Първоначално публикуван от Димитър
					
				
				
			
		Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
ВАЖНО за контролните талони !
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
На мен една от контролите ми каза че съм пропуснал една и като финиширах се оказа че не съм пропуснал. Дават гршна информация и те и публиката също. Заради публиката в Ст. Загора врътнах поне 10 км. повече. Добре че след 10-15 мин. мина Жоро та ни каза че пътя е оттам, където публиката каваше че не е. Съгурно им е много готино да ни гледат как се лутаме
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Точно така е. Броят на контролите не се съобщава
 
Но те са подредени по номера.
Калин Кулев нали така се е връщал, след като е видял, че му липсва 3-та контрола, та оттренирал качването към четвърта добре?!
Десо, те публиката искат сеир да гледат! Никога не се доверявайте на нея
							
						Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com

Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Дават гршна информация и те и публиката също. Заради публиката в Ст. Загора врътнах поне 10 км. повече.
  добрутро  
 
като поучастваш още няколко състезания ще разбереш кого да слушаш
а правилното е ...никого
ВСИЧКИ дават грешна информация
 
и зрители и контроли и участници
и заради всички от тия съм губел и контроли и време и съм въртяяяял километри
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
аз за това карам с жълта плака да виждам по добре. но
  
  
  но според мен ако се слойи по едно връзка на талоните така цхе да могат да се носят на връта под фланелка или яке квото е там ще е най-добре, но кактто и да е всеки сам да се оправя.. за всички талоните са еднакви и мвсички минават през едни и същи места.. така че ако е гадно е гадно на всички.. както е закона в природата.. оцеляват тези които умеят да се приспособяват  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
							
						full time rider, part time racer
jrc4life
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
JRC можеш да си направиш една връзка за врата и да си вържеш на нея талона.Тове е твоето решение.Така,може би ще спестиш време,но пък има сериозен риск да си загубиш талона
 
За контролите разбира се е тайна,но с новата система в която всеки участник може да контролира къде,как и какъв печат му слагат,когато си изтървал контрола разбираш веднага на следващата.Така ми се случи на Ст.Загора.След като бях взел 2ра контрола стигнах 4та и веднага разбрах,че съм пропуснал 3та. Върнах се и я намерих.
Тук е мястото да отбележим.ВНИМАНИЕ!!!Всеки който е пропуснал контрола и се връща да я търси трябва да бъде изключително внимателен.Да се кара срещу движението е много опасно.Всеки движещ се обратно е опасен за насреща идващите състезатели,които в зависимост от мястото на трасето може би се движат с висока скорост и последното нещо което очакват е срещу тях да се движи друг състезател.Който му се наложи да се връща трябва да кара много внимателно и да се съобразява с останалите състезатели.Да не им пречи,да не ги бави и най-вече ДА НЕ ДОПУСНЕ ИНЦИДЕНТ!
По правилник,при настъпило ПТП заради насрещно движещ се участник,същия се диквалифицира!С това няма да се правят никакви компромиси.К. Кулев
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
На толкова състезания вече участвате и не се научихте да си направите място за талона.Суйката пак го беше загубил в Хасково(както и в Стара Загора).Най-подходящо е,когато караш без яке да си купиш онези джобове за документи,които се слагат на врата.Преди така пътувахме с международните автобуси.Но дори и организатора да ви купи от тях,половината няма да ги носят на следващото състезание.
На Смолянското състезание ги закачихме на връзки за мобифони и пак имаше загубени.Картона от изваждане и прибиране се къса горе,където е продупчен.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Здравейте колеги
Опитахме се да снимаме талоните на участниците в Ерцберг, но не ни дадоха. За сметка на това ги разгледахме доста добре - покриват се напълно с идеята на Гено Сопот (ако не се лъжа) - приличат на карти за градски транспорт - ламинирани са и са големи колкото джобно календарче. Всяка контрола се дупчи с уникален перфоратор ( имаше звездичка, нотичка, триъгълниче .... ) От гледна точка на сигурност - нашите са същите - талона удостоверява участника, печата - контролата. Австрийските са по-добри само чисто технически.
Друго нещо - в Хасково ми направи впечатление, че (както и в Ерцберг) че резултатите се записват от човек който държи папка и пише прав, но се старае да пише с нормални букви по редовете на кариран лист А4 все едно е седнал на бюро и пише спокойно. Доста трудничко ми се стори. Та си мислех да предложа да има и бланка в която да се попълват резултатите на финала. Бланката да бъде формат А4 с 15 големи реда на лист (и нужните колони разбира се). Така много по- лесно ще се пише в "полеви условия".
(Тука няма ли някой, който работи във фирма сертифицирана по ISO да обясни предимството за всяко нещо да си има шаблон?)
За щастие успяхме да снимаме през рамото на мацката дето ги записваше тия неща на родеото - точно такива големи редове и колони и едър почерк. На снимката ще видите какво точно имам предвид.
Това е цитат от Румен-човека който беше на Ерсберг 2006 преди няколко часа се завърнал
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Искам да ме разберете правилно!
Промени по време на Шампионата не се правят
 
