Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За развитието на мотоспорта в България

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: За развитието на мотоспорта в България

    Логиката е проста - за да има пари, трябва да има спонсори. За да има спонсори, те трябва да имат далавера от рекламата. За да има далавера, трябва да има публика или публичност на организираното мероприятие. За да има публика, спорта трябва да се популяризира. Как се популяризира спорт - като доведеш световния елит в малката си държавица, също и големите медии.
    И това като че ли се случва пред очите ни. Как се е случило мен не ме грее. След като резултата е на лице. Останалото ще дойде само с времето.

    За "законност" недейте да роптаете. Ако законите и спазването им са на ниво като западното да речем, 98.99% от моторите, които караме няма да помиришат и мотокрос трасе, камо ли ендуро. Именно поради нЕкои такива съображения източна Европа е привлекателно място за провеждане на подобен род състезания.
    Освен това, не може да искаме нивото ни в тези спортове да скокне от раз ей така от нищото (както стана с трасетата), а погледнете здравеопазването ни например... или средната работна заплата в сравнение с държавите с развити традиции в моторните спортове. Те парите няма от къде да капят. Държавата няма да тръгне да хвърля пари в спорта след като основни наболели проблеми стоят без решение.
    Ако погледнеме обективно, ние сме с най-добри позиции в сравнение с останалите балкански държави.
    Последно редактирано от iva_kx; 18-02-08, 13:57.
    DCRT®

    Коментар


    • #32
      До: За развитието на мотоспорта в България

      Знам, че всеки го боли за спорта и е пристрастен, но наистина дайте да си правим кефа и да не се дразним !
      Тази тема много пъти е предъвквана на какво ли не ниво.
      За мен е важно повече млади пичове да карат още по-масово мотокрос и ендуро и форума върши доста осезателно това популяризиране, така че нека не занимаваме тези интусиасти с друго ниво, което тях не ги интересува изобщо.
      Прав е Митков, за това, че "дялането" на световни шампиони не е най-важното ! По-важно е спорта да е масов, да има условия за него, а те сами талантите ще си излезнат после.
      Не забравяйте само, че не всеки мераклия може да си позволи да кара мотор за 15-16 хил. лева в България и това е голямата наша трагедия
      Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 18-02-08, 14:09.
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #33
        До: За развитието на мотоспорта в България

        Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение
        За "законност" недейте да роптаете. Ако законите и спазването им са на ниво като западното да речем, 98.99% от моторите, които караме няма да помиришат и мотокрос трасе, камо ли ендуро. Именно поради нЕкои такива съображения източна Европа е привлекателно място за провеждане на подобен род състезания.
        ...
        Подкрепям напълно това мнение.
        Регламентирането /законово/ на спортове като ендуро, крос, парапланеризъм, гмуркане ще ограничи сериозно практикуването им !!
        В Австрия, Германия и т.н. летенето може да става само от определени площадки /платени/ , както и кацането... Самостоятелни водолазни спускания в Гърция и Турция са Забранени - комфискува се цялото оборудване. В Италия те измъкват с кран на палубата на охранителния катер , глобяват, комфискуват и те ... пускат. В Хърватска платих 25 EUR за лиценз /3 дни/ за подводен риболов ..
        Обичам България и заради липсата на регламент/закони/ по горните спортове .. Може би ще ги въведат ...някога и тогава само мило ще си спомняме за "онова време" ...
        ______2
        Е = MZ

        Коментар


        • #34
          До: За развитието на мотоспорта в България

          Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение
          Логиката е проста - за да има пари, трябва да има спонсори. За да има спонсори, те трябва да имат далавера от рекламата. За да има далавера, трябва да има публика или публичност на организираното мероприятие. За да има публика, спорта трябва да се популяризира. Как се популяризира спорт - като доведеш световния елит в малката си държавица, също и големите медии.
          И това като че ли се случва пред очите ни. Как се е случило мен не ме грее. След като резултата е на лице. Останалото ще дойде само с времето.

