Взех си регестрирано ремарке ,нормално тип селскостопанско.Четох доста по форумите и разбрах че начина е да се изреже и тогава да се направят стойките.В такъв случай ремаркето не може вече да се използва за багаж.Въпроса ми е има ли начин да се запази ремаркето и вътре в него да се монтират някакви стойки за закрепване.Т.е 2 в 1.Мисля че тази идея ще е добра за много от нас.Ако някой е правил нещо такова или има идея.........
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Преработка на ремарке2 в 1
Свий
X
-
От: Преработка на ремарке2 в 1
И аз мисля в тази посока. Обикновено ламарината по дъното на ремаркето не е достатъчно стабилна и дебела за да се заварят директно към нея стойките за мотора. Може би ще е по-подходящо към рамката на ремаркето отдолу да се заварят кутиени сечения (50х50х4) и с болтове през кутията и подовата ламарина да се монтират отгоре планки върху който да се заварят стойките за моторите. Самите стойки при нужда ще могат да се демонтират и ремаркето да се ползва свободно като туристическо.
-
От: Преработка на ремарке2 в 1
На моето ремарке съм заварил куки за които връзвам моторите и това е. Също така съм наслагал тук - там халки за катинари. Никакви стойки. Отреже ли се кошът, край с функциалността на ремаркето. При мен Дължината е 2,10 широчина 1,20 височина на канатите 0.50 . Събирам 3 мотора без проблеми.
Коментар
-
От: Преработка на ремарке2 в 1
Точен въпрос на точното място!!! Едва ли някой така е приспособявал ремарке че наистина да е две в едно!! Миналата година тръгваики за закриване на сезона на Бялото камене измислих и оборудвах ремаркето за превоз на три мотора !! Като преформенето от туристическо към колесар става за по малко от ПОЛОВИН минута Даа половин!!!При това с много добро качество на захвата на моторите!! Понеже сега ремаркето е натоварено с инвентар по провеждането на Буркана след това ще направя снимки и ще го покажа. До тогава не си разваляите ремаркетата!!!Първоначално публикуван от niki34 Преглед на мнениеВзех си регестрирано ремарке ,нормално тип селскостопанско.Четох доста по форумите и разбрах че начина е да се изреже и тогава да се направят стойките.В такъв случай ремаркето не може вече да се използва за багаж.Въпроса ми е има ли начин да се запази ремаркето и вътре в него да се монтират някакви стойки за закрепване.Т.е 2 в 1.Мисля че тази идея ще е добра за много от нас.Ако някой е правил нещо такова или има идея.........Най-добре е да имаш богати приятели!!!
Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!
Коментар
-
От: Преработка на ремарке2 в 1
Благодаря предварително за снимките.Мисля че ще са полезни на много хора.Иначе аз съм със халки и куки както казва колегата по горе ,но не е така стабилно както ми се иска.Може и аз да не го вързвам както трябва но като гледам колегите със стойки те ги товарят 2 пъти по лесно от мене.Първоначално публикуван от Чичко Фър Преглед на мнениеТочен въпрос на точното място!!! Едва ли някой така е приспособявал ремарке че наистина да е две в едно!! Миналата година тръгваики за закриване на сезона на Бялото камене измислих и оборудвах ремаркето за превоз на три мотора !! Като преформенето от туристическо към колесар става за по малко от ПОЛОВИН минута Даа половин!!!При това с много добро качество на захвата на моторите!! Понеже сега ремаркето е натоварено с инвентар по провеждането на Буркана след това ще направя снимки и ще го покажа. До тогава не си разваляите ремаркетата!!!
Коментар
-
От: Преработка на ремарке2 в 1
Ха,и аз в момента работя в тази насока,макар да не карам мотор.Взех едно руско ремарке с отваряеми предна и задна каната,сега то преработвам,та при пререгистрацията номера да "слезне" на задната греда на шасито.Стоиките мисля да ги правя,да се захващат на предната каната...Някой има ли размери на фабрични стйки,или на правени,които вършат добре своята работа.Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.
Коментар
-
От: Преработка на ремарке2 в 1
Aмито на всяко ремарке сие строго индивидуално при мен имам отвори в ъглите за поставяне на допълнителни канатки и тях използвам за да се надяне предната стоика в която влизат каплите!Задния капак е на панти който свалям и направих нов от тръби така профилирани със заварки рабирасе чя затваряики обгръша дадните капли. леко превръзвам кормилата един към друг.Първоначално публикуван от taran Преглед на мнениеХа,и аз в момента работя в тази насока,макар да не карам мотор.Взех едно руско ремарке с отваряеми предна и задна каната,сега то преработвам,та при пререгистрацията номера да "слезне" на задната греда на шасито.Стоиките мисля да ги правя,да се захващат на предната каната...Някой има ли размери на фабрични стйки,или на правени,които вършат добре своята работа.
Номера съм му направил стоика под капака така че няма проблем има ли капак или не. за нула време откачам единия капак закачам другия нанизвам предната стоика иии тети колесар!!! Панимаишшшш ????Най-добре е да имаш богати приятели!!!
Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!
Коментар
-
-
От: Преработка на ремарке2 в 1
Колега би ли ми дал размерите на твоето ремарке???Първоначално публикуван от isidorov Преглед на мнениеЕто един добър вариант. Време за преработка 1-2 часа.
Товарене/разтоварване/ около 30 сек.
Взех го с дървени канати които мога и сега да сложа /не че ми трябват/.
Недостатък-само за един мотор.
[ATTACH=CONFIG]297347[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]297348[/ATTACH]
Щото моето е 120х200см. и мисля да е за три мотора
Коментар
-
От: Преработка на ремарке2 в 1
Мисля че е 1.20х1,45 или нещо подобно.Щом твойто е 2 метра спокойно ще стане за три мотора.С подобен начин на захващане само че със завити кормила се събират идеално.Първоначално публикуван от bojkodim75 Преглед на мнениеКолега би ли ми дал размерите на твоето ремарке???
Щото моето е 120х200см. и мисля да е за три мотора
Коментар
-
От: Преработка на ремарке2 в 1
Това със смяната на капака ми хареса много ,вместо да режа оригиналния.Номера под капака, някаква стойка за предните гуми,както колегата по горе е снимал и става перфектно.Горе долу си го представям, но ако изпратиш снимки при възможност ще е по-добре.Благодаря!!!Първоначално публикуван от Чичко Фър Преглед на мнениеAмито на всяко ремарке сие строго индивидуално при мен имам отвори в ъглите за поставяне на допълнителни канатки и тях използвам за да се надяне предната стоика в която влизат каплите!Задния капак е на панти който свалям и направих нов от тръби така профилирани със заварки рабирасе чя затваряики обгръша дадните капли. леко превръзвам кормилата един към друг.
Номера съм му направил стоика под капака така че няма проблем има ли капак или не. за нула време откачам единия капак закачам другия нанизвам предната стоика иии тети колесар!!! Панимаишшшш ????
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

Коментар