Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Втори мотор /за on road/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Втори мотор /за on road/

    Аз мисля между бандит и хорнет ,но за чопър твърдо съм решил ,не
    EX Toyota Land Cruiser 120
    Деньги - зло! И тем большее, чем их меньше

    Коментар


    • #32
      До: Втори мотор /за on road/

      Препоръчвам Yamaha Super Tenere, перфектен за дълъг път, независимо от вида на пътя. Прекрасен мощен и безпроблемен двигател, окачване заимствано от състезателните машини(предницата е взета директно от YZ490), здрав и мощен мотор на доста ниска цена.
      Ето един такъв: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=11511

      Коментар


      • #33
        До: Втори мотор /за on road/

        Първоначално публикуван от SLY Преглед на мнение
        Аз мисля между бандит и хорнет ,но за чопър твърдо съм решил ,не
        Здравей колега, добре си се насочил към шосеен мотор, но при посочените модели, няма какво да се чудиш. Бандита е реплика на Хондата. И доколкото знам, това не е от случайте, в които копието е по-добро от оригинала. Но и в двата случая, не те съветвам да "скачаш" на 600см3 модели. Доста са силни за начинаещ.От друга страна силното можеш да го караш бавно, но слабото-бързо е трудно. Успех.
        ПАНЧО

        Коментар


        • #34
          До: Втори мотор /за on road/

          Първоначално публикуван от xlr Преглед на мнение
          От друга страна силното можеш да го караш бавно, но слабото-бързо е трудно. Успех.
          Тъй вярно Тая тема е безкрайна...,но нека и аз да хвърля меродия: Ако се чувстваш като човек с добра двигателна култура, разумен и нормално бързо свикващ с нещата си взимай голям мотор и не слушай хилядите дето ти викат "ти си луд". Малкия става скучен бързо и не можеш да разчиташ да те издърпа от ситуации. Те моторите по принцип сами не си дават газ. Имаме тука примери с мацки метнали се на 120 к.с. директно.
          До човек си е. Ако не си вярваш- първо си купуваш билетче и на рейса
          Последно редактирано от iassen; 20-03-08, 02:14.

          Коментар


          • #35
            До: Втори мотор /за on road/

            Съгласна съм напълно с мнението на iassen, ако си разумен (а на 33 год. би трябвало да поулегнал вече човек ), не се хаби за малки кубици мотор - взимай големия!
            Аз лично като начинаеща започнах с Вираго, но не го изтраях и месец - директно "скочих" на CBR 600 F4, в момента съм с GSXR 750-ka, тръпката на офроуда (за сега) си я набавям с ATV......

            Коментар


            • #36
              До: Втори мотор /за on road/

              Миленке, тва ти ли си бре
              DCRT®

              Коментар


              • #37
                До: Втори мотор /за on road/

                Имаме в града една откачалка дето ходи до Испания с един стар данчов CRM 250 и се върна на ход по асфалта без нито метър off road !
                ... и каза, че бързал много !
                Луда работа !
                браво на пича
                ..между другото ..защо не
                много готино даже
                ..аз преди време бях решил да ходя до австрия с хонда нх125 4 тактова ..продадох я ..иначе бих отишъл ..много яко преживяване ще е ..а и между другото мотор който може да поддържа 80-100 километра в час..ми вече си става за такива неща..а црм250..може и повече даже да държи ..че то хората с велосипеди обикалят света ..камо ли с такива моторицирани играчки

                иначе за автора на темата-за асвалт и да е леко ендуро а и евтино бих му препоръчал XL125-200 или DR 200 имат и модели и със стартер и тн..горят малко леки евтини..изнвосоустойчиви и здрави кво повече

                иначе ива много хубаво мнение е дала..за асвалт-кола и тва е ..при тази война по пътищата в момента...да караш мотор по асвалта е по опасно отколкото да участваш на ерзберг родео

                колегата дето е препоръчал вираго 250 също е много интересно предложение .. ..макар че и 535 от тоя модел пак не е лошо

                серията бандит на сузуки също си е маниашки мотори ..като ми се струва че и 400 та дори и 250 модификациите пак си са прилични

                между другото преди време имаше един тест на списание моторрад над 1000 километра между испания и германия с два скутера 50 кубикови бяха минали пичовете

                Коментар


                • #38
                  До: Втори мотор /за on road/

                  Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение
                  Миленке, тва ти ли си бре
                  АХА..

