Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новости или технически недоразумения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Новости или технически недоразумения

    Надали е по-голям звяр от тоя CR500 twin

    http://www.trickracing1.com/Twin_CR500.html
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • #32
      От: Новости или технически недоразумения

      АТК е всъщност същото това Маико с АТК лепенки.
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #33
        От: Новости или технически недоразумения

        Не знам към коя група спада този прототип,но на мен адски ми харесва.Става въпрос за Lazareth Wazuma V8F,който е най-скъпата четириколка на света и няма място за съмнение,че V8F наистина означава осем цилиндров V-образен мотор и то не на кой да е,а на Ferrari.Скоростната кутия е шест степенна Push-to-shift от BMW M3.Визуална е измамата,че това е трайк,просто задните гуми са приближени една до друга и са монтирани върху джанти МОМО( 18 цолови гуми,285 отпред и 315 отзад).Двигателят е с над 250 конски сили и свидетели разкриват,че е музика за ухото да го чуеш в действие.Спирачките са Brembo,окачването е на четири хоризонтално разположени амортисьора и моделът е пълен с карбон,за олекотяване на конструкцията.А,забравих една подробност-цената,само 200 000 евро,ясно е,че е рано да се говори за сериино производство,но не можем да не отбележим,че машината е невероятно красива.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_lazareth_wazuma_v8f_01.jpg
Прегледи:1
Размер:72.8 КБ
ID:5333184

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_lazareth_wazuma_v8f_02.jpg
Прегледи:1
Размер:71.1 КБ
ID:5333185

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_lazareth_wazuma_v8f_03.jpg
Прегледи:1
Размер:68.8 КБ
ID:5333186

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_lazareth_wazuma_v8f_04.jpg
Прегледи:1
Размер:68.0 КБ
ID:5333187

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_lazareth_wazuma_v8f_05.jpg
Прегледи:1
Размер:87.2 КБ
ID:5333188

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_lazareth_wazuma_v8f_07.jpg
Прегледи:1
Размер:58.3 КБ
ID:5333189

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_lazareth_wazuma_v8f_08.jpg
Прегледи:1
Размер:62.3 КБ
ID:5333190
        Beta 450 RR-Factory
        0039 3206052599

        Коментар


        • #34
          От: Новости или технически недоразумения

          Цената дали включва азбестови гащи ?
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #35
            От: Новости или технически недоразумения

            Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
            Цената дали включва азбестови гащи ?
            Не, те са канцерогенни!!!!

            Коментар


            • #36
              От: Новости или технически недоразумения

              А този дето ще го кара , какво ще диша , не виждам как ще остане въздух за него?
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • #37
                От: Новости или технически недоразумения

                Стана ми ясно от "задълбочените" дискусии,че прототипът отива в графата на техническите недоразумения.Но аз си оставям едничката надежда,че ако ми хартисат 200 000 евро,ще ви отговоря на по-горните въпроси,така от любопитство.Дал Бог...........да ми хартисат.
                Beta 450 RR-Factory
                0039 3206052599

