Често срещам в европейската преса,някоя новост при производството на мотори.В повечето случаи,нищо от проектите и прототипите не вижда бял свят.За щастие има и такива,дето довеждат до революционни промени в бранша.Започвам темата,защото я намирам за интересна и надявайки се с ваша помощ,да определяме кое за коя графа е.Новост или просто техническо недоразумение,разбира се без да се счита това като професионална критика.
Аз от доста време следя,новините свързани с производството на мотоциклети с двойно предаване.Споделяйки мнение,повечето отговори бяха негативни и идеята не се приема добре от практикуващите ендуро и крос(идеята ми за темата и заглавието,дойде от даденото определение на колега от форума,че всеки опит в тази област е техническо недоразумение).В днешният брой на италианският Мото блог,попаднах на поредното поизведение,на което мощността е разпределена между двете колела.

Christini AWD е световен производител на мотори,преди всичко в Америка,който има и гама с двойно задвижване,но се произвеждат само по поръчка.До сега произвежданите модели,са били снабдени с рама от Хонда и КТМ.От тази година новост в тяхното производство е предаване на движението към предното колело,което ще се осъществява посредством верига,валове и ангренажи.






Моделите ще бъдат два,300сс. и 450сс.,двигател ще ползват на Gas Gas и много рейсинг компоненти от водещи марки.Производстото е във Филаделфия,от фирмата наблягат на четири годишен опит в тази област и тествани мотори на различни трасета и писти.Обявените цени са от 7000 в зелено за 450сс. и 9000 гущера за 300сс.
Тъй като в техникума изучавахме и съпротива на материалите,пълно с формули и графики,доста скептично гледам на тези червячни предавки и вериги по предницата.Нека някой по-компетентен даде мнение,за мен е интересна темата за такъв тип новости.Моята оценка клони към 70% "за" това нововъведение.
Аз от доста време следя,новините свързани с производството на мотоциклети с двойно предаване.Споделяйки мнение,повечето отговори бяха негативни и идеята не се приема добре от практикуващите ендуро и крос(идеята ми за темата и заглавието,дойде от даденото определение на колега от форума,че всеки опит в тази област е техническо недоразумение).В днешният брой на италианският Мото блог,попаднах на поредното поизведение,на което мощността е разпределена между двете колела.

Christini AWD е световен производител на мотори,преди всичко в Америка,който има и гама с двойно задвижване,но се произвеждат само по поръчка.До сега произвежданите модели,са били снабдени с рама от Хонда и КТМ.От тази година новост в тяхното производство е предаване на движението към предното колело,което ще се осъществява посредством верига,валове и ангренажи.






Моделите ще бъдат два,300сс. и 450сс.,двигател ще ползват на Gas Gas и много рейсинг компоненти от водещи марки.Производстото е във Филаделфия,от фирмата наблягат на четири годишен опит в тази област и тествани мотори на различни трасета и писти.Обявените цени са от 7000 в зелено за 450сс. и 9000 гущера за 300сс.
Тъй като в техникума изучавахме и съпротива на материалите,пълно с формули и графики,доста скептично гледам на тези червячни предавки и вериги по предницата.Нека някой по-компетентен даде мнение,за мен е интересна темата за такъв тип новости.Моята оценка клони към 70% "за" това нововъведение.
Коментар