Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ямаха ТТ 350 / Yamaha TT 350

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ямаха ТТ 350 / Yamaha TT 350

    Да се похваля с придобивката , взета след няколко дневни терзания и перипетии , за планинско-горско-кросова експлоатация - Ямаха ТТ 350 / Yamaha TT 350 . Така изглежда по принцип модела.



    Предистория - или защо се спрях на него .
    След кофти катастрофа , бях позагърбил екстремно-развлекателната част от мотоциклетизма - даже съм си разхвърлял и подарил по голяма част от екипировката , и сега пак ще се оборудвам . Като за начало - трябваше ми среден клас мотор , подчертано оффроад насочен , не много скъп ( толеранс 1500-2500 лв +/- ако се наложи) , лек , здрав и надежден , с който да стартирам отново , без никакви амбиции за доказване и т.н. - просто за удоволствие . При цялото това ровене по сайтове за продажби и полезна информация , се оказа че 250-450 - е оптималният вариант за мен като кубатура . Претенции за 2т и 4т нямах - фаворити в първият сегмент ми бяха Сузуки РМХ 250 и Хонда ЦРМ 250 .За 4т - избора голям . Най блазнеща оферта e безспорно Ямаха ВР/УЗФ 400/426 – нова концепция мотор , мощност , визия – всичко това на достъпна цена . Лошото е ,за тия пари , че обикновенно това са карани до последно екземпляри , и в най лекият случай им трябва сериозно обслужване само за консумативи . Ако се наложи и ремонт (което е нормално , обслужването във високия клас е на моточасове) – нещата отиват твърде далеч. И от тук нещата вървят низходящо . Лидерите по надолу – Хонда ХР400 – хубави, скъпи и редки , ХР 250 – не намерих добро съотношение цена/състояние . Сузуки ДР 200/250 – имаше и читави , поне на снимка, ДР350 – доста по висока цена , при Кавазаки КЛХ серията – същото положение. Ямаха – ТТ-Р 250 / ТТ 350 – първите нямат манивела , само стартери , които на всичко отгоре са и проблемни , иначе чудесен мотор . ТТ 350 – само кик-стартер , почти няма инфо за модела , а за ХТ варианта . Репутация на много надежден мотор , който притежава почти всичко ( за годините и цената си , разбира се ) което търсех . Така и не разбрах защо Избранния ( 95 г.) е с дискова спирачка отзад, след като целият НЕТ твърди че няма такива модификации, а си изглежда фабрична, не някакъв тунинг. Маслено-въздушно окачване отпред , малко меко , отзад – пак аеро , с настройки . Двигател – 2 вала , 4 ри клапана , въздушно охлаждане – супер , 6 скорости , пластмасов резервар , предпазители и прочее благинки . Е , взех го .

    ДАННИ .

    Двигател : 346 cc
    Диаметър / Ход на бутало : 86 mm x 59.6 mm
    Двг. данни : DOHC, four-valve
    Компресионно с-ие : 9 : 1
    Въздушно охлаждане
    Запалване : CDI
    Карбуратор : Teikei Y24pv/1

    Скорости : 6
    First Gear 2.466 : 1
    Second Gear 1.1812 : 1
    Third Gear 1.368 : 1
    Fourth Gear 1.08 : 1
    Fifth Gear 0.888 : 1
    Sixth Gear 0.758 : 1
    Първично предаване : 2.916 : 1
    Крайно предаване 14/50


    Рама : желязна , тръбна
    Рейк : 27.5 градуса
    Височина на седалка : 87 – 92 см.
    Клиренс (мин) : 310 мм
    Тегло : 114 кг. (незареден)
    Резервар : 9.5 л.
    Телескопи : Showa 41mm Shock Preload
    Ход : 280 мм
    Задно окачване : МоноКрос - Showa, adj reb
    Ход : 280 мм
    Предна гума : 80/100-21

    Задна гума : 100/100-18
    Спирачки : Диск отпред , отзад барабан ( или диск )
    Макс. мощност :33 hp at 7000 RPM
    Въртящ момент : 3.4 kg-m @ 6000 rpm

    Made in Japan

    Впечатления от каране .

    След дни на размазващо возене , мога да заявя че съм изключително доволен от конкретния екземпляр. Пали от всяко ритане , разхода не засякох колко е , че само сипвах и карах , никакви проблеми - никъде . Става въпрос за много натоварена експлоатация - гора , дъжд , кал , реки , сипеи - от всичко по много.От возенето нямам снимки , беше прекалено мокро и кално за апарат, даже при едно падане в река , си намокрих телефоните , та сега съхнат. Това което ми направи впечатление . Много твърди ръкохватки - въпреки ръкавиците има страшни мазоли по ръцете ( мислех да пусна снимки , ама не е приятна гледка ), предницата не е на нивото на новите модели - логично, ще си поиграя с настройките... Смених задният пиньон от 42 на 50 зъба ( 53 лв - JT ), като вторият размер се води оригинален по каталог , и по поведението на мотора съдя че с 42 зъба се е карало само по асфалт . Даже мисля да намаля предния от 14 на 13 , за да може по пълноценно да се кара по засукани терени. Наложи се да удължа веригата . Разглобява се буквално за 5 мин. Плодородният чернозем и блатиста почва правят изключително лепкава комбинация , която няма махане с обикновена струя вода от чешмата - до колкото успях , разкарах поне големите буци . Трябва да измисля някакъв допълнителен калобран около задното окачване . Фара свети колкото да се прибереш от някъде , но е добре да не се замръква , силата му се влияе от оборотите , магнетното запалване си е така. Безупречно включващи се скорости при всякакви обороти , достатъчно мощност от двигателя . Изключително забавен мотор =D> , както са предполагам и повечето в неговия клас. Планирам някои неща , като махане на фабричния ауспух, задните стъпенки и т.н. , таблото вече го свалих .Имам manual за модела, ако му трябва на някой .

