Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Втори мотор /за on road/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Втори мотор /за on road/

    Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
    Смисъла и файдата са донякъде в ресурса на двигателя и като цяло във възможностите на мотора! Вземи два мотора, единия такъв че за да поддържаш нормална скорост да е нужно постоянно да го изцеждаш, и друг, такъв че да си го караш с нормална скорост в нормални обороти и ще видиш с кой ще имаш по-малко проблеми! Това че има повечко коне а не ги ползваш всичките постоянно, изобщо не вреди! Но ако нямаш достатъчно коне, означава че ще караш мотора постоянно на границата на възможностите му, че дори може и да се подлъжеш да се пробваш и над възможностите на мотора, а тогава белята няма да закъснее!
    А най-добрия вариант, според мене е възможностите на мотора да отговарят на възможностите на шофьора и дори лекичко да ги надвишават (но не много). Тогава шофьора, знаейки че разполага с резерв във всеки един момент ще се учи постепенно да овладява и използва този резерв, т.е. ще се развива. А ако мотора ти е слаб за възможностите, просто ще ти спъва развитието и ще тъпчеш на едно место!
    дори един 125 кубиков НСР развива 150 на равно-спокоино 100 си държи, не смятам че един 600 кубиков е по добър избор, ако човек смята да кара в рамките на закона скорости...а затова колко е здрав...хонда

    Коментар


    • #47
      До: Втори мотор /за on road/

      Първоначално публикуван от T-1000 Преглед на мнение
      не смятам че един 600 кубиков е по добър избор, ако човек смята да кара в рамките на закона скорости...
      Ми да! А даже 50 кубиковите най си пасват на рамките на закона!
      Колега позамисляй се от време на време! Пробвай да си отговориш на следните въпроси:
      1. Задължително ли е когато кубиците са повече и конете да са повече?
      2. Понятието "съотношение между коне и килограми" нещо говори ли ти?
      3. Нещо за комфорт при пътуване чувал ли си, т.е. с кое се пътува по комфортно, с 125сс двутактов моторен трион под задника или със спокоен, тежък четиритактов мотор (понеже за on road си говорим в тая тема де)?
      4. С кой мотор ще си по стабилен на пътя като достигнеш "заветните 100км/ч", с 125 кубиковата шлюпка, дето ще те отвее някой тир при разминаване, или с 600сс мотор (пак да не забравяме че тая тема е за on road)?
      И в заключение само за протокола да отбележа, че с 600сс, четиритактов мотор (особенно ако е ендуро или чопър) можеш и с 10км/ч да караш (ако можеш де), ама с 2Т, 125сс, дето трябва да го докараш до истерия за да успееш да потеглиш, малко трудно ще го караш с под 30км/ч (освен ако имаш доста силни и работливи пръстчета на лявата ръка)!
      "Do not correct a fool, for he will hate you;
      Correct a wise man, for he will appreciate you."

      Коментар


      • #48
        До: Втори мотор /за on road/

        Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
        Ми да! А даже 50 кубиковите най си пасват на рамките на закона!
        Колега позамисляй се от време на време! Пробвай да си отговориш на следните въпроси:
        1. Задължително ли е когато кубиците са повече и конете да са повече?
        2. Понятието "съотношение между коне и килограми" нещо говори ли ти?
        3. Нещо за комфорт при пътуване чувал ли си, т.е. с кое се пътува по комфортно, с 125сс двутактов моторен трион под задника или със спокоен, тежък четиритактов мотор (понеже за on road си говорим в тая тема де)?
        4. С кой мотор ще си по стабилен на пътя като достигнеш "заветните 100км/ч", с 125 кубиковата шлюпка, дето ще те отвее някой тир при разминаване, или с 600сс мотор (пак да не забравяме че тая тема е за on road)?
        И в заключение само за протокола да отбележа, че с 600сс, четиритактов мотор (особенно ако е ендуро или чопър) можеш и с 10км/ч да караш (ако можеш де), ама с 2Т, 125сс, дето трябва да го докараш до истерия за да успееш да потеглиш, малко трудно ще го караш с под 30км/ч (освен ако имаш доста силни и работливи пръстчета на лявата ръка)!
        Въобще не съм съгласен колега! По принцип избягвам директно да изказвам несъгласие, но в случая не е така! Има мотори и мотори, има си карачи и карачи! Ако си лек и мотора ти е с добре разпределена мощ, спокойно можеш да караш и 125-ца с 5-6000 оборота - т.е. без да я режеш. Колкото до удобството - къде е удобството в един тежък мотор с висок център на тежеста? Ако си към 90-100 килограма, тогава ясно - тая 125-ца не можеш да я броиш, но под един знаменател не могат да се слагат нещата.
        Последно редактирано от господин никой; 21-03-08, 12:19. Причина: Typo...

