Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преработка на ремарке2 в 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Преработка на ремарке2 в 1

    Интересна преработка на ремъркето,според мен може да се преправи и за два мотора,зависи номера къде е захванат.

    Коментар


    • #17
      От: Преработка на ремарке2 в 1

      Здравейте колеги, моето ремарке е същия модел като на колегата "isidorov". Преработката ми излезе около 1 ден, но стана за два мотора!
      Самият кош на ремаркето е хванат с 5-6 болта към шасито на ремаркето. След развиването им, той се маха много лесно дори от сам човек. Закрепят се стойки и се качват моторите. Утре ще кача снимки да видите моята модификация на 2в1!
      ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА!
      YAMAHA YZF426 '02; YAMAHA R6 '05

      Коментар


      • #18
        От: Преработка на ремарке2 в 1

        Това са двете части на старото ми ремарке.
        Задната е на панти и пада.Скоро ще заминат на вторични.
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ремарке 001.jpg
Прегледи:1
Размер:104.2 КБ
ID:5257745
        ........................
        Иван Маринов
        CRF 250 X
        Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

        Коментар


        • #19
          От: Преработка на ремарке2 в 1

          И аз преправях ремарке. Размера е 150х200см.

          Така изглеждаше преди.


          А така сега.




          Като сложа по една дъска да запушва дупките за гумите, спокоино си карам пясък и др. насипни товари.

          Коментар


          • #20
            От: Преработка на ремарке2 в 1

            Ето моето как изглежда, става и за 2 мотора само трябва да се преместят стойките, за 3 не съм сигуренНатиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0702.jpg
Прегледи:2
Размер:149.5 КБ
ID:5257902Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0701.jpg
Прегледи:1
Размер:150.4 КБ
ID:5257903
            Последно редактирано от Chinela; 05-03-11, 19:56.
            ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА!
            YAMAHA YZF426 '02; YAMAHA R6 '05

            Коментар


            • #21
              От: Преработка на ремарке2 в 1

              Първоначално публикуван от damian64 Преглед на мнение
              И аз преправях ремарке. Размера е 150х200см.

              Така изглеждаше преди.


              А така сега.




              Като сложа по една дъска да запушва дупките за гумите, спокоино си карам пясък и др. насипни товари.
              Много добре изглежда колега. Искам да попитам връзваш ли го отгоре допълнително или се държи само на стойките, в които са влезнали гумите и ако е само на тях при клатенето на ляво, на дясно няма ли опаност за лагерите на оста примерно.
              Най ми става жално, най ми става болно, като ме почерпят само с безалкохолно.

              Коментар


              • #22
                От: Преработка на ремарке2 в 1

                Колега damian64, благодаря за снимките! Ремаркето е станало страхотно!! По този начин ще стане и моето (надявам се)!!

                Коментар


                • #23
                  От: Преработка на ремарке2 в 1

                  Успех с преработката.
                  Росене не е нужно да ги вързвам странично, защото гумите влизат в дупките с доста голям напън. Другия мотор, който возя на ремаркето е с шосейни гуми и няма вкрване, докато не ги спусна на една атмосвера. Като се опитах да заклатя мотора странично, се клати цялото ремарке, а не самия мотор. А освен това, като ги возя и има неравности по Хасвалтя, се получава и ефекта на допълнителни амортесьори за ремаркето и то седи като залепено на пътя. Вързвам само с един як кайш през предната част и капака отзад и това е.
                  Важното е отворите за гумите да се направят с по 1см. по-тесни за таралежка и половин см. по-тесни за шосейна гуми, както и отгоре не трябва да има луфт.
                  Ремаркето не е за три мотора, а за два, или един в средата.
                  Ако ще го правиш твоето(boikodim75) за три мотора, ще трябва да обърнеш средния назад с предницата при положение, че кормилата са прави, или да правиш наклонени отвори за предните гуми, ако и трите мотора са напред, за да разминеш кормилата. Малко ми се вижда тясно 120см. за три мотора, като се има предвид, че ширината на едно ендуро гони почити 40см. при радиаторите и доло при степенките, но от проби глава не боли. Виж пробвай да качиш два мотора и ги сложи да застанат плътно в двете страни, до страничните капаци и мери, дали ще се събере още един мотор в средата между тях.
                  По мое мнение, а и на други колеги с който съм говорил, тегленето на ремарке с три мотора, трима моториста в колата, натоварена с екипировката, скарата, пържолите, бирата и ракията, па мое и некое маце за асистенция, та на средно статистическа кола от 1800-2000кубика и идва малко нанагорно цилото упражнение.
                  Нека и други колеги да кажат, но моя съвет е да го правиш за два мотора.
                  Усрех на всички който дерзаете по въпроса с ремаркетата.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Преработка на ремарке2 в 1

