излял от магазина кажи речи нз... Жоро кви предимства има ХР-а пред РС-а?

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
          А бе, ти защо ще сменяш едно четиритактово ендуро 250 кубика с друго такова Е т'ва много не ми е ясно
          Щото искам нещо по ново и свежо. За кросова машина бащата няма да са сагласи щото си мисли че ще му дърпам масура. И ако ще е кросов ще си зимам 4Т....цената на 4т крос

          Коментар


          • #6
            Доста
            Първо: това е един от най-просто устоените мотори.
            Второ: всички детайли са надеждно конструирани и изработени.
            Трето: най-ползваният мотор за off road до излизането на новите модели - WR, CRF, DR-Z и др. подобни.
            Четвърто: удобен и повратлив с добри качества в ниски и високи обороти.
            Пето: най-добро окачване от посочените.
            Шесто: Хонда!

            Сигурно съм пропуснал и нещо
            Ендурото и сексът не са шега работа !
            -------------
            Животът се измерва с броят на издишванията !

            http://sixdayscrazyjob.com
            http://crazy-job.com

            Коментар


            • #7
              Наистина това е сериозна машина...но е тежка

              Коментар


              • #8
                Не ми се вярва да е по-тежка от другите, затова сега ще направя справка!
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                  Доста
                  Първо: това е един от най-просто устоените мотори.
                  Второ: всички детайли са надеждно конструирани и изработени.
                  Трето: най-ползваният мотор за off road до излизането на новите модели - WR, CRF, DR-Z и др. подобни.
                  Четвърто: удобен и повратлив с добри качества в ниски и високи обороти.
                  Пето: най-добро окачване от посочените.
                  Шесто: Хонда!

                  Сигурно съм пропуснал и нещо
                  Мисля че само шеста точка е достатъчна за определянето на предимството пред другите изброени мотори
                  Ако Хондата е много охлузена, но двигателя й работи добре тва се оправя много лесно с фолио
                  Аз съм твърдо за ХОНДА
                  2010 CRF 250 R

                  Коментар


                  • #10
                    взимай XR-а
                    ква е разликата в цените или няма такава

                    Коментар


                    • #11
                      Няма особено голяма разлика...май...

                      Коментар


                      • #12
                        взимай XR-А тогаз
                        сега не ми се обяснява защо
                        просто ни послушай
                        освен ако ХR-а нама някакви явни дефекти или нещо много развалено
                        но даже и тогава пак си заслужава него да вземеш

                        Коментар


                        • #13
                          Ще ги пробвам и 3те и тогава... Кое е по леко Сузукито или Хондата

                          Коментар


                          • #14
                            абе човек
                            взимай XR-А
                            ЩО не щеш да чуваш
                            като не чуваш що ни питаш не знам
                            XR-а е поне 100пъти по здрав и надежден

                            части за него се намират пак 100пъти по лесно
                            и пристигат за 5-6дни
                            а за сузукито бях поръчал едни гарнитури в макеята а те ги взимат от официалния вносител и знаеш ли колко ги чаках 2/два/ месеца че и повече може да са
                            да не говорим че за XR частите така си и залежават по складовете сигурно
                            др-а не че е лош
                            напротив
                            но в сравнение с хр-а
                            а и др-и те които идват от япония са много по различни от европейските особенно тези с два вала в главата
                            тези с един вал почти нямат разлики
                            а като са различни сещай се кво става с намирането на части
                            не че не се намират но е по трудно
                            а хр-а и в европа и в япония е почти един и същ
                            само дето хр със стартер доколкото съм запознат не се предлага в европа
                            но иначе всички останали неща са едни и същи
                            ще ти кажа и мнението на" дърт байк " тва е най якото списание в щатите което прави тестове на тези мотори
                            та тия пичове които са видяли кво ли не
                            поставят хр-а в съвсем друга категория мотори-по скоро към състезантелните ендура
                            а тт-р и др-а ги наричат мотори за разходки около къмпинга или нещо такова е буквалния превод

                            Коментар


                            • #15
                              Там няма ли кантар, бе Пешо
                              Митков, не вярвам XR-a да е по-тежък
                              Нямам време да направя справка с другите, но на Кокера XR 400 е колкото моят. И ти не ги вдигай, а ги пробвай на каране. Тогава на моторът му излизат качествата и недостатъците
                              В края на краищата пък се обади на някой, който разбира!
                              Ендурото и сексът не са шега работа !
                              -------------
                              Животът се измерва с броят на издишванията !

                              http://sixdayscrazyjob.com
                              http://crazy-job.com

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X