Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем със скутер Malaguti f12 Phantom 2006

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    Силно погрешно е да караш 2т мотор с масло за дърворезачки.
    Моля аргументи. Ако може с доказателства - клас на маслата, изисквания на едните и другите двигатели и т.н. Благодаря.

    Панайот Бърдарски
    0887 60 77 22

    Коментар


    • #17
      Някои да помогне още не е решен проблема !!!!!!!

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Borkoooo59 Преглед на мнение
        Някои да помогне още не е решен проблема !!!!!!!
        Пак да питам , някакви промени по въздушния филтър , правени ли са?
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • Borkoooo59
          Borkoooo59 коментира
          Редактиране на коментар
          Да сложих спортен филтър оригинален polini и преди със филтърната кутия беше по същия начин не е от филтъра

      • #19
        Как се мери компресия на двутактов загрял двигател, може ли подробни напътствия?
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • #20
          Карал съм сума ти моторетки и скутери в Италия. Виж си ауспуха дали не ти е запушен. Задръстен, респективно. Не ми се вярва да е проблем в двигателя. Бих гледал вариатор и ауспух.
          Виж си и ремъка. Карал съм моторетка на 20 и години. Каква компресия? Да. Семеринги на колянов вал. ама чак дотам да доведат... По-скоро нема да има палене, ако е от тях.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • Borkoooo59
            Borkoooo59 коментира
            Редактиране на коментар
            Пали работи като часовник върви на дълго много добре за скутер едва ли е от сегменти или семеринги
            Ауспуха пробвах и друг и пак е същото.

          • TigerHunter
            TigerHunter коментира
            Редактиране на коментар
            Чета,че по съединителя всичко си сменил. Пак казвам, виж си вариатора и ремъка ако трябва пак смени.
            Според мен, не е проблем в двигателя това.

          • Borkoooo59
            Borkoooo59 коментира
            Редактиране на коментар
            Ремък чисто нов взех не е от него

        • #21
          Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
          Как се мери компресия на двутактов загрял двигател, може ли подробни напътствия?
          Даваш пълна газ и риташ на манивелата рязко няколко пъти. Но това което си измерил не казва много. Едната причина е , че цилиндъра може да се напълни с въздух и през отвора за ауспуха. Другата причина е , че при дву-тактовия двигател има теоретична , реална и динамична степен на сгъстяване и съответно компресия. При теоретичната формулата е обема в цилиндъра при Д.М.Т. към обема на горивната камера. При реалната нещата са различни , точно над буталото при Д.М.Т. са разположени отворите на цилиндъра през които влиза горивна смес , над тях е изходящия отвор/за резонатора/. И при движение на буталото нагоре , то трябва да затвори тези отвори, и чак тогава започва компресиране. При динамичната компресия , когато двигателя е в обороти и сработва резонатора , нещата коренно се променят в друга посока. При движение на буталото нагоре , под него се образува вакуум , всмуква се горивна смес , когато буталото започне да се движи надолу , тази горивна смес се компресира. При Д.М.Т. , отворите над буталото се отварят напълно , компресираната смес минава над буталото , и издухва изгорелите газове , като час от горивната смес навлиза в резонатора. При работещ резонатор , част от изгорелите газове се връщат обратно и обратно нагнетяват горивната смес/тази която е излязла/ в цилиндъра. Та при двутактовия двигател има компресиране под буталото и над буталото , като над буталото се компресира предварително компресирана горивна сме. И затова когато двигателя е в обороти и работи резонатора , в цилиндъра се създава много висока компресия , от там идва и високата мощност. И за да има компресия и съответно мощност , всичко по веригата е от значение , филтър , карбуратор , клапи , семеринги колянов вал , бутало и сегменти , резонатор , заглушител. Дори грешен заглушител или филтър , могат тотално да объркат нещата с компресията и мощността. Най-добрата диагностика на тези двигатели , става от слуха на този дето прави диагностика , работата на резонатора , му казва всичко. По жицата и с проба грешка е по-бавно , сложно и скъпо.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Благодаря много за подробното описание на процесите!

            Ти май подсказа и най-разумния начин за справяне с проблема - моторетката на ремаркето/в пикапа и на визитация при някой, който с това си вади хляба, с мотоциклети...

