Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Tips & Tricks

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Tips & Tricks

    По-добре си оправи манивелата да няма луфт и да не трака отколкото това което си намислил.
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • До: Tips & Tricks

      Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
      Само две неща не са ми ясни - това има ли начин да стане нормално на двутактова машина и дали не се повишава доста температурата на ауспуха така? Питам защото на ТМ-а манивелата доста трака точно в резонатора и мислех точно това да направя, но като сложа едно парче точно там където манивелата контактува с резонатора... за панталона ме "боли фара",както гласи популярния израз
      Aми не знам дали става за двутактова машина все пак резонатора е доста обемен трябва да си прецениш сам а за температурата ме увериха че няма проблем поне така ми казаха в сервиза все пак хората са некво сериозно име макар и не в ендуро бранша, иначе верно е по добре да си оправиш луфта
      Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

      Коментар


      • До: Tips & Tricks

        Наскоро много начесто започнаха да ми избиват свещи,изхвърлих няколко но подочух че някои хора ги заливали с бензин и подпалвали,за да изгори маслото вътре и пак ги слагали
        Дойде ми друга идея,хванах с клещите света и започнах да я обгарям на Газовия котлон,започна да пуши,признак че маслото в нея изгаря,пекох я докъто не спря да пуши
        Сложих я на мотора,запали от раз и нямаше никакви проблеми
        Такаче ако ви избие свещ,не бързайте да я хвърляте

        Коментар


        • До: Tips & Tricks

          Това твоето не е избиване а зацапване. Просто 2Т моторите понякога имат този навик заради маслото в сместта и ако го форсираш студен, свещта се запапва и оттам и идва проблема. Ако свещта прекъсне и не дава искра незнам дали има начин да се оправи.
          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

          Коментар


          • До: Tips & Tricks

            Първоначално публикуван от garkoff Преглед на мнение
            Такаче ако ви избие свещ,не бързайте да я хвърляте
            Колега имам два кашона избили свещи за леки автомобили не бързам да ги хвърлям ама избили за какво са ми кажи как ги ремонтираш или кажи цена да ти ги пратя да ми ги ремонтираш на котлончето.
            Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
            Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

            Sofrace Offroad Team

            Коментар


            • До: Tips & Tricks

              Първоначално публикуван от garkoff Преглед на мнение
              Наскоро много начесто започнаха да ми избиват свещи
              Колега, сложи си свещ с по- малко число от сегашното.
              Другия вариант е да даваш повече газ (да не караш в ниските обороти)

              Коментар


              • До: Tips & Tricks

                По-лесно поставяне,винтила на вътрешната гума!

                1во с щангата освобождавате място за винтила от задната страна на каплата.

                А,отпред поставяте някакъв предмет който освобождава място за ръцете и поставяте лесно винтила на мястото му.
                Успех!

                Коментар


                • До: Tips & Tricks

                  А пък това е най-лесния начин за слагане на папион.
                  Единия борд на външната гума вече е поставен на каплата,вътрешната гума е сложена във външната,вентила е вкаран там където му е мястото и идва ред на папиона:











                  Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                  "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                  Джон Кенеди

                  Коментар


                  • До: Tips & Tricks

                    Колега Емо две неща искам да споделя с теб може и да не ги знаеш може и просто да не си обърнал внимание.
                    1- при демонтажа и монтажа на гимите вътрешна и външна папиона не се демонтира само го разхлабваш до края на на резбата и си остава на джантата сменяш си гумата и готово папиона го махаме само за почистване на джантата от кал но това е рядко.
                    2- гумената лента която се монтира в средата на джантата тази върху нипелите на спиците (бандажната лента) се поставя (минава) върху папиона а не под него.
                    Нищо лично всеки си го прави както си знае аз съм написъл как е по-лесно и по-правилно.
                    Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                    Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                    Sofrace Offroad Team

                    Коментар


                    • До: Tips & Tricks

                      На мен ми е много по-удобен монтажа когато папиона е над лентата(иначе наистина лентата седи върху папиона).А джантата я чистя винаги и не само нея-джантата , лентата,папиона,вътрешната гума-изобщо всичко-много е яко след целия кеч песъчинките и ръждата да ти протрият гумата и да правиш упражнението наново.Следи ХРмания-когато ми остане време ще кача снимките с коментари.
                      А иначе си прав-всеки си има виждане.
                      Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                      "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                      Джон Кенеди