                  Коментар


                  • #39
                    До: Втори мотор /за on road/

                    Препоръчвам Yamaha Super Tenere
                    Нещо не работи линка

                    серията бандит на сузуки също си е маниашки мотори ..като ми се струва че и 400 та дори и 250 модификациите пак си са прилични
                    В началото и аз си мислех за 400цц ,но било за японският пазар и частите били кът нещо ,а за 600цц имало дори при вносителя. Затова се и насочих към по-голяма кубатура . . . От друга страна както се изказа колегата по-горе
                    страна силното можеш да го караш бавно, но слабото-бързо е трудно.
                    EX Toyota Land Cruiser 120
                    Деньги - зло! И тем большее, чем их меньше

                    Коментар


                    • #40
                      До: Втори мотор /за on road/

                      Колега, добре те разбирам, но разбери, че опита цена няма - ако имаш желание - давай и на по-голям, но си имай едно на ум! По-големи кубици, повече ряз в газта и повече кила за вдигане. По-голяма скорост с която ще трябва да се съобразиш... Тука хиляда поста с точно това се нароиха - не знам как ще ти прозвучи, но MTX-a /125 леко ендуро/ е достатъчно пъргав за мен. Тежа около 80 кила и мотора си ме влачи почти навсякъде. За гонки и такива разни нямам желание, но ако реша мога да изпреваря всеки нормален автомобил - пък било и на къса дистанция!

                      Още си спомням едни разговор с kiki.t:
                      "Знам, че не искаш да сменяш моторите, но така се прави - ще ги сменяш, няма как!"

                      Междувременно се качих на няколко по-тежки мотора /паркетни ендура/ и за мен лично беше от голяма полза опита на по-лек и прощаващ мотор...

                      Както и преди казах - ти си решаваш, но поне пробвай преди да купиш!

                      Коментар


                      • #41
                        До: Втори мотор /за on road/

                        kak1B е смисъла от това да си купиш мотор дето дига 300 (образно казано), а ти ще го караш с 90?Нима има смисъл?То щото моторите могат да са 100, 150, 200 коня, ама те не се постигат при "нормалните" 3000-4000 оборота (пак образно казано).Като не използваш пълната им мощ, за какво са ти.Дори мотор малка кубатура си върви като астра (образно казано за пореден път).До колкото разбирам няма да разцепваш българските асвалтови шосета с нечовешка скорост, в този ред на мисли, смяташ ли че има смисъл от толкова голям мотор.Аз някои път се изсилвам...за обяд бях преценил че половин кило фъстъци ще ме наядът...еми неможаха...втръснаха ми и пет месеца не погледнах тия ядки обвити в шлюпки.

                        файдата...файдата...там е истината

                        Коментар


                        • #42
                          До: Втори мотор /за on road/

                          Първоначално публикуван от T-1000 Преглед на мнение
                          kak1B е смисъла от това да си купиш мотор дето дига 300 (образно казано), а ти ще го караш с 90?Нима има смисъл?То щото моторите могат да са 100, 150, 200 коня, ама те не се постигат при "нормалните" 3000-4000 оборота (пак образно казано).Като не използваш пълната им мощ, за какво са ти.Дори мотор малка кубатура си върви като астра (образно казано за пореден път).До колкото разбирам няма да разцепваш българските асвалтови шосета с нечовешка скорост, в този ред на мисли, смяташ ли че има смисъл от толкова голям мотор.Аз някои път се изсилвам...за обяд бях преценил че половин кило фъстъци ще ме наядът...еми неможаха...втръснаха ми и пет месеца не погледнах тия ядки обвити в шлюпки.

                          файдата...файдата...там е истината

                          Абсолютно съм на същото мнение!
                          Тука не става въпрос толкова за това, че като ти е силен мотора няма да може да се кара нормално. Ще можете, то е ясно. Просто ще си преценявате възможностите от една страна и тези на мотора от друга и ще го карате та ще пеете. Ще се здържате да не го развъртате в червеното и така. Всичко е ок! Проблем никакъв. Вие самите, ако нямате чувство за контрол и господство над машината както с 600сс така и с 125сс ще се пребиете и то качествено.