                    Още веднъж благодаря на колегата damian64!!! Дали за два или за три мотора, пак ще трябва да правя три отвора отпред и отзад
                    на капаците така че,ако ми стигне разтоянието в средата ще качвам три ,ако не и два са достатъчни!!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Преработка на ремарке2 в 1

                      Колега можели една снимка на ремаркето вътре.
                      Предварително благодаря!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Преработка на ремарке2 в 1

                        Заповядай.
                        За съжаление това са снимките от втрешната част който успях да изровя, но и на тях се вижда добре какво има там. Дано свършат работа.





                        Колегата boikodim75, не е задължително да правиш три отвора. Аз го направих защото другия мотор(туча) тежи повече и ако се наложи да го возя само него и не е в средата, ще се видя в приключения. А съм дърпал колесар за два мотора, на който беше качена само една Ямаха ВР450, и нямаше проблеми с баланса. Но колесара беше с торсиони и там релсите за моторите са на ниво на моста, а не като при нашите ремаркета, има друг център на тежеста.
                        Успех още веднъж.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Преработка на ремарке2 в 1

                          Ето го!!






                          Нанизвам предната решетка, махам задния капак закопчавам новия иии кеф ти раци кеф ти паламут!! Панимаишшш!!
                          Най-добре е да имаш богати приятели!!!
                          Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Преработка на ремарке2 в 1

                            Скоро и аз ще съм готов.Един приятел ми го прави с моя и ваша помощ естествено.Взел съм от всичко по малко и мисля че става много добре, а и майстора много си го бива.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Преработка на ремарке2 в 1

                              Ето какво направи един приятел от селскостопанското ми ремарке.4 в 1!!!Нормално туристическо. 2 Туристическо с канадки.3 Туристическо закрито 4 И сега по същество: Махаш канадките ,в отворите нанизваш двете стойки и вече можеш да товариш 3 мотора.Средната стойка е подвижна и става за по малък мотор .Очарован съм от креативното му мислене и ще се радвам ,ако бъде полезен и на някои от вас 0897 858732
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2061066.jpg
Прегледи:2
Размер:117.5 КБ
ID:5270033

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2061067.jpg
Прегледи:2
Размер:149.6 КБ
ID:5270035

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2061070.jpg
Прегледи:2
Размер:160.5 КБ
ID:5270039

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2061075.jpg
Прегледи:1
Размер:105.0 КБ
ID:5270038

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2061082.jpg
Прегледи:1
Размер:166.7 КБ
ID:5270040

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2061074.jpg
Прегледи:1
Размер:166.2 КБ
ID:5270037

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2061077.jpg
Прегледи:1
Размер:211.7 КБ
ID:5270036

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2061078.jpg
Прегледи:1
Размер:170.1 КБ
ID:5270034

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2061079.jpg
Прегледи:2
Размер:172.5 КБ
ID:5270032

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2061080.jpg
Прегледи:1
Размер:186.9 КБ
ID:5270031
                              Прикачени файлове
                              Последно редактирано от Chinela; 18-04-11, 08:32.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Преработка на ремарке2 в 1

                                Много добре се е получило.При мен работата е също в тази насока.Досега са изпълнени Точка 1 и 2.Каде ще се монтира номера на ващо?
                                Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X