Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой от двата: Yamaha WR250F или KTM EXC 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Кой от двата: Yamaha WR250F или KTM EXC 250

    Първоначално публикуван от yurgana Преглед на мнение
    Чаве , никога не казвай никога ... и наистина земи напиши нещо обоснавано . Не дай си боже да те видя на оранжев мотор , ще те пукна от гаври !
    Не ми се спори, просто никога няма да си признаете, че тези мотоциклети са пълни с бъгове. Сигурно и болтовете не им се развиват и трябва да ги мажеш с какво ли не..... Истината е, че са евтини, получавате хубави отстъпки за части... Докато при Ямаха частите са по скъпи, няма ги тези отстъпки..... за сметка на това пък са по здрави.
    EXC TPI 2019

    Коментар


    • От: Кой от двата: Yamaha WR250F или KTM EXC 250

      Първоначално публикуван от Vladislav Kostevski Преглед на мнение
      Недостатък е , че колкото и да е загрял мотора, перката изключва заедно с фара 5-6 секунди след гасене на двигателя- Бетата си охлажда докрай, австрийците не са го домислили и пазят акумулатора пред двигателя. Друг недостатък е тъпата стойка, която за нищо не става. Пукане, глъхнене и т.н. - при нормално загрял мотор, и при нормална употреба няма такива филми...
      Бъркаш - след като загасиш двигателя дефакто нямаш циркулация в системата, така че само топиш акумулатора и охлаждаш радиаторите, но не и деигателя.Така че по скоро е плюс.Малко ми е странно защо вентилатора включва чак на 105 градуса, обаче така са решили.Може би за лятото ще трябва да метнем по ниско температурни датчици (15 лв), но трябва да се изтества.Засега няма проблем и с фабричния.Със сигурност обаче е по-зле термично изчислен от Бета-та.
      offroad фен
      1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
      TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

      Коментар


      • От: Кой от двата: Yamaha WR250F или KTM EXC 250

        Аз имам само един малък въпрос. Защо на мотор толкова температурно разтоварен като ВР-а, фабрично се слага разширителен съд ? И пак ли не си хвърля водата ако го няма въпросния съд ? Не се заяждам, просто ми е любопитно. За мен няма значение какво ще карам, бих карал всичко което става за в гората.
        Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

        Коментар


        • От: Кой от двата: Yamaha WR250F или KTM EXC 250

          Първоначално публикуван от ejko adm Преглед на мнение
          Колега elbgt , ПРАВИЛНИЯТ мотор е КТМ 250 XC !!!! Безаварийно на всички !!!
          Това е чисто кросова машина, пък на всичкото отгоре и двутактов. Не ми върши работа, пък и срам-несрам накрая ще си призная - 124 кг съм.
          Последно редактирано от elbgt; 08-01-13, 09:11.
          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

          Коментар


          • От: Кой от двата: Yamaha WR250F или KTM EXC 250

            .....124 кг съм.
            Забрави за всичко, що е 250 и 350........
            Gas Gas ec 250

            Коментар


            • От: Кой от двата: Yamaha WR250F или KTM EXC 250

              Екология или там както искаш му кажи. Затова се слага разширител. Ямаха също загрява до степен при която прокапва от маркуча, но не кипи, дими и т.н. като локомотив.

              Точно какъв модел е не знам, както казах КТМ не ме интересува, знам, че е фрирайд 350 или нещо от този сорт. Та и при него след гасене фара и вентилатора си работят и не е за 5-6сек. Отново бъг. Или поскоро решение да не кипне на място. Защото при гасене топлото отива нагоре и няма да се учудя ако това не е решение на проблем. С един проблем се опитваме да разрешим друг
              Последно редактирано от chavetoo; 08-01-13, 09:19.
              EXC TPI 2019

              Коментар


              • От: Кой от двата: Yamaha WR250F или KTM EXC 250

                Първоначално публикуван от ИСКРЕН Г. Преглед на мнение
                Забрави за всичко, що е 250 и 350........
                То да не излезе, че май за всичко що е на 2 колела трябва да забравя и да се върна на варианта да си се влача най-отзад с АТВ и докато другите си допушват цигарите аз да пристигам победоносно
                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                Коментар


                • От: Кой от двата: Yamaha WR250F или KTM EXC 250

                  Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                  То да не излезе, че май за всичко що е на 2 колела трябва да забравя и да се върна на варианта да си се влача най-отзад с АТВ и докато другите си допушват цигарите аз да пристигам победоносно
                  Ако си смените АТВ-то с 2 WD няма да се влачите най-накрая, даже на мокро и снежно трасе ще сте преди двуколесните. Но все пак мотоциклета е по-проходим и безопасен, по-точно по малко опасен при "търкали".
                  Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                  "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                  Коментар


                  • От: Кой от двата: Yamaha WR250F или KTM EXC 250

                    Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
                    Екология или там както искаш му кажи. Затова се слага разширител. Ямаха също загрява до степен при която прокапва от маркуча, но не кипи, дими и т.н. като локомотив.
                    Аз съм разширител на ктм-а(exc450 '09)и също не кипи, дими и т.н. като локомотив.Просто течността си отива в казанчето като загрее и после се връща пак в радиаторите!