                          Тънкоста на въпроса е на друго място!! - Аджеба вие ще се задоволите ли от това да ви е страх от машината, да не смеете да му отворите газта в завоя, да се притеснявате от евентуален шут в Д-то и от това да не знаето какво следва в следващия момент, т.е. каква порция изненада ви готвят "конете" м/у краката?
                          Мен това неможе да ме задоволи в нито един момент. Аз обичам мотора да трепери от мен, а не аз от него. Обичам да си играя с него и да чувам края на червеното от оборотомера в ауспуха ми, особено когато го изкарвам от завоя. Да обаче това немога да си го позволя с всяка машина На шосето 100 коня са ми предостатъчни, а на черно с 40 съм тотално задоволен, даже на моменти ще са ми излишни...
                          Но явно има различни хора, някои търсят нещо друго в мотора, знам ли...
                          Имам едно приятелче - не беше карал мотор никога, директно си купи R6-ца. Четири години го кара без един инцидент и на края го продаде. Но момчето си е доста спокоен карач, не търси риска, не търси максимума от себе си нито от машината, така бива...Получава се...Но не всички са така спокойни. Даже бих казал, че човек щом е избрал рейсингово двуколесно, значи не е баш от тея дето заспиват на волана...

                          Коментар


                          • #43
                            До: Избор на 1-ви мотор!

                            Първоначално публикуван от tatkobarba Преглед на мнение
                            Малко си объркал форума - тук повечето хора карат говорят за други мотори - ендуро и крос...

                            Ето какво се избира тук:
                            http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=7960

                            Понеже имам известен опит с шосейни мотори - все пак ще ти кажа мнението си.

                            От предложенията ти - никое не е за съвсем начинаещ - особено 750-ката. Ще можеш да се крепиш върху тях, но почти сигурно ще усетиш твърдоста на земята.

                            Според възраста, телосложението, опита и желания стил за каране - може да се препоръча нещо, но не си казал достатъчно.

                            Ако искаш да се возиш леко - стават и посомените от теб (с 2 на ум). Ако искаш да караш по-сериозно - вземи си нещо по-малко отначало и после се прехвърляй на по-голямото.
                            извинявай че не пиша по темата но може би ти ще ми помогнеш,виждам че разбираш от тези работи,значи данните са ми 180 см. височина,80 кг. карам XT500Z,според теб подходящ ли е за мен!
                            на мен ми харесва дори ми се струва не много рязък
                            Величко Попов
                            0882496036
                            [EMAIL="baam@abv.bg"]baam@abv.bg[/EMAIL]

                            Коментар


                            • #44
                              До: Втори мотор /за on road/

                              Първоначално публикуван от T-1000 Преглед на мнение
                              kak1B е смисъла от това да си купиш мотор дето дига 300 (образно казано), а ти ще го караш с 90?Нима има смисъл?То щото моторите могат да са 100, 150, 200 коня, ама те не се постигат при "нормалните" 3000-4000 оборота (пак образно казано).Като не използваш пълната им мощ, за какво са ти.Дори мотор малка кубатура си върви като астра (образно казано за пореден път).До колкото разбирам няма да разцепваш българските асвалтови шосета с нечовешка скорост, в този ред на мисли, смяташ ли че има смисъл от толкова голям мотор.Аз някои път се изсилвам...за обяд бях преценил че половин кило фъстъци ще ме наядът...еми неможаха...втръснаха ми и пет месеца не погледнах тия ядки обвити в шлюпки.

                              файдата...файдата...там е истината
                              Смисъла и файдата са донякъде в ресурса на двигателя и като цяло във възможностите на мотора! Вземи два мотора, единия такъв че за да поддържаш нормална скорост да е нужно постоянно да го изцеждаш, и друг, такъв че да си го караш с нормална скорост в нормални обороти и ще видиш с кой ще имаш по-малко проблеми! Това че има повечко коне а не ги ползваш всичките постоянно, изобщо не вреди! Но ако нямаш достатъчно коне, означава че ще караш мотора постоянно на границата на възможностите му, че дори може и да се подлъжеш да се пробваш и над възможностите на мотора, а тогава белята няма да закъснее!
                              А най-добрия вариант, според мене е възможностите на мотора да отговарят на възможностите на шофьора и дори лекичко да ги надвишават (но не много). Тогава шофьора, знаейки че разполага с резерв във всеки един момент ще се учи постепенно да овладява и използва този резерв, т.е. ще се развива. А ако мотора ти е слаб за възможностите, просто ще ти спъва развитието и ще тъпчеш на едно место!
                              "Do not correct a fool, for he will hate you;
                              Correct a wise man, for he will appreciate you."

                              Коментар


                              • #45
                                До: Втори мотор /за on road/

                                Първоначално публикуван от SLY Преглед на мнение
                                Нещо не работи линка
                                Така трябва да е добре
                                http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=11511

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X