а бе момчета обсъждали сме какви ли не неща и елементи включително и такива дето я ги минем веднъж в годината я не
а най често срещаният и може би най важен елемент от карането не сме обсъждали, скоци и дървета я минем я не ама завоите са нещо което се преви постоянно
ето няколко интересни примера



















а най често срещаният и може би най важен елемент от карането не сме обсъждали, скоци и дървета я минем я не ама завоите са нещо което се преви постоянно
ето няколко интересни примера







































Изнасянето напред правя с цел да олекотя задниицата с цел да превърти задната гума и да се получи ефекта на "занасянето" в завоя, т.е. веднага след като наклоня мотора давам газ, но трудно го постигам и само на мек терен (досега на сухо не съм карала) и съм убедена че при сух терен ще изпитам затруднения с това занасяне. Нещо по-спесифично в случая има ли? Ако прекаля с изнасянето напред или терена е прекалено хлъзгав последствията са ясни - предната гума не може да задържи и следва полягване на мекичко. До тук са ми представите за взимане на завой. Мало по-нагоре забелязах снимка, за която Митков писа, че може да се използва като за учебник, Точно за тази ситуация изникна въпроса в мойта руса глава "защо пилота е прав" и взима завоя с тази скорост? В случая използва ли предна спирачка за да натовари предницата? Направи ми впечатление, че е отлепена предната гума, но по принцип има ли такава техника за взимане на завой с предна спирачка? И каква е техниката за завой на задна гума, както при снимките от архива на Митков? Знам, че по този начин се излиза от коловоз, но до толкова. Каква е техниката за приземяване с наклонен във въздуха мотор. За сега изпробвам приземяванес прав мотор и си правя експерименти с наклона във вертикална посока (количество подадена газ и стойката върху мотора) Засега две еднакви приземявания не съм успяла да направя
Коментар