Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Носач за мотор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Носач за мотор

    Търся такова нещо да купя/направя (при заварчик). Идеята ми е да превозвам питбайк - crf70 рамка, 14/12 гуми. Колата, която притежавам е Subaru Outback 2000г.
    Иска ми се нещо такова да сложа, дори говори със самия собственик, но той ме разубеди, защото моят теглич бил различен стандарт. Други приятели ме посъветваха директно да си намеря заварчик да ми сглоби едно такова, но пак идва въпроса как да го закача. Той мотора е към 60 кила, метала да е общо 15 - незнам дали теглича ще издържи.
    Има ли вариант да се закачи директно за колата, но да може и да се демонтира без да се реже броня и тн?
    Някой правил ли е такова нещо?
    Благодаря предварително!

    Това е моят теглич:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10008.jpg
Прегледи:1
Размер:171.5 КБ
ID:5993214

    Нещо такова искам:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:db16.jpg
Прегледи:1
Размер:34.0 КБ
ID:5993213

  • #2
    От: Носач за мотор

    Ako ти харесва това,мога да те свържа с човека.

    Коментар


    • #3
      От: Носач за мотор

      Много ще съм благодарен ако дадеш кординати!
      Точно същото искам!

      Коментар


      • #4
        От: Носач за мотор

        И на мен ми се ще да имам такова , но не знам дали има вариант да се ''прикачи'' към лек автомобил ! Пък и мотора ми е двойно по-тежък. Чудя се дали ако се захване директно за гредите на автомобила , ще издържи ?? Иначе като габарити ... мотора е малко по-широк от колата ми, с около педя , педя и малко от всяка страна....
        Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

        Коментар


        • #5
          От: Носач за мотор

          vent68

          Tози колега е майстора.Ако не иска да направи подобно нещо поне ще ви даде достатъчно съвети !!!

          Коментар


          • #6
            От: Носач за мотор

            Все още нямам достъп до потребителската информация....
            Няма как да му пиша, някакъв телефон, email или нещо друго.
            Къде се намира?

            Коментар


            • #7
              От: Носач за мотор

              0887245584-Венко
              Намира се в Габрово.

              Коментар


              • #8
                От: Носач за мотор

                Малко да изтупам темата от прахта, но имам няколко въпроса ....

                Понеже нямам джип, варианта с този носач по-горе в темата за мен отпада, НО , попаднах на нещо доста интересно , което мисля да пробвам.

                Става въпрос за ето това:

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:$T2eC16d,!)sE9swm,vE2BQjRWlhBi!~~60_57.jpg
Прегледи:1
Размер:202.2 КБ
ID:5461523

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:$(KGrHqR,!qIFCC(ci5YNBQjR(NGzJw~~60_57.jpg
Прегледи:1
Размер:186.1 КБ
ID:5461524

                След като се качи предната гума на мотора в рампата , посредством въжета и лебедките , самата стойка се изправя и предната гума остава във въздуха!
                Имам си задна джанта с асфалтова гума , мотора ще се вози без верига, така ,че проблем с безпричинно включване на скорост и износване на верига и зъбаци - не е проблем. Стоповете на колата също не се закриват...

                По - интересно ми е мнението ви за тази система , както и за това , дали куките правят проблем.

                До колкото четох насам-натам , не би трябвало да има проблем, понеже си се води теглене на мотор с твърда връзка... ноо знам ли....!?!?

                Споделете някакво мнение за системата и съответно за контролните органи...

                Благодаря ви предварително !
                Последно редактирано от Георги Гущеров - / HannibaL /; 15-03-13, 19:01. Причина: Допълнение
                Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                Коментар


                • #9
                  От: Носач за мотор

                  Аз също търся някой, който изработва подобни стойки. Добро решение е това http://www.youtube.com/watch?v=Np7PnzUhGng , защото е компактно и удобно за монтаж/демонтаж, но ако сте с американски теглич. Продава се и в България, но по мой спомени не е хич евтино.
                  Моя мотор тежи около 110кг, тегличът ни е BRINK и според документите ще издържи натоварването, имахме идея да сложим 2 планки на гредите на колата (Киа Соренто), но става твърде сложно, за това се спряхме на теглича. Понеже тегличът е сваляем търся друга опашка, която да преправим с цел да носи мотора като най-вероятно ще копираме стойката от линка по-горе.
                  Повечето коли са с различни тегличи и захващания, за това най-добрият вариант е да се намери заварчик, който да направи стойка, която пасва на определената кола и мотор.
                  А относно тегленето на мотоциклет-в закона пише, че е забранено.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Носач за мотор

