Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ВАЖНО за контролните талони !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ВАЖНО за контролните талони !

    КОЛЕГИ,
    искам да ви заостря вниманието за СЪХРАНЕНИЕТО на контролните талони по време на състезание
    Все още няма измислен по-добър начин за отчитане на контролите, затова:
    1. Нека всеки намери най-доброто решение за себе си и за съхранение на този талон. Нищо не пречи той да се огъва в найлонче за да не му влияе влагата, потта и др. външни фактори.
    Така или иначе тази година отчета на контролите ще е по този начин.

    За тези, които карат с якета, задачата е доста по-лесна. Има много джобове, джобче на ръкава и т.н.
    Трябва по-сериозно да помислят по въпроса обаче тези, които карат само по фанелка Нека те сами си измислят начина, но ...

    2. ... няма да се признават контроли на тези, на които печатът е размазан и не се чете. Трябва ясно да се вижда номерът на контролата, а не броя на положените печати
    Печатите важат само и единствено, ако са положени на талона !!!
    Субективни причини за отклонения от Правилника няма да бъдат вземани под внимание
    За всичко останало по този въпрос направете справка в Правилника на БЕФ.

    Изключения за никой - справедливост за всички !
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

  • #2
    Приемете запазването на контролният талон като част от състезанието. Които не си е запазил мотора - губи.
    Които не си е запазил талона - пак губи.

    Коментар


    • #3
      И който се изгуби - губи
      2010 CRF 250 R

      Коментар


      • #4
        Трябва ясно да се вижда номерът на контролата, а не броя на положените печати
        жоре точно това на практика доста трудно ще се осъществи
        нека все пак да са с различен цвят мастило
        различните контроли

        Коментар


        • #5
          Вижда се, вижда!
          Тези които си пазеха талоните добре, дойдоха на финала с ясни печати, а парпулджиите ги бяха омазали
          Тампоните са с различни видове мастило, но няма 8 коренно различни цвята, освен да включим и бял

          Този път лично ще проверявам талоните със съдиите, като няма да знам кой талон на кого е и който сметна за невалиден - пак губи.

          За да се предпазим пък от излишни приказки, аз ще дам контролните талони на организаторите в последния момент, както и печатите на контролите, а Бучака ще им сложи по един печат на техния клуб за достоверност.

          Техническия преглед също ще е изпълнен строго според изискванията на Правилника. Машините минали такъв, ще бъдат сигнализирани с етикет и подписът на контрольора
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #6
            Относно контролните талони

            Здравейте колеги!
            Жоре мисля, че трябва да се измисли вариант за тези контролни талони.Ние миналата година бяхме се запасили с два вида талони-явно си спомняш.Всеки състезател който е минал контрола му се бие печат в контролния талон и не само в него а и в контролен лист се записва от човека на контролата кога е минал т.е в колко часа е минал състезателя и после тези контролни листове се свиряваха с журето и нямаше недоволни хора-дали е минал или пък е излагал или си загубил контролната карта.
            Недоволни нямаше по отношение контролните постове.

            Тази година Жоре живот и здраве съм намислил един много защитен начин по който састезателите ще бъдат много по доволни по отношение на контролите.
            Смятам ,че контролните карти трябва да се перфорират по определен начин,по този начин няма да има изтрити печати и недоволни от журито.
            Ако искаш може да обсъдим това на състезанието в Хаскове и то в петък 19.05.2006
            Пожелавам на всички успех и голяма самоподготовка за II кръг , и да се надяваме че ,,Домакините" са дали всичко от сърце да направят едно чудесно състезание.
            Успех

            Коментар


            • #7
              Номера с перфорирането, вместо печати е отдавна измислен. Веднъж бях ходил на състезание по спортно ориентиране и там талончето си го дупчиш със закачен до маркера перфоратор, но съм чувал че понякога е с печати.
              Единствената разлика при дупченето е че няма да се затрива от вода , но иначе пак могат да възникнат спорове относно броя на дупките
              2010 CRF 250 R

              Коментар


              • #8
                Митак,ако картите са ламенирани и се дупчат от специален перфоратор, и по показание на контролния лист който е във контролата, ми кажи как ще има грешка.Не четете внимателно какво пиша

