Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем със скутер Malaguti f12 Phantom 2006

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем със скутер Malaguti f12 Phantom 2006

    Здравеите нов съм във форума ако темата не е за този раздел се извинявам.
    Проблема ми е следния които няма разрешаване.
    Мотора няма никакъв старт много трудно тръгва от място след 10 15км се изтрелва на равен път върви 80км на нагорнище направо спира на пълна газ старта е проблема.Настроен карбуратор 12 ка свещ керемидена.Шайба 0.5мм пред втулката на вариятора
    Сменени части.
    1.Ролки на съединителя 3.3гр
    2.Централна червена пружина
    3.Малки пружини червени таивански.
    4.Ремък malossi 751
    5.Клапи malossi карбон
    6.Нов колектор на карба
    7.Жиглюр 85 микрона
    8.Гърне Leo Vince TT
    9.Феродо на съединителя
    10.Вакум кранче на резервоара.
    Ще се радвам ако някои помогне вече не знам какво да сменя за да се оправи

  • #2
    Семеринги на колянов вал? 2Т ли е мотора?
    -Чем занимаетесь по жизни?
    -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.

    Коментар


    • Borkoooo59
      Borkoooo59 коментира
      Редактиране на коментар
      Да 2т е мотора пали от първото ритане трима маистори го гледат и ритат казват че има компресия но защо го прави това не е ясно на нагорнище слизам без да има човек на него не иска да се форсора.

  • #3
    Когато е на стойка с гума във въздуха, форсира ли се нормално?
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • Borkoooo59
      Borkoooo59 коментира
      Редактиране на коментар
      Да със странно закъснение във ниски във високи обороти е адекватна газта

  • #4
    Откачи генерациятта прреди гърнето и пробвай пак
    Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
    Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
    Враца

    Коментар


    • Borkoooo59
      Borkoooo59 коментира
      Редактиране на коментар
      Пробвах няма разлика във старта

  • #5
    Отпушване на ауспуха и проверка на клапите след карбуратора.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • Borkoooo59
      Borkoooo59 коментира
      Редактиране на коментар
      Клапите нямат изобщо луфт пробвах със два ауспуха едно и също е види ли нагорнище падат оборотите докато не спре на цяло.

  • #6
    Паля оставям да позагрее на място след това 3 пъти давам газ тръгва добре и после умира до такава степен че мога със краката мога да го държа на място и не иска да вдигне оборот бучи странно.И не иска да тръгва

    Коментар


    • #7
      Имах подобен проблем с дефектна бобина.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • Borkoooo59
        Borkoooo59 коментира
        Редактиране на коментар
        Същия ли е бил проблема

      • KingofROAD
        KingofROAD коментира
        Редактиране на коментар
        Силни съмненния имам за семеринги на коляновия вал. При мен 2 мотор се държи по същия начин. Едвам потегля и на смукач, и 40км/ч. се влачи. В движение не достига максисмалните обороти, а сега вече и на място не иска да се форсира. Глъхне и гасне. Карам го с 2Т масло на щил, и няма нагари по ауспуха. Иначе пали, и искра има. генератор работи. Всичко друго е ток и жици, и там промяна няма...

      • Borkoooo59
        Borkoooo59 коментира
        Редактиране на коментар
        При мен си се форсира във високи даже със тези леки ролки влиза във високи обороти но доиде ли нагорнище постепенно падат оборотите и накрая само бучи на низки и не иска да отлепи

    • #8
      Силно погрешно е да караш 2т мотор с масло за дърворезачки.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • Borkoooo59
        Borkoooo59 коментира
        Редактиране на коментар
        Карам го със фукс 2т масло мисля че не е толкова зле

      • KingofROAD
        KingofROAD коментира
        Редактиране на коментар
        Ми нищо му няма вече трети сезон, сега съм купил нови семеринги, уж по-качествени, да видим кога ще допълзим до смяната. Ако някой може да помогне да намерим щиловски семеринги по размер, ще съм много благодарен. Старите уж ги купих от Хубата в Пловдив, изкараха около 4-5 000км, и сега са за смяна...

    • #9
      KingofROAD при мен си се форсира във високи даже със тези леки ролки влиза във високи обороти но доиде ли нагорнище постепенно падат оборотите и накрая само бучи на низки и не иска да отлепи

      Коментар


      • KingofROAD
        KingofROAD коментира
        Редактиране на коментар
        Е то и при мен нещата не се смарангясаха отведнъж, а проблемът постепенно прогресира. Отначало беше едва забележим и не всеки пък, после като загреее започна да се бъзика празния ход, и аз все го вдигах, ефектът пак беше временен. И така, тягата постепенно намаляваше да речем в продължения на 500-600км. може и малко повече да са, че не съм засичал точно...
        Сега за палене пали, но само на празен ход работи някак, и лесно гасне. И увеличаването на празния ход вече не помага...
        Подобни симптоми имаше и резачка щил 181. След смяна на семерингите, платна по карбуратора, и още някаква дреболия се оправи...

    • #10
      Разбит торк.
      Научих,че колкото и да знаеш,все още има какво ново да научиш!

      Коментар


      • KingofROAD
        KingofROAD коментира
        Редактиране на коментар
        Какво ще рече - разбит торк?

      • Borkoooo59
        Borkoooo59 коментира
        Редактиране на коментар
        Свалял съм пружината не изглежда да има луфт мести се плавно

    • #11
      Някой поглеждал ли е състоянието на бутало , сегменти , цилиндър?
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • Borkoooo59
        Borkoooo59 коментира
        Редактиране на коментар
        Не така го купих не съм го разглобявал маистор го погледна каза има компресия незнам от какво е и така

    • #12
      Първоначално публикуван от Borkoooo59 Преглед на мнение
      Здравеите нов съм във форума ....
      Ще се радвам ако някои помогне вече не знам какво да сменя за да се оправи
      От къде си?
      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

      Коментар


      • Borkoooo59
        Borkoooo59 коментира
        Редактиране на коментар
        Хасково

    • #13
      Смених бубина кабел лула няма никаква разлика

      Коментар


      • #14
        От съединител вариятор няма как да е пробвах спортни части почти нови и няма никаква разлика от към подобрение.

        Коментар


        • #15
          Първоначално публикуван от Borkoooo59 Преглед на мнение
          Смених бубина кабел лула няма никаква разлика
          При така описаният проблем , да се форсира но да няма мощност , според мен , проблема е загуба на компресия когато двигателя загрее. Загуба на компресия може да се получи и при проблем със семерингите на коляновия вал/по-нагоре е споменато/. Намери някой да прегледа всичко отначало , бутало , цилиндър , клапи , семмеринги , карбуратор , .... Някакви промени по въздушния филтър и кутията , правени ли са?
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • Borkoooo59
            Borkoooo59 коментира
            Редактиране на коментар
            Колега паля оставям да загрее на място тръгвам два три пъти подавам газ върви и след това няма старт.
            Като мине 10 15км се изтрелва Но докато влезе във оборот е мъка бучи не иска да вдигне обороти докато набере на равно върви 85 по гпс до колкото разбрах ако няма компресия няма да върви и на дълго пали от първото ритане студен топъл.

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X