        • #22
          Омръзна ми да обикалям маистори и да не искат да го направят защото било скутер а не голям мотор затова реших да си го направя направя сам но има нещо което ми убягва и не знам от какво е.

          Коментар


          • #23
            ""При работещ резонатор , част от изгорелите газове се връщат обратно и обратно нагнетяват горивната смес/тази която е излязла/ в цилиндъра""

            Ето една анимация за двутактов - ако може обяснение само за цитираното изречение... и къде е тоя резонатор......
            Щото в нито 1 писание не съм виждаи и срещал на живо при двутактов изгорели газове да се връщат в картера на мотора.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Two-Stroke_Engine.gif
Прегледи:409
Размер:188.7 КБ
ID:6902257

            Коментар


            • KingofROAD
              KingofROAD коментира
              Редактиране на коментар
              Резонатора се намира в ауспуха, на по-модерните 2Т мотори изглежда като гайда. Тези които нямат клапани на вмукателния тракт, и там също имат резонатор....

            • brpi
              brpi коментира
              Редактиране на коментар
              На мене много добре ми е ясно къде е резонатора .... питам за обясненние как
              "" част от изгорелите газове се връщат обратно""

          • #24
            Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
            ""При работещ резонатор , част от изгорелите газове се връщат обратно и обратно нагнетяват горивната смес/тази която е излязла/ в цилиндъра""

            Ето една анимация за двутактов - ако може обяснение само за цитираното изречение... и къде е тоя резонатор......
            Щото в нито 1 писание не съм виждаи и срещал на живо при двутактов изгорели газове да се връщат в картера на мотора.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Two-Stroke_Engine.gif
Прегледи:409
Размер:188.7 КБ
ID:6902257

            Аз съм писал за съвременен дву-тактов двигател , това което ти си дал , е първообраза на дву-тактовия двигател. В този клип се вижда това за което съм писал.

            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • brpi
              brpi коментира
              Редактиране на коментар
              Ще си доидем на думата но все пак смея да твърдя ЧЕ изгорелите газове НЕ се връщат в картера и НЕ играят роля за пълненето на камерата с прясна смес .
              Демек твърдението ""част от изгорелите газове се връщат обратно и обратно нагнетяват горивната смес"" не е вярно .
              Изгорелите газове от резонатора само подпрат - на го нарека тъй- да не излиза прясна горивна смес през аспуха....щото си е жива загуба, едно време му викаха на това продухване на горивната камера с прясна смес.

              Естествено ако резонира криво че се бърка работата на двигателя - спор няма.
              Но инак пълненто на цилиндъра със смес е само от хода на буталото надолу и големината на канала от картера до камерата.
              На една камара двутактови тротинетки едно време не са и чували за разонаторен аспух , бяха си нормален аспух с тръби...

              Инак наи готината сиитема на двутактов която съм виждал е на някаква жабарска тротинетка ,ма не помня на коя . .... едно ел моторче надвуа въздух и отгоре на главата имаше инджектор - сместа се обаразува върте в цилиндъра .... долу в картера няма въобще гориво.

            • motor_men
              motor_men коментира
              Редактиране на коментар
              Никъде в моите мнения , не съм писал "КАРТЕР" , и никъде в моите мнения не съм писал , че "ИЗГОРЕЛИТЕ ГАЗОВЕ СЕ ВРЪЩАТ В КАРТЕРА" Това което съм написал , отговаря на това което се вижда на клипа , и на това което е показал колегата под мен. Горивната смес е оцветена в един цвят , изгорелите газове са оцветени в друг цвят , има и стрелки показващи движението на горивна смес и газове. Показано е и как работи резонатора , за какво служи., и какво влиза в него. Който разбрал - разбрал. Омръзнало ми е от хора които чрез тъпи спорове се пробват да научат нещо , и накрая не си признават , че са го научили поне частично.

          • #25
            -Чем занимаетесь по жизни?
            -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
            -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

            Коментар


            • #26
              Здравейте имам напредак със скутерчето смених малките пружини на съединителя със оригинални малоси който зацепват на 4.000 оборота вече го няма това замисляне при тръгване.Но при наклон не се ли изкачиш във оборот а със средна гас и не иска да се наеме.

              Коментар


              • #27
                Здравейте отново не бях влизал доста време сега имам
                друг проблем освен тръгването има вибрации при високи обороти или при поддържане на средна газ нещо като виене през интервал.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X