                    Коментар


                    • От: Кой от двата: Yamaha WR250F или KTM EXC 250

                      Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                      То да не излезе, че май за всичко що е на 2 колела трябва да забравя и да се върна на варианта да си се влача най-отзад с АТВ и докато другите си допушват цигарите аз да пристигам победоносно
                      Колега щом ти се кара мотор взимай и не го мисли, аз съм 118 кила, карах Априлия Туарег 350 дето по талон е 170 кг., отделно екип, раница с някои инструменти, вода и си карах из гората, че съм се врял и на много кофти места. Дано и аз тази година да взема нещо 110-115 кг. мотор и имам предчувствие, че ще се родя . Е няма да съм състезател, но не ми е това целта, аз карам за удоволствие.
                      Ford Maverick II 2.3 XLT
                      Ford Mondeo MK5

                      Коментар


                      • От: Кой от двата: Yamaha WR250F или KTM EXC 250

                        Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
                        Екология или там както искаш му кажи. Затова се слага разширител. Ямаха също загрява до степен при която прокапва от маркуча, но не кипи, дими и т.н. като локомотив.
                        Ако беше заради еко норми, моторите без разширителен съд нямаше да могат да се регистрират никъде по света (а това не е така).
                        А и щом колега е 124кг без екипировка, нещата отиват към кубатура дето японците я нямат. Да взема едно бергче FE570, и да се радва
                        Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

                        Коментар


                        • От: Кой от двата: Yamaha WR250F или KTM EXC 250

                          Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                          лллл пък и срам-несрам накрая ще си призная - 124 кг съм.
                          Независимо какъв ще е изборът ти, първото нещо което трябва да направиш на мотора когато го купиш, е да му смениш пружините на окачването.
                          Най-леката екипировка по теб, няма да е по-малко от 6-7кг., тоест на бордкомпютъра веднага ще се появи надпис, че тези мотори са за Single Rider!!!
                          И въпреки килограмите, аз продължавам да твърдя, че 350-ка ИНЖЕКЦИОН, няма да ти малее, поне не и в рамките на сезон-два.
                          С риск да те засегна , с тези килограми и "опит", нямаш никакъв шанс да прегрееш мотора на ХАРД трасе, по същата причина, поради която и на Трипера не му е врял никога.
                          Просто няма да издържиш и десет минути, преди да колабираш ти от прегряване.
                          Още нещо, силният мотор ще ти вземе страха веднага, няма да имаш и минутка покой на него.
                          Няма да се возиш отпуснат, а напрегнат постоянно, което ще доведе до преждевременна умора също.

                          Сега ще почнат съвети, че няма да качиш еди кой си сипей или пътека с 350-ка, но не ги слушай, аз съм сигурен, че и с 500 няма да ги качиш.
                          Аз съм на 44 години, пълен тулуп като физика, сменил съм 6-7 мотора през последните 6-7 години, 3 от тях чисто нови от магазина и все различни.
                          Нямам шампионска титла, но имам собствен опит, при това колкото и нескромно да звучи, голям.

                          Вземи по-слабият мотор, недей се подвежда с по-голяма мощност, тези машини са толкова силни, че малко хора могат да им навият газта докрай.

                          Коментар


                          • От: Кой от двата: Yamaha WR250F или KTM EXC 250

                            Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
                            Точно това е истината, аз досега не съм виждал/чувал човек който по някоя пътека да вземе силата на 250.
                            250 не можеше да качва и сипея на Сеславци.... пък го качва. Не могат да го качват такива където не могат да карат 250. Научил се на голяма кубатура...... и без значение на коя предавка е му дава газ затрака веригата и мине.
                            Ей тука малко послъгваш,250-ка посмъртно не може да качи сеславския сипей,за там трябва 450 и то да е в перфектно състояние ,250-ката точно на половината сипей ще загуби мощност и като падне скороста е дотам.
                            то
                            0 8 76 36 8 542

                            Коментар


                            • От: Кой от двата: Yamaha WR250F или KTM EXC 250

                              Първоначално публикуван от cdenev Преглед на мнение
                              Аз съм разширител на ктм-а(exc450 '09)и също не кипи, дими и т.н. като локомотив.Просто течността си отива в казанчето като загрее и после се връща пак в радиаторите!
                              По принцип това е идеята на разширителния съд. Има обаче една подробност, при едните охладителната течност не си променя агрегатното състояние за разлика от оранжевите
                              EXC TPI 2019

                              Коментар


                              • От: Кой от двата: Yamaha WR250F или KTM EXC 250

                                Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнение
                                Ей тука малко послъгваш,250-ка посмъртно не може да качи сеславския сипей,за там трябва 450 и то да е в перфектно състояние ,250-ката точно на половината сипей ще загуби мощност и като падне скороста е дотам.
                                то
                                Щом казваш така да бъде
                                EXC TPI 2019

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X