                Коментар


                • #9
                  Колкото и да не ми се иска да го помисля, могат да станат злоупотреби чрез перфориране.
                  Знам за протоките от контролата, но за тази година се реши, те да не се вземат под внимание, а единствено да се признава контролния талон с ПЕЧАТИ.
                  Взето решение и вписано в правилника не се ревизира до края на състезателния сезон
                  За догодина ще мислим пак.
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Гено Сопот
                    Митак,ако картите са ламенирани и се дупчат от специален перфоратор, и по показание на контролния лист който е във контролата, ми кажи как ще има грешка.Не четете внимателно какво пиша
                    А ако 1-ва контролата надупчи всички дупки и състезателят изпуши две цигари и финишира
                    Ендурото и сексът не са шега работа !
                    -------------
                    Животът се измерва с броят на издишванията !

                    http://sixdayscrazyjob.com
                    http://crazy-job.com

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от Гено Сопот
                      Митак,ако картите са ламенирани и се дупчат от специален перфоратор, и по показание на контролния лист който е във контролата, ми кажи как ще има грешка.Не четете внимателно какво пиша
                      Напротив - чета внимателно.
                      Виждал съм с очите си спорове за броя на дупките. Някой не бил натиснал достатъчно силно или пък накриво и т.н. Така или иначе тази година сме с печати.
                      Аз на Стара Загора паднах в реката почти до шия, но въпреки това нямах проблеми с талона и печатите. Дори на едната контрола докато си вземах въздух, ми сложиха един печат и над предния номер. Още си стои и не се трие, макар че е върху пластмаса.
                      2010 CRF 250 R

                      Коментар


                      • #12
                        Jorka to4no na va6to sastezanie ne be6e kakto triabva s kontrolnia talon, ne mojahte edna vraska li da im slojite, kade da gi sloji 4ovek koito kara samo po fanelka da si go nabie v zadnika li. i na li vidia kakvo odaviane be6e v rekata. i da ti kaja niakoi hora sa do6li da davat gaz a ne na razhodka i da si nosiat rani4ki i sandvi4i i da spirad po traseto i da obiadvat. za tova go izmislete taka da niama o6teteni.

                        Коментар


                        • #13
                          Суйка как си аве брато много ни е яд нали?
                          Относно перфорирането:
                          За всяка контрола ше има разли4ен перфоратор това имах в предвид както печатите са с различни цветове
                          Митак -незнам и не искам да си помислям дали някой ще спеколира с перфорирането но с печатите може да стане

                          Коментар


                          • #14
                            Взимам си една замба и си перфорирам каквато искаш фигурка, гледайки от талона на приятел...

                            Ти вземи тези контроли а аз онези и преди финала ще си оправиме талончетата...... примерно.....

                            Коментар


                            • #15
                              Злоупотреби винаги би могло да има!Всички варианти имат своите плюсове и минуси.Решихме,че тази година всяка контрола ще е с различен печат,с различен цвят и тези печати ще се полагат върху талони които всеки участник трябва грижливо да пази.По-лесния миналогодишен вариант със стикерите на каската отпадна защото се получиха много спорове които с новия метод ще бъдат избегнати.Сега всеки ще може да следи за правилното и изобщо за поставянето на печата и няма да има ситуации в които съдиите на финала да се чудят къде е точно на калната и мокра каска аджеба тоз печат,а участника да вика "Ми от де да знам,там някъде ми го сложиха(отзад)".
                              ВСИЧКИ участници са положили (кой по-малко,кой повече) труд за това да подготвят екипировката си и мотоциклета си.В голяма степен от това зависи и представянето на всеки един.Тази година всички ще трябва да подготвят още е дна малка подробност.Начин за съхранение за контролния талон.Просто го приемете като част от подготовката ви за състезанието.
                              Проблема в Стара Загора беше,че никой от участниците нямаше идея какъв точно ще е този контролен талон,с какви размери и т.н. Но не трябва да обвиняваме организаторите,които имаха достатъчно грижи и "глупости" за които да мислят.Просто и ние не се сетихме да попитаме,нали?Аз си носех чантичка (хюмнетка) за кръста НЕПРОМОКАЕМА и нямах проблем.
                              Всеки може сам да си измисли най-лесния за него вариант за съхранение на контролния талон.За всички ще е загуба на време,ваденето на талона и поставянето обратно на мястото му и за всички последствията от загубване или повреда на талона ще са едни и същи,като еднакво за всички е трасето.
                              К. Кулев

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X