        Коментар


        • #49
          До: Втори мотор /за on road/

          Първоначално публикуван от mr_n00n3 Преглед на мнение
          Въобще не съм съгласен колега! По принцип избягвам директно да изказвам несъгласие, но в случая не е така! Има мотори и мотори, има си карачи и карачи! Ако си лек и мотора ти е с добре разпределена мощ, спокойно можеш да караш и 125-ца с 5-6000 оборота - т.е. без да я режеш. Колкото до удобството - къде е удобството в един тежък мотор с висок център на тежеста? Ако си към 90-100 килограма, тогава ясно - тая 125-ца не можеш да я броиш, но под един знаменател не могат да се слагат нещата.
          125 -ца с добре разпределена мощ.....??! Май или моето или твоето понятие за "добре разпределена мощ" е грешно! Малко ли ти се струват 5000 - 6000 оборота!? Ми пробвай да караш с 3000 оборота например! Къде си видял тежък мотор с висок център на тежеста, те тия дето ги произвеждат да не са малоумници (двигателя обикновенно е най-отдолу, пък и е най-тежък)?
          Пак повтарям, за on road е темата, така че е нелепо да се твърди че 125сс мотор може да бъде по-удобен от голям мотор, освен ако не става дума за разходки до кварталната бакалия или барче!
          "Do not correct a fool, for he will hate you;
          Correct a wise man, for he will appreciate you."

          Коментар


          • #50
            До: Втори мотор /за on road/

            Хайде да не става "Ми то мойта Мара най-убава!"... Pegaso 650 92-3 година... По кафета и барчета не ходя и без мотор, камо ли с мотор! Иначе съгласен за оборота, просто на моя и 6000 не му се чува толкова гласа. Колкото до разпределението на мощността - за разходки не ми се налага да наблягам толкова на газта, че да включва клапата за допълнително ускорение - респективно мотора си работи учтиво - без ритник в задника и излишни ексцесии.

            Иначе - респект изчетох ти цялата тема за разходките - няколко пъти... само дето не всички са толкова добри като теб!
            Последно редактирано от господин никой; 21-03-08, 13:58. Причина: Корекция...

            Коментар


            • #51
              До: Втори мотор /за on road/

              Абе мани ги тия моите разходки, за които пиша тука! Той моя мотор не е за тая работа (каране по черно), въпреки че аз го ползвам и за тая работа! Въпроса е че в тази конкретно тема би трябвало да става дума за мотори удобни за каране по пътища (разбирай асвалтови пътища)! В тази категория попадат доста мотори, включително и чопъри, шосейки, паркетни ендура, че ако щеш даже и някои по-големи скутери! Обаче категорично не попадат 125 кубиковите ендура, според мене, въпреки че има и 125 кубикови имитиращи на външен вид по-големите паркетни ендура. Пистовите пък от сорта R1, GSXR, CBR и тем подобни директно ги изключвам от всякакви категории и класации (мое лично мнение, да ме извиняват пистаркаджиите)! Верно красиви са, хубав звук вадят, двигателите им ме кефят, доста глезотийки има по тях, ама освен да джитнеш няколко отсечки по някои първокласен път без много движение, за друго не стават! Ааа сетих се, стават, ако искаш да покажеш дупето на някоя мацка като я возиш отзад (и ако тя иска де), ама мене лично не ме кефи да хвърча одупен насам натам, пък и някои мои анатомични особенности ме карат да се чувствам некомфортно в тая поза!

