Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новости или технически недоразумения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Новости или технически недоразумения

    Тъкмо онзи ден се изказах малко скептично за якетата с въздушни възглавници,а днес от Брембо ме изненадаха с европейски сертификат на тяхното такова.След Спиди,Дайнезе и Алпинестар,италианската фабрика благодарение на която спират не малка част от автомобилите по света,патентова своя гама якета за защита при мотоциклетите.Действието е просто,якето е закопчано за мотора посредством колан и при удар и рязко опъване на колана,се надува възглавницата(да отбележа,че е най-бързонадуващата се при мотоциклетите).След 60 секунди,въздухът се изпуска и якето приема естествените си размери.На външен вид и цвят,на мен лично ми харесва,но предпочитам и един аербег да имам и на мотора.













    Не ми стана ясно,после зарежда ли се или е за еднократна употреба,също така и цена не се споменава.

    Beta 450 RR-Factory
    0039 3206052599

    Коментар


    • #17
      От: Новости или технически недоразумения

      Доста дебилно ми се вижда връзването на какъвто и да било еърбег с твърда връзка към машината (ако е това, от снимката не си личи много). Рисковете якето да пърди на всяко второ разсеяно слизане от мотора ми се виждат съвсем реални (и това не го казвам конкретно за Брембо но и за всички подобни разработки).

      Единствената елегантна подобна система която съм виждал беше на една португалска фирма която продаваше каски с вграден еърбег (надолу към раменете гърмеше надуваема яка която оформяше своеобразна вратна шина). Работеше с инерционен датчик закрепен на машината, и безжична връзка между датчик и каска. Чиста работа. Но предполагам струва пари.
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #18
        От: Новости или технически недоразумения

        За сега пише,че е най-доброто яке с въздушна възглавница,но си остава въпроса за връзването към мотора(за което и аз мисля,че не е доизмислено),което се осъществява посредством колан.Въпреки че от Брембо ни убеждават,че за да се задейства устройството,е нужна сила на опън(на колана)която е симулирана при краш тестовете и няма да се задейства при всяко по-рязко спиране или при слизане от мотора.Като стана въпрос за слизане от мотора,си представям колко ли пъти ще се налага да вдигаме падналият мотоциклет,след като сме забравили да се развържем.На мен лично ми допада каската със въздушната възглавница,за която споменава колегата Гоблин.
        Beta 450 RR-Factory
        0039 3206052599

        Коментар


        • #19
          От: Новости или технически недоразумения

          Ето ги каските. Но мисля че кадрите са стари, крайният продукт който гледах не беше толкова обемист. Приличаше на обикновена каска, малко по-тумбеста.

          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #20
            От: Новости или технически недоразумения

            За електрическите мотори е говорено много,недостатък са големите батерии и късото разстояние,изминато с едно зареждане.Канадците за да не изостават с еко проектите,извадиха един шосеен на базата на Naked,който ще дебютира през месец юни.Интересното е,че излиза на пазара още през октомври,но цената е не толкова скромната от 30 500 евро.Моделът е наречен Сора и е произведен от френско-канадската фирма Lito Green Motion( http://www.litogreenmotion.com/#),изминава с едно зареждане 300 км. и развива скорост до 200 км/ч.Снабден е с бордови компютър и навигационна система,електронно промяна нивото на седалката,в зависимост от теглото и височината на моториста.

















            На мен моделът ми харесва,но с моята скромна заплата не бих си позволил,тоя куп батерии.
            Beta 450 RR-Factory
            0039 3206052599

            Коментар


            • #21
              От: Новости или технически недоразумения

              Поогледах сайта бегло и не открих масата, т.е. теглото на байка. Интересна и важна подробност.
              Мариан Христов- Beta 300 RR- 2016

              Коментар


              • #22
                От: Новости или технически недоразумения

                Първоначално публикуван от offar Преглед на мнение
                Поогледах сайта бегло и не открих масата, т.е. теглото на байка. Интересна и важна подробност.
                Аз открих масата на мотора,в една статия в италианският мото блог-240 кг.Не знам малко ли е или не,но щом развива 200 километра в час,мисля че не е зле.

                http://www.motoblog.it/post/29287/li...-sora#continua
                Beta 450 RR-Factory
                0039 3206052599

