..........в моя гараж има място и за двете
то и това май е най доброто
да имаш и от двата вида
В моя навес има мноого място . В мазето също
За съжаление под навеса си държа 4 тактовата кола и 10 кубика дърва за парния мотор , а в мазето 2т мотор и компотите
Аз съм за красивите брюнетки , но от друга страна красивите блондинки ........ Пообърках се май
Краси, пък много предричив се оказа Ако се изсипят цял автобус само блондинки, к'во шъ правим тогава?! Реших, която отгатне колко е 2Х2, ще е за Краси, но рискува да остане на сухо
Любимият ми виц за блондинки:
Зала 1 на НДК пълна с блондинки и комисия от първокласници избира най-умната. На финала оства една и комисията я пита колко е 2Х2. Нащта отговаря: "5". Уважаемата комисия казва, че съжалява, но не може да и даде златната статуетка за грешен отговор и в този момент залата в хор: "Дайте и още един шанс!". След кратко съвещание комисията се навива и пита пак колко е 2Х2. Претендентката след дълъг размисъл отговаря: "4".
Залата в хор: "Дайте и още един шанс!".
Тука вече трябва да се смеете
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
Краси, пък много предричив се оказа Ако се изсипят цял автобус само блондинки, к'во шъ правим тогава?! Реших, която отгатне колко е 2Х2, ще е за Краси, но рискува да остане на сухо
хе хе, ми какво да правя като съм ценител на хубавото, обаче не всички брюнетки са така хубави ... а де да бяха
то тогава сигурно нямаше да бъдат измислени мотори
Не се заблуждавай френд, и едните и другите лесно се свалят с мотори, но минат ли през църквата и ги намразват на първата седмица
... а ти почваш да сънуваш как возиш на задна гума блондинка, навярно защото жена ти е брюнетка!
Така е било с моторите още от каменният век насам
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
ооо инжекциони двутактови има
и са също доста екологични
след време може би ще се върнат към тази концепция
в момента по политически причини по скоро се набляга на 4т
но има разработки и 2т с инжекцион че даже и с маслена помпа с каналчета които отвеждат маслото до триещите се части като при четеритактовите
Е този инжекцион къде смесва горивото с потока от въздух, или буталото през отвора засмуква само въздух и през това време инжекциона впръсква гориво? Но щом не е масовост най-вероятно не е и ефективен или бъркам.
Тия които досега съм виждал си смесват горивото с въздуха
и дават много добри екологични показатели.
имаше приложени таблици към статията
хонда преди време бяха пуснали такъв 2-тактов прототип на париж дакар
а ако се направи с директно впръскване в камерата сигурно много ще се подобрят показателите
те затова и 2-тактовите дизели са толкова разпространени сред двигателите за камиони в щатите
Лошото е че за сега никой не ще да инвестира в 2-тактови технологии
защото политиците вече взеха решение да резнат 2-тактовия двигател
иначе теоретично 2 такта би трябвало да има много по големи предимства но за съжаление при него фазите много трудно почти невъзможно се подлагат на предварителни изчисления поне за сегашните технологии.
има сега некви мощтни компютри с които май ги пооправят ама пак не става май
даже като куриоз мога да посоча вакта че на шосейните 2 тактови мотори от кралския клас по едно време бяха почнали да им слагат и инжекционна система в ауспуха която да впръсква вода и така да усилва ефектите от резонатора
действаше почти като турбо като гледах кривите на мощтността
вижте кво казват колегите по въпроса
Two-strokes have several advantages over their four-stroke counterparts: For a given engine displacement, a two-stroke is lighter, smaller, produces more power, and has fewer moving parts. This makes it less expensive to manufacture -- especially since the motors can be fitted to smaller, lighter chassis -- more reliable, and easier to maintain than a four-stroke.
за още подробности вижте http://ftp.motorcycle.com/mo/mchonda/exp2_tech.html
ще ви бъде мнооого интересно сигурен съм
Коментар