Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Роудбук - какво представлява и как се навигира по него.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    а тия велометри как се монтират на мотор !?!?!
    защото гледам че маса народ кара с тях но в описанието им пише магнита да не е на повече от 5мм от приемника, а на мотора разстоянието от вилката до спиците е мнооогооо повече от 5мм

    иначе и аз мисля че ръчен roadbook можеш да си направиш за не повече от 40 лева и то ще изглежда 1:1 с оригиналните

    Коментар


    • #17
      Извинете ме за безхаберието, но лентите за роудбуука организатора ли ще ги прави или ще се дават книжки като за джиповете и всеки да се оправя?!
      Живей за всеки дъх!

      Коментар


      • #18
        Аз си бях сложил такъв велометър на Ямахата и работеше чудесно!
        Слага се се една планка (ластмасова), която доближава приемника до магнита и номерът става.

        Лентите за роудбука си ги правиш ти, като съединяваш листите, дадени ти от организатора с тиксо например.
        Има и вариант да си ги направиш отново, като рисуваш цяла вечер, затова - както избереш.
        Преди да започне всеки собствено "производство" на холдер, трябва обаче да се консултира за големината на кутийката, за да могат да се събират лентите, а тази големина можем да я кажем аз или Събин, тъй като само ние май имаме оригинални холдери.
        По-късно ще пуснем размерите, че моят сега е в гаража. Ако на Събин е подръка, може да го постне за да не стават грешки.
        Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 21-02-08, 14:03.
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #19
          а би ли ми дал снимка ако имаш на пластмасовата планка която е за велометъра...

          и как по точно се захваща за крака на вилката

          Коментар


          • #20


            Коментар


            • #21
              Моят е чак в сервиза

              Коментар


              • #22
                а аз искам д а попитам за диаметъра на предната гума на мотора , дали е е еднакъв с тази на колелото и ако не е как че измерва реалното разстояние което изминава колелото за 1 оборот.
                А защо не пуснете наистина едни такива размери за холдери и всеки да може сам д аси направи . на мен ми се струва много интересно и истинско това цялото нещо.или ако някой е правил до сега сам такова устростов да напише как го е направил точно стъпка по стъпка и по някакъв начин БЕФ да стандартизира един такъв вариант който да можем да си направим и да може листите на маршрута да се побиарт в всички устройства. предварително благодаря
                full time rider, part time racer
                jrc4life

                Коментар


                • #23
                  Датчика на това нещо е рид-ампула. Малка стъклена ампула, по оста И с малко отместване вървят две стоманени перца. Когато до тях се доближи матнит, те се огъват и затварят веригата. В брояча на показометъра влиза един импулс. Магнитчето се закрепва на спицата, датчика на вилката. Показанията за изминатото разстояние се регулират като се местят по спицата от главината към периферията. Има някои, в които периметъра на гумата се въвежда през клавиатурата. Но виж с кви модели кара народа, има едни които дявол знае защо нулират показанията като спреш и тръгнеш пак.

                  Коментар


                  • #24
                    Показанията за изминатото разстояние се регулират като се местят по спицата от главината към периферията.

                    а-а-аааа Стефане те това не знам само как ще стане.

                    И какво като преместиш магнитчето по-близо до главината или го отдалечиш, да не би главината да се върти по-бавно или по-бързо от гумата.
                    Верно че периферните скорости са им различни, но за сметка на това ъгловите им са еднакви, което мериме с този уред.
                    Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
                    LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
                    Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

                    Коментар


                    • #25
                      а случайно да знаете какви рид ампули точно се използват в тези датчици

                      защото има 0.25А 3W и 0.5A 10W

                      а за отчитането на скоростта не трябва ли датчика да е на най-високата възможна точка на спиците !! така поне пише в упътването...

                      аз друго си мисля...в тея компютърчета се въвежда диаметъра на гумата, та ако въведеш истинския диаметър трябва да го сложиш най-горе на спиците, но ако въведеш примерно 30см диаметър на гумата и нагласиш датчика на 15-я сантиметър от спицата дали ще отчита същите километри... надявам се да ме разбрахте

                      Коментар


                      • #26
                        Абе където и да сложиш датика няма никакво значение. При 1 оборот на гумата ще дава един импулс (ако имаш едно магнитче на спиците) независимо къде е сложен - помислете малко.
                        Важно е компютърчето да има възможност да се настройва диаметъра на гумата или друг начин за корегиране на показанията
                        Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
                        LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
                        Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

                        Коментар


                        • #27
                          За рид ампулата - и най-малките вършат работа. Тук не се комутират никакви токови (някакви си микроампери, може дори и пико да са). Като гледам се ползват възможно най-малките.
                          Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
                          LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
                          Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

                          Коментар


                          • #28
                            Не е точно така всички електронни километражи имат схема по която да се измери къде да се сложи магнита. Наистина отчита един оборот, но има колелета с 28 цола, или някое балканче например със 14 ли беше все един оборот ще отчете но колко ще бъде изминато с двете гуми?
                            Поне на моето има схема-външния диаметър на гумата(слага се маркер на гумата и се прави пълен оборот на земата докато стигне до него)и в зависимост от размера се слага на определено разстояние от оста.

                            Коментар


                            • #29
                              Това за мястото на магнитчето спрямо мястото му на спицата няма никакво значение.Имам подобно като на снимката по горе и работи безотказно За настроиките-като го включваш (има един бутон на гърба му)то те пита за дияметъра на ГУМАТА, след като го въведеш то само си изчислява каквото му трябва Много е просто пък и то си имам инструкции в комплекта Всеки ще се справи.Друго преимущество е, че е на подвижна стойка и като заключиш колелото/мотора може да си го вземеш в джоба за да не ти го гепят
                              П.П. много важно е магнита и приемника да не са на повече от 5мм едно от друго
                              о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                              Коментар


                              • #30
                                егати работата....усещам аз как ще се кара успоредно с някой и ще се правят настройки докато се нагласи точното място на тая джунджурия

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X