                Коментар


                • #23
                  От: Новости или технически недоразумения

                  Ако трябва да поспекулирам... Според мен моторите на бъдещето (не двигателите, моторите) ще са дизелови... Ей, ся ме заплюхте... но е е факт - не са пъргави, но са икономични, а и вървят без почти проблеми директно с мазнини - двигателя е на практика същия и промени не се налагат. Макар да не е най-пъргавия двигател е доказано икономичен, а и като спънат коня ще стават по-малко катастрофи (уж) та звучи доста логично. Трудно се прави дизелов мотоциклет, но вече има няколко модела - например един Kawasaki KX за военните.
                  Последно редактирано от господин никой; 23-04-11, 17:03. Причина: typo... (модел/а)

                  Коментар


                  • #24
                    От: Новости или технически недоразумения

                    За дизеловият мотор не съм чел,разправяли са ми за него.Не ми се рови,че ми е слаб нета,но ако има някой нещо готово,нека го пусне тук.
                    Beta 450 RR-Factory
                    0039 3206052599

                    Коментар


                    • #25
                      От: Новости или технически недоразумения

                      Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
                      Ако трябва да поспекулирам... Според мен моторите на бъдещето (не двигателите, моторите) ще са дизелови... Ей, ся ме заплюхте... но е е факт - не са пъргави, но са икономични, а и вървят без почти проблеми директно с мазнини -....
                      Проблема е че и моториста върви на мазнини :-) Жестока дилема ще се получи.

                      Колкото до последната моторетка - електрическата. Недомислена е седалката например. При свястно ускорение и рязко навиване на масура, пилота ще се изсипва връз калника. Дали не е проектирано от и за девойки а?
                      0888932647

                      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                      Коментар


                      • #26
                        От: Новости или технически недоразумения

                        Не ми се отваря нова тема,защото за марката не се пише много,всъщност може и да е точно за тази тема.Мисля че англичаните малко са се унесли този път с родната им марка Майко.Става въпрос за Maico 700 SR на който е монтиран най-големият двутактов двигател в света,който разби даже и митичната HONDA CR 500.Със своите 700 кубика и 80 конски сили,си задавам въпроса как от фирмата се справиха с тъй безмилостните световни норми за производителите,против замърсяване на въздуха.Няма все още подробна техническа характеристика,но мисля че ще бъде интересна,въпреки всичко се съобщава,че моделът ще може да се поръча с много и различни опции.Аз намерих само две снимки на "чудовището",ако някой знае повече,нека сподели.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:361356_6314_big_maico_700_SR.jpg
Прегледи:1
Размер:82.1 КБ
ID:5306599

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:361356_5233_big_maico_700_SR_2.jpg
Прегледи:1
Размер:82.0 КБ
ID:5306601

                        Въпреки всичко не изглежда никак зле,дано и на цена са го издокарали.
                        Beta 450 RR-Factory
                        0039 3206052599

                        Коментар


                        • #27
                          От: Новости или технически недоразумения

                          Какви норми, какви пет лева ? Машината е състезателна, който му стиска да си я купи и да се състезава с нея

                          Съществува от години, спрягат я в различни варианти, и не е нито новост, нито загадъчен космически кораб.
                          Издъних се на Тюринг теста

                          Коментар


                          • #28
                            От: Новости или технически недоразумения

                            Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                            Какви норми, какви пет лева ? Машината е състезателна, който му стиска да си я купи и да се състезава с нея

                            Съществува от години, спрягат я в различни варианти, и не е нито новост, нито загадъчен космически кораб.
                            Еми новост е това,че тази година вече ще се предлага свободната му продажба и моделът няма да е състезателен а ще си има и фарче и стопче та дори даже и регистрационен номер.От тук вече идва и въпросът за нормите и петта лева,колега.
                            Beta 450 RR-Factory
                            0039 3206052599

                            Коментар


                            • #29
                              От: Новости или технически недоразумения

                              Този тип двигатели , ги монтират на кросовите мотоциклети с кош , но за свободна продажба , е все едно да купиш на дете калашник.
                              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                              Коментар


                              • #30
                                От: Новости или технически недоразумения

                                Впечатляваща машина 82 коня на 101килограма още малко и ще е конска сила на килограм.Видях го в английски сайт да го карат ендуро какво ли е чувството???Всъщност това не е единственият мотор с 700сс двутактов двигател. ATK 700 Intimidator е с подобни характеристики само с два коня по малко.

                                Последно редактирано от Радо; 27-09-11, 20:26.
                                Gilera RC-125 Honda Dominator 650 Yamaha TT-350 yz250f WR-450-03 WR-450-05 WR-250F

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X