                    Първоначално публикуван от yamahawr Преглед на мнение
                    Аз също търся някой, който изработва подобни стойки. Добро решение е това http://www.youtube.com/watch?v=Np7PnzUhGng , защото е компактно и удобно за монтаж/демонтаж, но ако сте с американски теглич. Продава се и в България, но по мой спомени не е хич евтино.
                    Моя мотор тежи около 110кг, тегличът ни е BRINK и според документите ще издържи натоварването, имахме идея да сложим 2 планки на гредите на колата (Киа Соренто), но става твърде сложно, за това се спряхме на теглича. Понеже тегличът е сваляем търся друга опашка, която да преправим с цел да носи мотора като най-вероятно ще копираме стойката от линка по-горе.
                    Повечето коли са с различни тегличи и захващания, за това най-добрият вариант е да се намери заварчик, който да направи стойка, която пасва на определената кола и мотор.
                    А относно тегленето на мотоциклет-в закона пише, че е забранено.
                    Интересно е решението за тая стойка, но няма да издържи теглича, моя мотор май идва малко по-тежък от твоя ... 110+ кг не знам точно колко !!

                    За закона, това не се ли отнася само за теглене на мотоциклет с въже !?!?!? В случая ще стане твърда връзка ....
                    Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Носач за мотор

                      Да вкавам малко развитие по въпроса

                      Днес теглича ми пристигна.
                      Консултирах се с един приятел , който е автоинструктор, той на своя страна се консултира с хора в ДАЙ и КАТ, като резултата е следния:
                      Позволява се тегленето на мотор , НО САМО С ТРЪРДА ВРЪЗКА / както е показано на снимката по-горе/, това се води вид колесар , както е при колите, така , че няма да има проблем. Единствено мотора отзад трябва да е СВЕТЛООТРАЗЕН !!!

                      Това е за сега , като сглобя конструкцията , ще пиша пак
                      Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Носач за мотор

                        Само внимавай да не накрачиш някоя ГОЛЯМА дупка, че... А по родните пътища ги има много.
                        Машината може само толкова, колкото задкормилното устройство. : )
                        Само смелост не стига - Трябва да си малко луд !!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Носач за мотор

                          Карал съм 4-5 пъти мотори по подобен начин, без това приспособление, но с търкаляща се задна гума - хечбек, предната гума в багажника и всичко пристегнато с колани. Пазенето от по-дълбоки дупки е задължително, прежалваш колата леко за сметка на мотора. В закона трябва да пише също с платена гражданска и преглед.

                          Коментар


                          • #14
                            Ще си позволя да ви дам една идея. Един приятел я беше реализирал преди около 10-15 години. На теглича, на около 15тина сантиметра от топката, на "шията" беше заварил тръбичка/втулка с вътрешен диаметър, колкото да влезе оста на предницата и дължина, колкото да влезне между ботушите. И така маха предната капла/джанта и я пъха в багажника, закача мотора на твърдата връзка и си свирка. Втулката е достатъчно надолу, за да не пречи на лапата на ремърке.
                            XR4

                            +359.885.88.99.29

                            Коментар


                            • #15
                              От: Носач за мотор

                              Първоначално публикуван от FPS Преглед на мнение
                              Само внимавай да не накрачиш някоя ГОЛЯМА дупка, че... А по родните пътища ги има много.
                              Е даа , за дупките е ясно , то и няма да тегля с висока скорост, въпроса е чисто и просто да си предвижа мотора от точка А до точка Б !

                              Първоначално публикуван от kъrfo Преглед на мнение
                              Карал съм 4-5 пъти мотори по подобен начин, без това приспособление, но с търкаляща се задна гума - хечбек, предната гума в багажника и всичко пристегнато с колани. Пазенето от по-дълбоки дупки е задължително, прежалваш колата леко за сметка на мотора. В закона трябва да пише също с платена гражданска и преглед.
                              Аммм в закона не видях нищо да пише за гражданска и преглед. До колкото четох, при подобед род теглене , ако стане нещо вината се поема от теглещия !! Сега , колко е вярно и колко не , не знам , пуснах и запитване в тая насока и чакам отговор!!

                              Първоначално публикуван от bReal Преглед на мнение
                              Ще си позволя да ви дам една идея. Един приятел я беше реализирал преди около 10-15 години. На теглича, на около 15тина сантиметра от топката, на "шията" беше заварил тръбичка/втулка с вътрешен диаметър, колкото да влезе оста на предницата и дължина, колкото да влезне между ботушите. И така маха предната капла/джанта и я пъха в багажника, закача мотора на твърдата връзка и си свирка. Втулката е достатъчно надолу, за да не пречи на лапата на ремърке.
                              Това е добра идея , виждал съм я , но ми става много разглобяването и сглобяването, не че е трудно или нещо от тоя род ,но по-добре само задната гума ! Това ще е в краен случай !Отделно , че и ос-та май ще се износва, а това не е добре !
                              Не ми е проблем да я направя тая конструкция , имам материалите имам заварчик под ръка....
                              Благодаря все пак...

                              С интерес чакам да видя какво ще ми отговорят отностно ГО и ГТП . НЕ за друго , а защото това се води тип колесар , а за колесарите няма ГО И ГТП.....

                              Ще видим.... Ако има запознати да споделят , а аз като получа отговор , ще го споделя с вас
                              Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X