Обява

Свий
Няма добавени обяви.

В сняг кой е по добрия 2т или 4т.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: В сняг кой е по добрия 2т или 4т.

    Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
    Аз казвам цените на оригиналните части,наистина цените нямат нищо общо с Китайските части.
    Кога си купувал ТИ части.1990г за ИЖ. затова знаеш кои какви са

    Разгледай тука и в нета колко 2т има снимани с гръмнали двигатели и колко 4т.
    МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

    Коментар


    • От: В сняг кой е по добрия 2т или 4т.

      Първоначално публикуван от Pacharoza Преглед на мнение
      Кога си купувал ТИ части.1990г за ИЖ. затова знаеш кои какви са

      Разгледай тука и в нета колко 2т има снимани с гръмнали двигатели и колко 4т.
      Аз специално части не съм купувал защото карам 4т,тази година стават 5г от както го имам,и освен звездата друго не е сменяно по него,а ако искаш може да ти извадя цени на части да видиш че каквито цени съм обявил са актуални.Относно гръмналите двигатели май 2т ще дойдат повече.

      Коментар


      • От: В сняг кой е по добрия 2т или 4т.

        Гледам да се въздържам от коментари в подобни теми, ама тука нещата отидоха на градски легенди. Ице не си прав за 4Т-то, ако си поддържаш адекватно мотора ремонти си ИМА. На моите КТМ-и (520 и 525) на всеки сезон си отварям двигателя. Графитеното покритие на буталото си е позаминало и го сменям (горе долу около 8-10 хил км, винаги са карани с хубави масла и възд.филтър е омаслен). Вярно може да изкара и още 2 сезона (както в БГ повечето правят, карат 5 години и се бият в гърдите, че нищо не били сменяли и после продават перфектни мотори). Съвременно ендуро ако издържи 5 години редовно каране (1 седмично) без нищо да му е сменяно, то после ще е дроб.
        Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

        Коментар


        • От: В сняг кой е по добрия 2т или 4т.

          Първоначално публикуван от 4ef4o Преглед на мнение
          Гледам да се въздържам от коментари в подобни теми, ама тука нещата отидоха на градски легенди. Ице не си прав за 4Т-то, ако си поддържаш адекватно мотора ремонти си ИМА. На моите КТМ-и (520 и 525) на всеки сезон си отварям двигателя. Графитеното покритие на буталото си е позаминало и го сменям (горе долу около 8-10 хил км, винаги са карани с хубави масла и възд.филтър е омаслен). Вярно може да изкара и още 2 сезона (както в БГ повечето правят, карат 5 години и се бият в гърдите, че нищо не били сменяли и после продават перфектни мотори). Съвременно ендуро ако издържи 5 години редовно каране (1 седмично) без нищо да му е сменяно, то после ще е дроб.
          Ти не му ги говори тия на Живото той като ти казва значи е така.4т само се кара 2т е бокса.
          МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

          Коментар


          • От: В сняг кой е по добрия 2т или 4т.

            Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
            Аз специално части не съм купувал защото карам 4т,тази година стават 5г от както го имам,и освен звездата друго не е сменяно по него,а ако искаш може да ти извадя цени на части да видиш че каквито цени съм обявил са актуални.Относно гръмналите двигатели май 2т ще дойдат повече.
            В темата се говори за съвременни мотори. Ако става въпрос за мотори на 30-40години , аз имам MZ 250 Trophy произведен 1967г. , преди 12г. му е правен ОСНОВЕН ремонт с оригинални немски части, подсилена биела и оттогава се кара през 70% от годината без да е отварян до ден днешен.
            Yamaha WR 200

            Коментар


            • От: В сняг кой е по добрия 2т или 4т.

              Първоначално публикуван от speedrifter Преглед на мнение
              В темата се говори за съвременни мотори. Ако става въпрос за мотори на 30-40години , аз имам MZ 250 Trophy произведен 1967г. , преди 12г. му е правен ОСНОВЕН ремонт с оригинални немски части, подсилена биела и оттогава се кара през 70% от годината без да е отварян до ден днешен.
              Къде видя да се говори за съвременни мотори,няма такива работи.А относно МЗ-та по Средна Гора може и 30 години да изкара без ремонт.