                      Коментар


                      • До: Tips & Tricks

                        Отдавна не съм писал тук в тази тема и Митков вече ще ми се разсърди, та ...
                        Много обичам и аз като Марти да ме глезят по време на карания. Никога не нося нищо със себе си, освен най-необходимите ми неща, като фотоапарат, цигари, стотинки, GSM и тънки външни разноцветни гуми. Най-обичам като спукам гума в гората около мен да е Кокера или в краен случай Ивка, защото самият аз никога не правя ремонт на място. Ако съм сам или с Мартин, карам докато се прибера и докато вътрешната и външна гума станат на салата.
                        Да, но сценарият всеки пък не е еднакъв.
                        Ето какво ми се случи вчера, докато правих връзки по трасето на шестдневката и как се справих със ситуацията, влагайки целият си потенциал на импровизатор, който по принцип не ми липсва, но като може по лесния начин, защо да се напъвам ?!

                        Искам всъщност първо да започна с един страхотен туниниг, който ми се наложи да направя преди тръгване, тъй като всички копчета, които държат козирката на шлема ми бяха изпадали, а Бат Дак се оказа, че вече е продал всичките две бройки, които бе поръчал от фирмата "Аiroh".


                        Ако искате всичко да стане като хората, трябва да ползвате за услугата специализиран сервиз, както в случая този на Crazy job !


                        Значи първо, както казах си намирате подходящ сервиз, после питате за вълшебната кутийка, където монтьорите събират видийките след като им останат от някой ремонт и си вземате най-красивите две за отстрани, както е показано на снимката. Не слагайте много грозни, че да не се излагате после в гората !


                        Виждате колко е голямо разнообразието от винтове, които могат да останат при сглобяването на една кола. "Дъ чойс ис йор'с", както се казва. След това подбирате по-малки винтове, разпробивате с дрелка шлема отгоре, защото старите пластмасови втулки вече са се разбили и не държат и завивате яко. Козирката става бетон, а регулировката се осъществява само с удар, но проблемът ви все пак е решен завинаги.
                        Остава да хванете гората и да ви се случи следното ...


                        Когато не ви е затегнат както трябва папиона, при подаване много рязко на газ, гумата може да превърти и да откъсне вентила на вътрешната. Тогава един господ знае какво ще последва, особено ако карате с по-голяма скорост и сте в завой, както в моя случай. Аз извадих късмет, че се забих в мек храст отстрани на трака, а джантата както се вижда влезе в гумата и ми ограничи шансовете за предвижване по познатия вече начин със спатъхната (хаск.) гума до нула.
                        Почесах се, почесах се по кратуната, обадих се на Неволята, която в моя случай се казваше Янчо Терзиев и той заяви, че тръгва, но бях на майната си, че дори и по далеч, та ми е неудобно да употребя още по-хипербилизирания израз. Нямах ни щанги, ни ключове, а да чакам никак не обичам. Заогледах се наоколо ...


                        Ето и гениалното ми решение за щанги. Наблизо имаше изоставен стопански двор и орнаментите от оградата можеха да свършат добра работа. Откъртих си две щанги.


                        Всъщност първо вечерях наблизо, че беше станало 20:00 часа, а аз вечерям строго под режим. Джанките бяха страхотни, само дето шампанско нямаше, но го преживях някакси !


                        Реших да си набавя и стойка, че да вдигна мотора за по-лесна работа. Намерих тази гума, която бе същия цолаж, само дето закрепването не отговаряше за малко. Да, ама за подложка беше ниска ...


                        Дотътрих още един камък от около 200 метра, чието намиране за мой късмет се оказа голям проблем в планината и стойката беше ОК.


                        Тази външна гума за последните няколко дни май съм я карал повече спайдушена (старозаг.), отколкото напомпена, та се бе раздула и вкарването не беше такъв голям проблем, дори и за човек като мен, който само е гледал как става това.
                        Да ви открехна тук на още един трик ! Ако наблизо, както в моят случай има сено от бали, натъпквате колкото можете между каплата и гумата, все едно, че слагате мус.


