Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CZ 250 cross

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • CZ 250 cross

    Здравейте прегледах всички теми в раздела и не намерих за чз250 крос само за 125-ците.
    Интересува ме дали си заслужава за ръчкане събота и неделя,много съм запален по ендурото обаче съм зле с финансите на 16 съм от София.
    Спрях се на чз-то защото с бюджет от 700 лева няма да мога да намеря друго,имах проект за мз-250 да се преправи на крос но се отказах.
    Интересуват ме моделите 513 516 някой ако може да ми ги разясни.
    Също ме интересува дали скоростите са му читави по принцип?
    Разхода на гориво не ме интересува толкова щото събота и неделя се ще го преживея .
    Стана ми интересно и в мобилето се продава едно чз500 и ми е интересно и за него да дадете инфо.
    Моля да се пропуснат коментари ''Абе мани го тва чз земи си един црф от 2010''-бих си зел ако имаше за 700 лева
    Поздрави на всички
    Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

  • #2
    От: CZ 250 cross

    Преди да го купуваш, питай тоя дето го е карал преди Жив ли е още
    Ако е машина, нека бъде немска!
    XJR 1200
    ETZ 150
    Kawasaki Ninja ZX10R

    Коментар


    • #3
      От: CZ 250 cross

      Аз имах ЧЗ 250 крос,да ти кажа че въобще не става за ендуро,защото няма абсолютно никакви ниски обороти,които за ендуро са много важни.Също никаде няма да откриеш двигател с оригинално бутало,иначе скоростите са повече от здрави,прави проблеми съединителят,повечето гайки по двигателят ги бях заварил защото вибрациите са ужасни.Окачването що годе е прилично.Значи да обобщим,като махнеш двигателят другото се понася.

      Коментар


      • #4
        От: CZ 250 cross

        да аз нямам интерес към 500,просто ми стана интересно някой от тоя форум карал ли е такова .В нета гледах има най-много части за 125-цата за 250 са по малко.
        Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

        Коментар


        • #5
          От: CZ 250 cross

          Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
          Аз имах ЧЗ 250 крос,да ти кажа че въобще не става за ендуро,защото няма абсолютно никакви ниски обороти,които за ендуро са много важни.Също никаде няма да откриеш двигател с оригинално бутало,иначе скоростите са повече от здрави,прави проблеми съединителят,повечето гайки по двигателят ги бях заварил защото вибрациите са ужасни.Окачването що годе е прилично.Значи да обобщим,като махнеш двигателят другото се понася.
          Аз имам с оригинално бутало който иска и се мъчи да го накара да гори малко ....търси бутало !
          Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
          New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

          Коментар


          • #6
            От: CZ 250 cross

            Модел 513 е може би най-разпространеният от изброените.Усещането за мощност го има, но амортизация и спирачки са далеч от очакванията за кросов мотор, но това е било положението през 90-те. Запалващото е с чукче и наковалня, едноцилиндров двигател с 4 скорости, без клапи за изгорелите газове и всмукателна клапа, мощност 42HP.
            Ако никога не си карал състезателен мотор, всички от изброените са достатъчни за да те изплашат и повече.
            Проблем е намирането на бутала!!! Рано или късно се стига и до поправяне.
            Модел 516 е с кубатура 125кб.см (борих се с такъв 4 години) и мога да кажа че това е доста агресивен мотор и в пъти по-добре констроиран от други СОЦ мотори, но да не сравнявам ендуро с крос... 18kw- 25HP, 13 000max, 6 скорости, електронно запалване.Ритач от дясно и верига от ляво, което го прави удобен. Тук вече бутала, та дори и ремонтни бол.
            Този 500 кубиковия го заобиколи, просто си мисля че наистина ще гори повече от 250-то, а то повярвай е доста лакомо,
            това ти го споменавам, защото съм бил свидетел на половин часово каране-един резервоар!
            За силата на 500 2т няма смисъл да се говори, та дори и CZ
            Всичко зависи от това къде ще се кара, но мое лично мнение е че 250 е идеален клас.Има добра мощност в ниски и средни обороти нужни за ендуро каране, недостатък е че е тежичък.
            Щом сте се спрели на марка CZ няма да ви разобеждавам, не ме разбирайте погрешно, но плюсовете и минусите трябва да се претеглят добре!