              Коментар


              • От: В сняг кой е по добрия 2т или 4т.

                Първоначално публикуван от 4ef4o Преглед на мнение
                Гледам да се въздържам от коментари в подобни теми, ама тука нещата отидоха на градски легенди. Ице не си прав за 4Т-то, ако си поддържаш адекватно мотора ремонти си ИМА. На моите КТМ-и (520 и 525) на всеки сезон си отварям двигателя. Графитеното покритие на буталото си е позаминало и го сменям (горе долу около 8-10 хил км, винаги са карани с хубави масла и възд.филтър е омаслен). Вярно може да изкара и още 2 сезона (както в БГ повечето правят, карат 5 години и се бият в гърдите, че нищо не били сменяли и после продават перфектни мотори). Съвременно ендуро ако издържи 5 години редовно каране (1 седмично) без нищо да му е сменяно, то после ще е дроб.
                Мога да предоставя моят мотор за нучни цели,да се изследва кое и колко е износено,мисля че Китайците ще имат доста голям интерес от това,естествено няма да бъде безплатно,те от своя страна ще ме спонсорират с 5000лв,нищо средства сравнено с това какво те ще спечелят.От 1982г когато е произведен до наши дни,това са 31 години гарантирам че са отвивани единствено болтовете на капака на звездата.Как ви се струва а.

                Коментар


                • От: В сняг кой е по добрия 2т или 4т.

                  Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
                  Ай стига с тези 2000лв,я ми обясни къде ги видя.ХР 400,бутало 300лв,ангренажна верига 150,обтегач 60,шлайф цилиндър 30,опресняване на клапани 25,гумички 40,гарнитура на глава не е задължителна 50,2л масло 30лв,филтър 10,дискове на съединител 100,евентуално някой друг лагер 50лв равно на 845лв.Гаранция след това поне 5 години няма да има нужда от части,разход на гориво 6л.ЕХС 250,бутало 250,биела 300,ремонт на клапи,лагери на колянов вал,семери,дискове на съединител,ремонт на водна помпа,гарнитура на глава,масло скоростна кутия,антифриз,в краен случай разход подобен на 4т.За 5 години експлоатация ремонта може да се повтори или поне част от него,разход на гориво 10л,2т масло огромно количество.
                  При 4т защо не слагаш ако буталото случайно се срещне клапаните и ги смачка тогава колко става ремонта? А при 2т бутало шлайф(най-лошия случей риза) и става чисто нов. Сега вече ако и при двете скъса биела - ко прайм - при 4т пак кашата е много по голяма и скъпа. Като влезна в раздела "На части" са повечето 4т със смачкани двигатели. Това естествено е защото хората са написали че трябва на 15 мото часа да се сменя масло, филтър, бутало и сегменти, но тука се кара докато издържи и после от двигателя нищо не става.
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG02942-20130226-2111 copy.jpg
Прегледи:1
Размер:66.2 КБ
ID:5457272Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG02943-20130226-2123.jpg
Прегледи:1
Размер:74.5 КБ
ID:5457273
                  Последно редактирано от vatko; 26-02-13, 20:42.
                  Some call it a hobby, we call it a way of life!
                  Това че срещу теб са най-добрите, не означава, че трябва да се отказваш!

                  Коментар


                  • От: В сняг кой е по добрия 2т или 4т.

                    Първоначално публикуван от vatko Преглед на мнение
                    При 4т защо не слагаш ако буталото случайно се срещне клапаните и ги смачка тогава колко става ремонта? А при 2т бутало шлайф(най-лошия случей риза) и става чисто нов. Сега вече ако и при двете скъса биела - ко прайм - при 4т пак кашата е много по голяма и скъпа. Като влезна в раздела "На части" са повечето 4т със смачкани двигатели. Това естествено е защото хората са написали че трябва на 15 мото часа да се сменя масло, филтър, бутало и сегменти, но тука се кара докато издържи и после от двигателя нищо не става.
                    А ко праим когато парче от бутало или клапа отчупят парче от цилиндъра на 2т,давай по силно че не чувам,какво каза а.Ако и ако аз не споменавам 4т ендуро което прави ако,А тези с 15-те мото часа въобще не ги споменавам,2т е на светлинни години пред тях.