    Друг със същия мотор ?

  • #2
    От: Ямаха ТТ 350 / Yamaha TT 350

    Браво колега честит и много безавариЙни Ръкохватки си вземи от някоЙ мото магазин силиконови за 15-20 лв и няма да имаш проблеми и за хубаво почистване си трябва водоструЙка, иначе след по-дълго каране няма чистене :Д
    Последно редактирано от viki terzieva; 25-05-11, 14:54. Причина: Й

    Коментар


    • #3
      От: Ямаха ТТ 350 / Yamaha TT 350

      Първоначално публикуван от go6o Преглед на мнение
      Фара свети колкото да се прибереш от някъде , но е добре да не се замръква , силата му се влияе от оборотите , магнетното запалване си е така.

      Друг със същия мотор ?
      Всъщност проблема с фара по-скоро се дължи на 6 волтовата инсталация. Колегата Ники Календжиев е с такъв и сигурно ще се обади скоро. Двамата съвместно се бориме срещу несгодите около неговата :-)
      0888932647

      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

      Коментар


      • #4
        От: Ямаха ТТ 350 / Yamaha TT 350

        Мда, обаждам се

        Както ти писах и в другия форум, всичко което свалиш и сметнеш за ненужно бих купил с радост.
        Ето например старите пиньони ще ти трябват ли? Аз пък търся по-шосейно поведение. Задните степенки също...
        Seat Leon FR 2017 1.8 TSI
        Seat Leon 2007 1.9 TDI

        Коментар


        • #5
          От: Ямаха ТТ 350 / Yamaha TT 350

          Бих купил задните степенки , ако оставиш телефон за комуникаця, или се обади на: 0898480 458 Пепо

          Коментар


          • #6
            От: Ямаха ТТ 350 / Yamaha TT 350

            Сори момци , не продавам чарковете , оставям ги за някога, ако реша да цивилизовам мотора ... иначе

            Да се похваля с RetroActive Powera
            24май2011 любителско мотокрос /офроад състезание:





            Та , ТТ то се представи добре...

            Коментар


            • #7
              От: Ямаха ТТ 350 / Yamaha TT 350

              Хммм. Ако се съди по белите гащи и ..... гърба. Това над цифрата 1 римско е наш човек. Честито и поздрави :-)
              0888932647

              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

              Коментар


              • #8
                От: Ямаха ТТ 350 / Yamaha TT 350

                Мерси...

                Коментар


                • #9
                  От: Ямаха ТТ 350 / Yamaha TT 350

                  Колега в ще ми пратиш ли manual за модела, че нещо не мога да го намеря. Намерих за ХТ, ама несъм сигурен дали всичко е еднакво.
                  А да те питам нещо друго, след 1,5-2 часа стабилно каране от мотора лъха доста голяма топлина нормално ли е?
                  Аз досега съм карал само двутактови малолитражки и нямаха загряване.
                  Последно редактирано от viki terzieva; 10-06-11, 13:19. Причина: Отрицателната частица "НЕ" се пише отделно от глагола - например "не съм"

                  Коментар


                  • #10
                    От: Ямаха ТТ 350 / Yamaha TT 350

                    Първоначално публикуван от Be CooL
                    Колега ще ми пратиш ли мануала, че нещо не мога да го намера.
                    А и едно въпросче. След 1,5-2 часа от мотора почва да луха доста голяма топлина, нормално ли е?
                    До сега съм карал само двутактови малолитражки и загряваха доста трудно.
                    Нормално е
                    Yamaha WR 200

                    Коментар


                    • #11
                      От: Ямаха ТТ 350 / Yamaha TT 350

                      Go6o, и аз се присъединявам към малкия брой собственици на 350тт! Взех моето от колега, смених едно масло, поогледах това онова. Ще ровя скоро в двигателя, че ми се струва малко маломощен. Иначе направих чудесна стойка да си го разхождам до морето и балкана! Натиснете снимката за да я уголемите

Име:180620111885.jpg
Прегледи:1
Размер:189.9 КБ
ID:5286595Натиснете снимката за да я уголемите

Име:180620111888.jpg
Прегледи:1
Размер:138.9 КБ
ID:5286596Натиснете снимката за да я уголемите

Име:180620111887.jpg
Прегледи:1
Размер:197.4 КБ
ID:5286597Натиснете снимката за да я уголемите

Име:180620111884.jpg
Прегледи:1
Размер:192.0 КБ
ID:5286598Натиснете снимката за да я уголемите

Име:180620111886.jpg
Прегледи:1
Размер:93.0 КБ
ID:5286599

                      Коментар


                      • #12
                        От: Ямаха ТТ 350 / Yamaha TT 350

                        И външния вид си понапудрил ама не казваш :-). Честито! Мечтана комбинация си е това. Малко завиждам! :-)

                        Впрочем не съм убеден истински, че ще изцедиш повече мощ от него. От това което съм видял и чул от него - двигателя си е в ред. Единствения му кусур си остана калпавата по принцип 6 волтова инсталация. Може би със смяна на пиньони ....
                        0888932647

                        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                        Коментар


                        • #13
                          От: Ямаха ТТ 350 / Yamaha TT 350

                          Само тази синя опащка да я сменя с някаква бяла или червена

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X