              П.П. На сегашния ми мотор се качих директно от ЕТЗ 150, което се бях опитал да преправя хем да прилича на чопър, хем на ендуро, та познай накрая на какво приличаше. Ама личния ми рекорд с МЗ-та е 600км. за един ден, по асфалт със спиране само за зареждане! Не че беше удобно, ама аз съм си мазохист ! Пък после си вадих ръцете от дръжките настрани, щото не можех да си отворя пръстите!
              "Do not correct a fool, for he will hate you;
              Correct a wise man, for he will appreciate you."

              Коментар


              • #52
                До: Втори мотор /за on road/

                Човека каза че иска да се вози не бързо и комфортно.Аз му казах ми вземи си скутер бе човек и не се шегувах вервайте ми,ама голям на кубици че да го вози да ме извинява SLY ако си е помислил,че се бъзикам.Кво пак ги зачепкахте тези 125-ци,R1,GSX-R-ове,Cbr-и.

                Коментар


                • #53
                  До: Втори мотор /за on road/

                  Първоначално публикуван от spl77 Преглед на мнение
                  Човека каза че иска да се вози не бързо и комфортно.Аз му казах ми вземи си скутер бе човек и не се шегувах вервайте ми,ама голям на кубици че да го вози да ме извинява SLY ако си е помислил,че се бъзикам.Кво пак ги зачепкахте тези 125-ци,R1,GSX-R-ове,Cbr-и.
                  да бе...те тия 125 са умреала рабора...каде каде по-добре си е да си земе човек нещо с малко по голяма кубатура, дет да въри мошШтно...пак НСР...ама 500 кубикувия вариант

                  Коментар


                  • #54
                    До: Втори мотор /за on road/ или??

                    [QUOTE=Димитър;210848]Еееех!
                    Пък аз си мечтая за един чопър с 1200сс двигател поне
                    Да си бръмча бавничко по асфалтовите пътища.[/QUOT

                    Мнението на Димитър ми хареса .
                    Имах два чопъра - Кавазаки LTD454 и Ямаха Virago. За дълъг път по спокоен и удобен мотор от чопъра за мен няма.
                    Е не бяха по 1200 сс , но и тяхната мощност ми стигаше .
                    Луд умора няма , само се поти !

                    Коментар


                    • #55
                      До: Втори мотор /за on road/

                      Колега, като гледам си горе-долу с моите габарити.... Е, аз съм малко по-дърт и по лек, 'ма не пречи... Моят избор е Урал .... ако докопаш запазен "ретро" вариант... а ако има и кош с кардан към него... ще изтепаш рибата. Няма само мен да ме гледат като "вредно закопаемо" ;-)
                      Майтапа на страна, доста време съм карал такова добиче, возията му е хубава. Минусите му са, че е много тежък и много харчи. В началото ще ти е терсене, но като свикнеш е голям кеф.
                      Най-елементарното правило за употреба на пълния член е да го слагаш отзад на извършителя на действието!

                      Коментар


                      • #56
                        До: Втори мотор /за on road/

                        Бе я си вземи Suzuki Hayabusa 1300R - престави си как други колеги мотористи са се вкопчили в "хилядарките" си препускайки с 280 км/ч по "магистралата", а ти префучаваш край тях все едно са спели

                        Шегичка - не опитвайте това в къщи - аз си го позволих само 3-4 пъти!
                        LZ1VYI --- Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Втори мотор /за on road/

                          Темата се обози окончателно! ОК - да обясня какво имах предвид, когато мислех за втори мотор - или Kawasaki ER5, или Suzuki Bandit 400-600. Това беше като идея за градско - ако някой не е разбрал като идея за В града. За извън града се чудех между Dominator и Afrika Twin... Като стана въпрос - на скоро случайно видях един колега, просто обичам да се разхождам, който си бичеше извънградско - Пловдив - Кърджали на Yamaha XT 600 R . Че си беше и доволен от возилото! Това са си сто и десет, двайсет километра криволичещ извънградски път!

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X