                Коментар


                • #38
                  От: Новости или технически недоразумения

                  Практиката при мотоциклетите (а и не само при тях) да се намалява теглото и опростява конструкцията,не е от вчера,а и професионалистите са го казали много просто,че не се чупи това дето го няма.Това са неоспорими факти,но дали някой се е замислял,че винаги може да се направи компромис,стига той да си заслужава.Аз поне до скоро не си представях ABS-а,да намери приложение при ендуро мотоциклетите,но след като се върти новината още от миналата година,реших да я "разчешеме" тук.Въпреки,че проектът е още в етап на изпитване,нещо ми подсказва и наближаващо серийно производство.Реших именно тук да публикувам съмненията си,защото от BMW Enduropark в Германия,където са монтирали антиблокиращата система на Husqvarna TE 449,се опитват да ни убедят в нейното полезно действие (с което аз като дипломиран автомобилен техник,не бях съгласен,че мястото и е при ендурото).Спирачната система е същата като при BMW S 1000 RR,която е една от най-интелигентните,позволяваща посредством компютър и не малко сензори,пилотът навлизайки в завой, да използва едновременно и двете спирачки за да намали скоростта,при което с малък риск за приплъзване на предното колело.Аз не отричам интелигентността на системата,която в реално време отчита скоростта,наклона на мотоциклета и неравностите на пътя,но тези показатели в гората или планината мисля,че ще бъдат толкова бързопроменящи се,че не виждам с какво ще ни бъде полезна.Да не забравяме,че под седалката трябва да се намери място за този компютър,който е с маса около 1500 грама и неизбежно ще има увеличение на масата на спирачните апарати,дори малка.
                  Но да се върна на проекта и да напомня,че все пак се е заел германецът с проекта,който не е за подценяване.За всички тестове и изпитания на системата,от BMW са осигурили 60 хектара терен с всевъзможни препядствия и невероятен брой състезатели и аматьори-ендуристи,които при различни климатични условия както и през ноща,са тествали могоциклетите(имало участъци с вода,лед и паднали листа).Първите отзиви са позитивни,след първите десет километра изминати с и без ABS,всички са отчели по-стабилна предница при мек и хлъзгав терен и добро спиране на предната гума( с единствените трептения на ръчката на предната спирачка,които са напълна обясними).Повечето участници са отчели и предимство при навлизане в тясни завои или "слаломът" между дърветата в гъстата гора и на местата където е невъзможно да се пускат краката,като моторът следи чисто траекторията на пътя или пътеката,без аномалии в предницата.При стръмните спускания,където идеята за ползване на предна спирачка,особенно при аматьорите,не е най-добрата,ABS-ът се е представил отлично.
                  Но да премина и към моите съмнения от всичко казано до тук.Недостатъците не са малко,но не и толкова съществени.Да започнем със спирането при висока скорост,при която системата отчита едно забавяне,което се получава от подаваните импулси като информация и "микро спиранията" на апаратите.Следващата несигурност,която е отбелязана е пак при висока скорост,но този път при преодоляване на голями неравности и поредица от дупки,при което за единица време се подава противоречива информация от компютъра.Не на последно място,но не като недостатък,ще отбележа и индивидуалното управление на мотоциклета при всеки един ендурист.Това може би ще доведе до нови настройки на окачването и най-вече в предницата,както и промяна на навиците при преодоляване на определени препядствия.
                  Накрая да отбележа и резултатите на професионалистите,занимаващи се с проекта въпреки,че тестовете продължават.Може би е рано за въвеждането на тази спирачна система при състезателните мотори,но е установено при 80% от тестовете на аматьори,че системата е защитила полезните си качества,като ги е накарала да се чустват по-сигурни при използването на предната спирачка и изобщо при спиране.Отчетените недостатъци се оказват съществени както споменах,само при професионалисти и състезатели от висок клас.Те забелязват и най-малките аномалии и промяната в поведението на машината,като окачване и спирачки,затова при тях ще се наложи допълнителни настройки и много индивидуални тестове,преди да застанат на старта с ABS.
                  Немците са помислили и за любителите на карането на предна гума,за тяхно успокоение системата не действа при много ниска скорост(на друго място прочетох,че се задейства над 5-7 км.ч.)Коментарите оставям на вас,аз вярвам на професионалистите и като аматьор гледам оптимистично на идеята,само това да не се отрази драстично на цената на мотоциклета,което се наблюдава(ше) при пистовите и шосейни модели.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:husqvarna-offroad-abs_1.jpg
Прегледи:1
Размер:68.0 КБ
ID:5342747

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:husqvarna-offroad-abs_2.jpg
Прегледи:1
Размер:146.9 КБ
ID:5342748

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:husqvarna-offroad-abs_4.jpg
Прегледи:1
Размер:81.5 КБ
ID:5342749

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:husqvarna-offroad-abs_12.jpg
Прегледи:1
Размер:75.9 КБ
ID:5342750

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:husqvarna-offroad-abs_3.jpg
Прегледи:1
Размер:64.9 КБ
ID:5342751

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:husqvarna-offroad-abs_10.jpg
Прегледи:1
Размер:58.9 КБ
ID:5342752

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:husqvarna-offroad-abs_13.jpg
Прегледи:1
Размер:86.2 КБ
ID:5342753

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:husqvarna-offroad-abs_19.jpg
Прегледи:1
Размер:44.2 КБ
ID:5342754

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:husqvarna-offroad-abs_23.jpg
Прегледи:1
Размер:50.8 КБ
ID:5342755

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:husqvarna-offroad-abs_28.jpg
Прегледи:1
Размер:63.9 КБ
ID:5342756


                  На това видео са и пробите на италианските специалисти от Мото.it



                  Информацията е от списание- Fuori strada
                  Последно редактирано от izoidesi; 03-02-12, 12:08. Причина: Допълване на източник на информация
                  Beta 450 RR-Factory
                  0039 3206052599

                  Коментар


                  • #39
                    От: Новости или технически недоразумения

                    Ако мога да поспекулирам - поне първите няколко години съответната система ще бъде просто екстра за тези, които са готови да отделят към 1000-1500 долара. Също и според мен наистина за аматьори ще е по-добра от колкото за професионалисти, което означава, че от фирмите ще натискат да я въведат масово възможно по-скоро. Веднага, щом я рафинират така, че да не създава твърде много предпоставки за инциденти ще я пуснат. Лично аз нещо я недолюбвам, като идея заради покачването на теглото на мотора което, като цяло ме дразни винаги.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X