Модела не е първа младост, тъй че много зависи от състоянието на конкретния екземпляр. Аз имам някои забележки към слабите му места- виене на 3-та скорост, отлепени легла на клапани.... но ако случиш на запазен мотоциклет, не е лош избор.
2015 KTM EXC 450 six days Argentina
Toyota Land Cruiser KDJ 125
Здравей... имам го от почти 2 години, използвам го и за в гората и за пътя... В гората е зор.. ама аз съм тъп и упорит... За пътя е мек и удобен.. Сложил съм му и куфари и лятото доста си попътувах... В момента е в сервиз за обслужване... Някои цени горе долу.... Ангренажна верига - 114 лв, дискове за съединител - 80 лв , масло предница - сега го сменят, и масла филтри грубо - 80 лв ...
Между другото го продавам.... С цялото оборудване към него... куфари, комплект капли с гуми за крос... И обслужен...
П.П. За мен ДР 600 е достатъчно мощен, прощава грешки и е универсален струг... За мен е идеалния мотор...
София бул.цариградско шосе бл.11 магазин SUZUKI тел.029713518 .Тук частите са оригинални. Доставката е около 7-8 дни
Благодаря за информацията, но твърде късно видях отговора ти и вече поръчах на друго място с изключителния срок от 14 дни, но всеки ме "успокоява" че ще бъде много повече от 2 седмици. А и цената е 76лв., ако случайно някой се чуди.
Ето и опита ми да постна една снимка на моята Сузана преди ремонта:
Последно редактирано от Тануцо; 13-01-10, 23:45.
Причина: огромна снимка
Не е важен външният вид, а сърцето. На капака на моето пише :[SIGPIC][/SIGPIC]
Здравейте, имам dr650 и dr250 като втория е без бутало и цилиндър. По нагоре прочетох, че от 250 правят 350, та ме интересува ако сменя от биелата нагоре всичко от 350 (бутало цилиндър, глава...) ще паснат ли на скоростите? Интересува ме защото намерих изгодно тези части от 350, а не мога да намеря от 250 бая време, а и съм малко едър за 250...Благодаря предварително
Коментар