Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на първи мотор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Помощ - В избора на първи мотор

    Първоначално публикуван от mladen_poleganov Преглед на мнение
    Според мен най добрия избор е да си вземеш до 1500лв. е YAMAHA DT125R има ги много за тези пари и мотора наистина си заслужава.Аз имах DT-R и съм страшно доволвн,много е здрав,части има за него,и не са много скупи.
    Надявам се това да е в полза на тези, които още се чудят какъв да бъде първият им мотор, тъй като аз вече си имам Suzuki TS 200R
    Suzuki TS 200R - 1996, Suzuki Dr 250 SHC - 1991, Suziki RMZ 450 - 2007, Yamaha YZ 450F - 2010...

    Коментар


    • #32
      До: Помощ - В избора на първи мотор

      ЦРМ-а за който ставаше на въпрос по напред е в мен,но има малък проблем който неми е ясно от каде идва.
      В ниски обороти никакъв го няма но силата му идва над 7-8000 оборота,какво може да се направи по въпроса ?

      Коментар


      • #33
        До: Помощ - В избора на първи мотор

        Виж, не знам колко го "няма" в ниските специално твоя, но предполагам ситуацията е като при всеки друг 125 2т ендуро.
        Тия мотори, за да вървят що годе, не трябва да ги изпускаш от обороти. В ниските ги няма никакви. Просто се научи да го караш във високите, да го "продухваш". Това се постига с практика и сърце, да можеш да караш 2т. Вкарай малко агресия в карането

        Коментар


        • #34
          До: Помощ - В избора на първи мотор

          Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
          Виж, не знам колко го "няма" в ниските специално твоя, но предполагам ситуацията е като при всеки друг 125 2т ендуро.
          Тия мотори, за да вървят що годе, не трябва да ги изпускаш от обороти. В ниските ги няма никакви. Просто се научи да го караш във високите, да го "продухваш". Това се постига с практика и сърце, да можеш да караш 2т. Вкарай малко агресия в карането
          Направо вкараи много агресия.Да върви все над средни обороти.Не бой се няма да се счупи.

          Коментар


          • #35
            До: Помощ - В избора на първи мотор

            Първоначално публикуван от Kpau Преглед на мнение
            ЦРМ-а за който ставаше на въпрос по напред е в мен,но има малък проблем който неми е ясно от каде идва.
            В ниски обороти никакъв го няма но силата му идва над 7-8000 оборота,какво може да се направи по въпроса ?
            Погледни си клапитеТвърде вероятно проблема да е от там.

            Коментар


            • #36
              До: Помощ - В избора на първи мотор

              Първоначално публикуван от Kpau Преглед на мнение
              ЦРМ-а за който ставаше на въпрос по напред е в мен,но има малък проблем който неми е ясно от каде идва.
              В ниски обороти никакъв го няма но силата му идва над 7-8000 оборота,какво може да се направи по въпроса ?
              виж си клапата, която се намира между цилиндъра и резонатора (така наречената Атака)
              Тя служи точно за това. Във високи обороти да дърпа рязко мотора
              Suzuki TS 200R - 1996, Suzuki Dr 250 SHC - 1991, Suziki RMZ 450 - 2007, Yamaha YZ 450F - 2010...

              Коментар


              • #37
                До: Помощ - В избора на първи мотор

                Първоначално публикуван от Chaveto Преглед на мнение
                виж си клапата, която се намира между цилиндъра и резонатора (така наречената Атака)
                Тя служи точно за това. Във високи обороти да дърпа рязко мотора
                По точно обратното мотора и без тая клапа ще си е силен в високи, но в ниски ще е още по голяма боза то това не е от мотора а от кубатурата 125 са така. Лека както казват и останалите, развивай ръчката до критични е ще върви. Тези мащинки са направени за такива високи обороти. Особенно тези с никасил при тях всичко е толкова точно напаснато, че просто си е грехота да го жалиш с ниски обороти
                Успех и умната, че то 125 ама като му дойде мощноста си е опасна машина.
                KAWASAKI Let the good times roll

                Коментар


                • #38
                  До: Избор на първи мотор

                  Прав си! Объркал съм се! То и без това на високи си опъват 2Т, а тази Атака е за ниските. Моля за извинение
                  2Т трябва да си се кара с яка ръчка и това е
                  Suzuki TS 200R - 1996, Suzuki Dr 250 SHC - 1991, Suziki RMZ 450 - 2007, Yamaha YZ 450F - 2010...

                  Коментар


                  • #39
                    До: Избор на първи мотор

                    Най-вече зависи в какво положение е блокирала клапата.
                    Или губи ниските или високите.
                    Клапата за изходящите газове служи за подобряването на работата в ниски обороти. Там, където резонатора не действа. При определени обороти изходящите газове напускат цилиндъра с определена честота и след 6-7 000 оборота честотата става такава, че газовете създават подходящо подналягане за пълненето с горивна смес и резонатора ги завихря така, че да попречат на излизането на прясна горивна смес впоследствие. Най-елементарно клапата представлява нещо като подвижен горен ръб на изходящия отвор и променя размера му, преди да са достигнати заветните 6-7 000 оборота, където идва истинската сила на двигателя. Условно са 6-7000, при различните двигатели е различно, зависи от хода на буталото, от кубиците, от формата и размера на газоразпределителните отвори и препусквателните канали. Преди да са достигнати оптималните обороти, клапата механично пречи на прясната горивна смес да напусне цилиндъра преди буталото да е затворил изпускателния отвор, като затваря горния му край. При по-високи обороти тази функция се поема от резонатора.
                    Следователно зависи в какво положение е блокирала тази клапа, се губи различен диапазон от оборотите на двигателя. Ако е застанала в затворено положение, се губят високите. Ако е застанала в отворено - съответно се губят ниските.
                    Истинския бум при разработката на двутактови двигатели започва именно с разработването на резонаторното гърне. Проектирането на формата и размера му са цяла една наука. Тези резонатори позволяват разработката на по-високооборотни двигатели, но имайки предвид особеностите на газоразпределението на двутактовия двигател, диапазона на оптимална работа е много кратък. Демек колкото по-високооборотен е двигателя, толкова повече страдат ниските обороти заради затрудненото пълнене с горивна смес. Именно поради тази причина се налагат системи като KIPS (Kawasaki нещо си Power System), ATAC (не знам точната абривиатура), YPVS (Yamaha Power Valve System) и пр.- реално всичките имат един и същи принцип на работа и различни инжинерни решения на различните производители. Някои са с електронно, други са с механично задвижване. Кросовите мотори са с механични клапи.
                    Тази система във всичките си варианти изисква ревизия, почистване и регулиране и най-вече - разбиране на принципа й на работа.
                    Последно редактирано от iva_kx; 26-03-08, 11:12.
                    DCRT®

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X