За догодина ще обсъдим и пуснем нов вариант, ако се прогласува.
Миналата година на Ерзберг талонът беше залепен на каската и явно са го променили за тази година. Догодина съм сигурен, че начинът ще е друг. Това е едно единствено състезание, но на нас ни трябва презастраховане от две страни - домакини и БЕФ за да няма приказки и съмнения. Затова в Хасково аз раздадох печатите в последния момент, а Бучака подпечата контролния талон с печата на клуба пред мен.
Това е България и тук далаверата е в кръвта ни, не забравяйте
  

Ето, сега като карахме по Стара Планина с австрийците имаше трима състезателя от техния шампионат. Виждате по какъв начин си носят контролния талон в австрийския шампионат. Ем лесно се обслужва!
							
						Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com

Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Възможно ли е вместо 2 талона за 2те обиколки да има само 1 но да се бият печати и от двете страни?
Питам защото в Хасково ми взеха първия талон на края на първата обиколка,съответно втория в края на втората,а в класирането излиза че не съм карал две обиколки.
Може би накой не е скивал и двата талона
  /1 талон -1 проблем по малко/
Също забелязах,че по контролите имаше хора които записват номера
  Не е ли възможно печатите по талоните да се сравняват с записките на контролите.
Част от играта е да запазим талоните си чисти и здрави,аз го направих и съм със добро време но съм последен.Ако не си бях губил времето да се джебя по контролите и вместо вода и единия джоб да пазя талона пак щях да съм последен.
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Краси, това се прави от съображения да няма измами.
Ако някоя контрола ти е френд, може да ти подпечата и двата талона едновремено, а ти след първата обиколка да се напиеш с вода на корем, да свалиш две-три гаджета , ако има такива, но ти ще имаш толкова много време, че може и да намериш и да финишираш.
 
Давам примера по принцип.Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com

Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Това е като търговията - парите и стоката не трябва да са на едно място, че стават разни прецаквания.
Целта на участника е да докаже че е минал през контролите които е минал. Целта на организаторите е участника да не може да излъже, че е минал през някоя контрола.
Като вземате първия талон на края на първата обиколка вземате доказателството на участника за контролите му и го оставяте на тръни, че зависи от съвестността на тоя дето му е взел талона. (Стоката и парите са в организатора
 ) За да няма такива положения може да връщате на участника нещо, удостоверяващо че е дал талон. Примерно подпечатано листче на което пише стартов номер и брой контроли от първа обиколка. На края на следващата обиколка ПАК да се дава такова "удостоверение". Нищо че е последна.
Извинявам се, че постоянно "давам акъл", сигурно ви е писнало от такива като мене, обаче професионално се занимавам със секюрити, предотвратяване на фалшификации и подобни. Затова си позволявам такива волности. Принципно нещата навсякъде са едни и същи и си мисля че мога да помогна - ендуро шампионата не е от сложните случаи.
Моля, ако прекалявам някой да ми драсне едно ЛС!
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Лошото е, че понякога заради някой по-размазан печат, трябва консулт на съдийската комисия за да се удостовери дали е валиден печатът или не, а това изисква време. Мисля, че начинът със стикер след всяка обиколка не е лош, а броят на контролите ноже да се види и после.
Запомнете, че няма 100% - ва сигурност, но целта ни е да я докараме колкото е възможно по-близо до тези проценти.
---------------
Нямаш ЛС.
  
							
						Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com

Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Румба, досега няма случай някой да са му загубили съдийте контролният талон. Принципно то може и договор да се напише през това време ама на състезателя му тече времето и в крайна сметка 1-ви ще стане който чете най бързо
 
При добре направено трасе shortcut-и не трябва да са възможни и трасето трябва да минава по най бързият път между контролите, нещо което не беше направено на 100% в Хасково (на трасе координатора ще му дърпаме ушите
) Контролите трябва да са с автоматични печати за да не се мотат излишно. Добре е да се намери водоустойчиво мастило, ако има такова! Ако се притеснявате че някой ще си направи печати и ще си подпечата талоните, може да се менят комбинацийте цвят мастило и номер контрола. Отделно може да се направи печат от 2 части. Примерно едно квадратче от печата се отпеля и хвърля след всяко състезание и се залевпа ново квадратче с друга картинка вътре. Да видим как ще го фалшифицира който и да било това!
Що се отнася до тестовете, най добре е да се нима с камера всеки преминаващ, както и всеки стартирал и всеки финиширал. Така няма да има минах/неминах и грешно ми е времето.
В крайна сметка обаче от организатори на еднуро състезания се превръщаме в падари - а като погледнем реално на ситуацията всичко това е излишно, защото няма повод да вярвам, че има злонамерени постъпки в шампионата след като се видя, че слабоумниците дето махаха маркери в предни състезания са се взели в ръце и вече не ги махат!!!
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар