инжекционите-идат..тва е положението..от догодина вече тръгват първите серийни кросаци с новата система
..все пак баче от теста в мотокрос екшън който гледах ..ме обзеамат а и не само мен известни съмнения
-доколкото става ясно ..новата система за никой от тест пилотите не е била по добра от стария класически карбуратор
инжекциона подава нужното количество бензин ..и така наречения..-джеттинг- винаги е точен но -т нар -дърпане и на мотора явно се нарушава и ускорението ставало като при ..електрическа играчка-плавно мазно и без удара..дето всички толкоз му се кефим ..инжекциона не можел да реагира тлкова точно на вакуума създаван от двигателя..освен това се оказва че ако човек реши да смени ауспух или нещо друго..валове и тн..трябва да пипне и кривата на работа на инжекциона..японците обаче..не щели деца с лаптопи да им пипат оригиналните програми и стандартните запалвания не позволявали външна намеса..тоест афтър маркет запалванията..ще станат мода в най скоро време а рейсингов ауспух ..или валове вече трябва да вървят ив комплект с електрониката..тоест..скъпа работа ..
при 450 ките май тия проблеми по не се усещат заради наличието на мощт в изобилие но..май 250 ките ще чакат още за инжекцион..не се знай колко
въобще..май работата не е много много за ентусиазъм ..поне за в момента
..-гоблин..айде подскажи ти какви слухове се носят за цялата тая работа
..все пак баче от теста в мотокрос екшън който гледах ..ме обзеамат а и не само мен известни съмнения
-доколкото става ясно ..новата система за никой от тест пилотите не е била по добра от стария класически карбуратор
инжекциона подава нужното количество бензин ..и така наречения..-джеттинг- винаги е точен но -т нар -дърпане и на мотора явно се нарушава и ускорението ставало като при ..електрическа играчка-плавно мазно и без удара..дето всички толкоз му се кефим ..инжекциона не можел да реагира тлкова точно на вакуума създаван от двигателя..освен това се оказва че ако човек реши да смени ауспух или нещо друго..валове и тн..трябва да пипне и кривата на работа на инжекциона..японците обаче..не щели деца с лаптопи да им пипат оригиналните програми и стандартните запалвания не позволявали външна намеса..тоест афтър маркет запалванията..ще станат мода в най скоро време а рейсингов ауспух ..или валове вече трябва да вървят ив комплект с електрониката..тоест..скъпа работа ..
при 450 ките май тия проблеми по не се усещат заради наличието на мощт в изобилие но..май 250 ките ще чакат още за инжекцион..не се знай колко
въобще..май работата не е много много за ентусиазъм ..поне за в момента
..-гоблин..айде подскажи ти какви слухове се носят за цялата тая работа
Коментар