            Коментар


            • #7
              От: CZ 250 cross

              Единственото, което е лошото на 250 е, че не намирам бутала, а както каза колегата ще се стигне и до там http://motorbike-bg.com/products.php?id=690&page=8 /чз500 го забравям като варианТ . По принцип съм чувал, че 125-цата се чупи и износва повече от 250. В смисЪл, че тя повече се ръчка и по-бързо ще се стигне до ремонт. До колкото съм чувал двигателя им е прост за поДдръжка. Гледах на скоро едно 250 в мобиле, ама вече явно е купено и няма други. Спрях се на чз, защото от соц той е най-добрият избор за крос ендуро и тн. А примерно при оглед и закУпуване какво да гледам? Знам, че ако въоще няма ниски е за бутало трябва скоростите да вклЮчват и да не се чува виене, тест на окачването (дали е изправно), доколкото мога да преценя, де . Ако някой може да ми окаже съдействие с намирането на такова чз 125/250 ще съм му много благодарен, по принцип може и други марки но надали ще има читав японски крос или ендруро за 700 кинта.
              Поздрави и благодаря на всички.
              П.С надявам се темата да се разнищи и да бъде полезна за в бъдеще на ''ниско бюджетни'' ендуристи, но с много мерак
              Последно редактирано от viki terzieva; 18-03-11, 10:14. Причина: Моля, преди да публикувате поста си, проверете дали сте спазили правописа и пунктуацията!
              Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

              Коментар


              • #8
                От: CZ 250 cross

                Тук виждам 125,а и има нещо положително ако не му одобриш двигателя,намираш един японски,понеже веригата е от ляво и с леко преработване става.http://www.mobile.bg/photos1/5/big/5...88220071_1.pic

                Коментар


                • #9
                  От: CZ 250 cross

                  ЧЗ 250 е 32к.с. , а 500 е 42к.с. /мисля , че имаше 360 , 380 и 420к.см./, бензинът в резервоара трябва да стига поне за 45мин. на пълна газ, тогава един манш беше 40мин. + 2 обиколки. Съединителя е сух и създава проблеми , иначе двигателя е здрав. Бутала се чупЯт зимата, най-вече на 125 , 250 по-малко , а 500 няма проблеми. Предница е много зле , за едно състезание кляка, но можеш да я смениш.
                  Последно редактирано от viki terzieva; 18-03-11, 10:09. Причина: Когато степенувате след "по-" и "най-" и преди прилагателното винаги има тире!
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • #10
                    От: CZ 250 cross

                    Здравейте някой може ли да ми помогне с търсенето или да ме насочи от кЪде да си намеря 125/250.
                    Поздрави
                    Последно редактирано от viki terzieva; 18-03-11, 10:07. Причина: кЪде, а не каде!
                    Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                    Коментар


                    • #11
                      От: CZ 250 cross

                      Бутало със сигурност,можеш да вземеш от МЗ-250.Но не помня дали от Трофи,или Ет-з.Става около 36 коня.Съединителя го използваш само за тръгване,от там нататък не го пипаш.
                      Баща ми караше ЧЗ-250,5 години без да пипне нищо.Беше си сложил фар и стоп,запалване от Минск.Беше го регистрирал и въртеше по-доста километри(мисля 5000-8000)без никакви проблеми.
                      Ако те интересува след Нова Година ще питам за буталото.

                      Коментар


                      • #12
                        От: CZ 250 cross

                        Ок, мерси колега, скоростите няма ли да Сдадат багажа, ако се сменят без съединител?
                        Последно редактирано от viki terzieva; 18-03-11, 10:06. Причина: Пред "ако", "но", "че", "за да", "защото", "тъй като" винаги има запетая!
                        Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                        Коментар


                        • #13
                          От: CZ 250 cross

                          Ок мерси колега скоростите няма ли да здадат багажа ако се сменят без съединител?
                          Няма, даже така трябва да се включват, водеше се нещо от сорта на автоматичен съединител и въобще не се усеща като включва.Аз карах такъв 2-3 години,наистина много върви но е много тежък,а потеглянето с малко или "средна" газ е почти невъзможно,поради факта че съединителят е сух и е много "рязък".Колкото и плавно да отпускаш-изведнъж отделя.А колегата по-горе дето писа ще се радвам да сподели от какъв МЗ става бутало,че ми е интересно
                          Последно редактирано от viki terzieva; 18-03-11, 10:04. Причина: Когато степенувате след "по-" и "най-" и преди прилагателното винаги има тире!

                          Коментар


                          • #14
                            От: CZ 250 cross

                            Колега,буталото е от Трофи250.Прави се алуминиева подложка между цилиндъра и картера.Трябва да е около1,6 сантиметра дебела(но за всеки случай трябва да се замери,слагаш буталото на биелата,слагаш и цилиндъра и вдигаш в ГМТ,мериш от долу и готово).
                            Мотора става по-спокоен,и е около 36-38 коня.
                            Да не забравя че на края да се премери степента на сгъстяване около 8,5:1(това не е компресия).

                            Коментар


                            • #15
                              От: CZ 250 cross

                              От какво ще стане 36-38 коня , като заводски си е 32 коня , освен ако не е ЧЗ-то на Мойсеев? А степента на сгъстяване , ще е трудно да я измери.
                              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X