                        Накрая вземате камък, с него сгъвате щангата, за да се получи ключ на необходимия размер, че да затегнете папиона и след като си пречукате и пръстите няколко пъти, затягате здраво. Ефектът е поразителен ! Монтажът в моя случай бе успешно осъществен, та дори докато Янчо пристигне, аз доначертах останалата част от трака, която ми липсваше и тръгнах по асфалта да го пресрещна.
                        Реших да споделя техниката на "оцеляване" в тази тема, защото ако нямате покритие на мрежата, ако сте мързеливи като мен и не си носите нищо за ремонт, все някакси трябва да се справите в такава ситуация.
                        Дано съм бил полезен !
                        Сега отново тръгвам да направя една връзка по траковете и отново няма да си взема инструменти, както обикновено, защото адвенчъра явно ме влече ...
                        Ендурото и сексът не са шега работа !
                        -------------
                        Животът се измерва с броят на издишванията !

                        http://sixdayscrazyjob.com
                        http://crazy-job.com

                        Коментар


                        • До: Направи си сам

                          Първоначално публикуван от Станислав_ Преглед на мнение
                          Това е предпазител за веригата отзад на вилката,предпазващ от падане на веригата.Изработката е елементарна,Взима се алуминиева ламарина 3мм,и се огъва до постигане на желаният ефект,от долната страна съм сложил успокойтел за верига от москвич взет от скрапта,и това е нищо сложно но ефективно като се има предвид че на доминатора нямах такъв.Бях писал за него и в друга тема но ще помоля модераторите да го изтрият оттам и да остане това тук.
                          Ето и снимки на направеното:





                          Друго предпазител който си направих сам е този на задният спирачна помпичка.
                          От същата алуминиева ламарина като предпазитела по-горе изрязах парче точно покриващо въпросният апарат,пробих две дупки с който да го захвана ,те се намират на болтовете за задните стъпенки и го монтирах,това е нищо сложно но ефикасно:

                          И аз се опитах да си измайсторя нещо подобно... само, че при мене плъзгача не е от успокоител за верига от москвич а от парче "транспортна лента", която беше изхвърлена пред един завод. а основата направих от една малко по дебела ламарина която намерих в гаража ...
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • До: Tips & Tricks

                            Това от зад не е само плъзгач. Това е водач на веригата!
                            Трябва да има минимален страничен луфт на веригата спрямо този водач.
                            Най-важната му роля е да не позволява странични движения на веригата, а да я подвежда директно в права линия към задната зъбчатка. Защото в противен случай падането на веригата е гарантирано! А и не само това е проблема - започва едно прекомерно странично износване на зъбите и след това веригата започва да пада при всяко едно накланяне на мотора.

                            Плъзгач е това върху шарнира. Неговата работа е да намалява силите на триене и да предпазва самата вилка от веригата. Освен това и той има канали, чрез които държи веригата в една линия.

                            Коментар


                            • До: Tips & Tricks

                              Тъй като в момента съм в пред сезонна подготовка днес дойде ред на пластмасите по мотора. Имаше някой пукнатини от падания и реших да ги залепя.Чел съм тук във форума за лепене със каниколит,поксипол и др. Но за мен най-добрия начин за лепене на пластмаси си остава със мрежичка от тонколона.Начина е следния почиства се добре мястото където ще се лепи и се изрязва малко парче от ламаринката.Примерно 2х2см. след което се нагорещява поялник и се натиска върху мрежичката.Тя се нагрява бързо и понеже е надупчена се впива в пластмасата само се внимава с натискането да не се прекали.И когато мрежичката се впие в пластмасата махате поялника и слагате отгоре мокър парцал за да стегне бързо.Дано съм бил полезен на някого.
                              0878424143
                              0887424150

                              Коментар


                              • От: Tips & Tricks

                                Темата е стара, но искам да попитам за това със старото жило как се хваща жилото. Със някаква скобичка или пластинка. И също ако поразхлабя ръчката за предната спирачка, по-скоро казанчето, за да може при падане да се предотврати счупване на ръчката , дали ще има някакъв проблем ?
                                -- Yamaha Yz 125 --

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X