                    Коментар


                    • От: В сняг кой е по добрия 2т или 4т.

                      А за какво ендуро ми говориш което да не прави "АКО" с двигателя
                      Буталото освен да задере в ризата не виждам как може да отчупи парче от цилиндъра, а клапата някой освен да се е правил на инженер и е изтънил ризата повече от нужните ремонти най-много може да удари буталото. За цени няма да говоря защото и моя е от 80-те, основния ремонт му е около 100лв и кара 4 години без проблеми на яко ръчкане, и на четвъртата реших да сменя просто защото няма смисъл да си правя експерименти колко ще издържи, Ето едно клипче ПО ТЕМАТА където пичовете си карат цвайките в снега и си правят кефа
                      Some call it a hobby, we call it a way of life!
                      Това че срещу теб са най-добрите, не означава, че трябва да се отказваш!

                      Коментар


                      • От: В сняг кой е по добрия 2т или 4т.

                        Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
                        Мога да предоставя моят мотор за нучни цели,да се изследва кое и колко е износено,мисля че Китайците ще имат доста голям интерес от това,естествено няма да бъде безплатно,те от своя страна ще ме спонсорират с 5000лв,нищо средства сравнено с това какво те ще спечелят.От 1982г когато е произведен до наши дни,това са 31 години гарантирам че са отвивани единствено болтовете на капака на звездата.Как ви се струва а.
                        Дай го тоя твоя МОТОР да го представя в Енина и не ремонт ами и господ не може да му помогне
                        МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                        Коментар


                        • От: В сняг кой е по добрия 2т или 4т.

                          Първоначално публикуван от vatko Преглед на мнение
                          А за какво ендуро ми говориш което да не прави "АКО" с двигателя
                          Буталото освен да задере в ризата не виждам как може да отчупи парче от цилиндъра, а клапата някой освен да се е правил на инженер и е изтънил ризата повече от нужните ремонти най-много може да удари буталото. За цени няма да говоря защото и моя е от 80-те, основния ремонт му е около 100лв и кара 4 години без проблеми на яко ръчкане, и на четвъртата реших да сменя просто защото няма смисъл да си правя експерименти колко ще издържи, Ето едно клипче ПО ТЕМАТА където пичовете си карат цвайките в снега и си правят кефа
                          ХР 400 и ДР от 250 до 400 буталото не среща клапаните и не надира цилиндъра и тем подобни глупости.А относно клипчето в ливадата ще върви и Балкан 50 без проблеми.

                          Коментар


                          • От: В сняг кой е по добрия 2т или 4т.

                            Първоначално публикуван от Pacharoza Преглед на мнение
                            Дай го тоя твоя МОТОР да го представя в Енина и не ремонт ами и господ не може да му помогне
                            Моят мотор няма живи набори 2т,и затова няма как да го сравниш.А защо няма ти ще кажеш.

                            Коментар


                            • От: В сняг кой е по добрия 2т или 4т.

                              Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
                              Къде видя да се говори за съвременни мотори,няма такива работи.А относно МЗ-та по Средна Гора може и 30 години да изкара без ремонт.
                              А твоя дали ще издържи толкова колкото е издържал този 45+ годишен 2-тактов мотор? Прави сметка, че ти караш сам , а Стария Войн винаги вози по 2-ма човека, не мога да ти опиша колко каране е видял в балкана.
                              Yamaha WR 200

                              Коментар


                              • От: В сняг кой е по добрия 2т или 4т.

                                Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
                                Моят мотор няма живи набори 2т,и затова няма как да го сравниш.А защо няма ти ще кажеш.
                                Има има ижове и емзети в много по добро здраве от твоя е по по старички
                                МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X