До: Българският отбор за Erzberg Rodeo 2009 !
..вие направо ме класирахте за втория ден
пичове не знам другите участници май не влизат във форума..затова ..благодаря за пожеланията..
преди човек да си прегрее мотора там обаче на същинското състезание..трябва да мине квалификация..тоест от 1500 души -трябва да успее да влезе в първите 500 /затова и таксата е разделена на две за отделните дни/
и то по терен който няма нищо общо с този на същинското състезание..
квалификацията е много бързо каране по път в каменоломната с тук там завои и прави на които някои участници вдигат и по над 160
кокера ми бе споделил миналата година че на една от правите успял да вдигне до към 130 и нещо
..понеже е и ронливо и мотора постоянно буксува
-миналата година само кокера успя от нашите участници да премине квалификацията в първите 500 и то не помня точно но бе някъде около 400тното място май
..като вече за вторият ден дръпна по напред в класирането-и бе споделил че от тези преди него на квалификациите по вече по триалските препятствия втория ден е имало хора дето са по неподготвени..но пък явно умеят на бързата квалификация да дадат добро време.
-на старта пък тръгването и подреждането става по ред от квалификациите на редици от по 50 души..
тоест само първите 50 класирали се на квалификацията тръгват от първа линия..
от 50 тия до 100 тния от втора -и така нататък..
-тапите още от първия завой започват да стават дори и сред първите 50
..така че сами разбирате че от колкото по задна редица се тръгне..толкова по "затапено" става трасето което на места е широко и колкото една пътечка
-сега си представете -300 души наредени и чакат да преминат на някое тясно място и..вие отзад чакате..
-тук е и момента да спомена че повечето и от по сериозните участници имат по цели екипи помагачи, на някои по засукани места които да им помагат и да ги вадят и издърпват с въжета-на няколко места на практика освен първите 2 ма всички други излизат само и единственно със странична помощт
-реално въпреки че в квалификацията пускат първите 500 от тези 1500 то трябва да си най най много в първите 150..за да имаш някакъв шанс в тези 4 часа да стигнеш до финала ,на практика до финала стигат около 30-сетина души повечето от които тръгнали от 1 ва редица и тук там някой стартирал от втора
така че предизвикателството наистина е голямо и въпреки желанието ни и пожеланията ..според мен ще е успех дори само ако всичките успеем да влезем в квалификацията..и вече втория ден..докъдето сабя покаже 
иначе миналата година обходих цялото трасе почти,- пеш ! и ви уверявам че като гледам състава на участниците ни -няма някой на практика непреодолим участък който да не можем да преодолеем в едни по спокойни условия...
собено като имам в предвид втория ден



пичове не знам другите участници май не влизат във форума..затова ..благодаря за пожеланията..


квалификацията е много бързо каране по път в каменоломната с тук там завои и прави на които някои участници вдигат и по над 160



-миналата година само кокера успя от нашите участници да премине квалификацията в първите 500 и то не помня точно но бе някъде около 400тното място май

-на старта пък тръгването и подреждането става по ред от квалификациите на редици от по 50 души..
тоест само първите 50 класирали се на квалификацията тръгват от първа линия..
от 50 тия до 100 тния от втора -и така нататък..
-тапите още от първия завой започват да стават дори и сред първите 50


-сега си представете -300 души наредени и чакат да преминат на някое тясно място и..вие отзад чакате..

-тук е и момента да спомена че повечето и от по сериозните участници имат по цели екипи помагачи, на някои по засукани места които да им помагат и да ги вадят и издърпват с въжета-на няколко места на практика освен първите 2 ма всички други излизат само и единственно със странична помощт

-реално въпреки че в квалификацията пускат първите 500 от тези 1500 то трябва да си най най много в първите 150..за да имаш някакъв шанс в тези 4 часа да стигнеш до финала ,на практика до финала стигат около 30-сетина души повечето от които тръгнали от 1 ва редица и тук там някой стартирал от втора


иначе миналата година обходих цялото трасе почти,- пеш ! и ви уверявам че като гледам състава на участниците ни -няма някой на практика непреодолим участък който да не можем да преодолеем в едни по спокойни условия...

Коментар