          За "законност" недейте да роптаете. Ако законите и спазването им са на ниво като западното да речем, 98.99% от моторите, които караме няма да помиришат и мотокрос трасе, камо ли ендуро. Именно поради нЕкои такива съображения източна Европа е привлекателно място за провеждане на подобен род състезания.
          Освен това, не може да искаме нивото ни в тези спортове да скокне от раз ей така от нищото (както стана с трасетата), а погледнете здравеопазването ни например... или средната работна заплата в сравнение с държавите с развити традиции в моторните спортове. Те парите няма от къде да капят. Държавата няма да тръгне да хвърля пари в спорта след като основни наболели проблеми стоят без решение.
          Ако погледнеме обективно, ние сме с най-добри позиции в сравнение с останалите балкански държави.
          Хм. Ами естествено -фактора Пари в спорт на парите си е фактор(ако го прочете това учителката по литература , ще поиска още едно агне от нашите),така че в случая батъла е за разпределението на парите.Колко пари е наградата за едно 1во място?

          Коментар


          • #35
            До: За развитието на мотоспорта в България

            Първоначално публикуван от zbytsam Преглед на мнение
            Хм. Ами естествено -фактора Пари в спорт на парите си е фактор(ако го прочете това учителката по литература , ще поиска още едно агне от нашите),така че в случая батъла е за разпределението на парите.Колко пари е наградата за едно 1во място?
            Никои ама никои състезател не се издържа от награден фонд- дори и в Танзания.
            Наградния фонд си е награден фонд и имам предвид моторните спортове.

            Коментар


            • #36
              До: За развитието на мотоспорта в България

              Първоначално публикуван от kara4a Преглед на мнение
              Никои ама никои състезател не се издържа от награден фонд- дори и в Танзания.
              Наградния фонд си е награден фонд и имам предвид моторните спортове.
              Ок.Виждам , че вие сте доволни от мотокрос нивото в бг.
              Представете си сега едно от ония черно бели филмчета , дето ги даваха по комунистическо време.

              Мотокросът в България е на ниво!Състезателите жънат успех след успех.
              За състезателите има награди.Ето го световно известното трасе "Ридо" в самооков.Огромната публика е във възторг.На мотопшолигона се нареждат състезателите на народна република България.....и т.н.

              Коментар


              • #37
                До: За развитието на мотоспорта в България

                Мда-а, от година на година проблемите относно екологията ще стават много по-големи и дори на нас и на правителството да не ни пука засега, Европа, на която сме член и ние, ще ни наложи някои забрани, тъй като кислорода и за България и за Австрия е общ. Тогава ще стане страшно !
                Не Серес говорих с официалните лица от FIM и UEM какво е бъдещето на моторните спортове и те всички са загрижени за него много, поради по-горе споменатите причини.
                Колкото и нерадостно да звучи това, за притежателите на 2Т мотори, но се очаква в най-близко време да се спре производството най-напред на ендуро моделите, заради екологията в гората !
                Същото очаква и кросовите 2Т съвсем скоро след ендурото.
                Бях уверен в това, че FIM ще направи всичко възможно да устиска поне малките кубатури, които са децата, все още да имат право да карат и фирмите да ги произвеждат, тъй като 4Т са много скъпи за едно дете, което трябва постоянно да преминава в следващ клас.

                Както казах, бъдещето не е никак розово !
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #38
                  До: За развитието на мотоспорта в България

                  ... както и не е много добре да ги дискутиране тези неща наяве във форума, защото не се знае кой "начетен" журналист ще ги прочете и ще ги пейстне в някой тровещ масовото съзнание ежедневник и тогава ще стане много лошо, а вярвайте крадците на милиони както и черни керливи ризи така ще си останат незасегнати, но ние дето "тровим" природата точно за 1 годинка може да ни урежат яко крилцата и после ще си викаме защо вдигахме такъв шум. Друг е въпроса, че всички еднуристи и кросаджии взети заедно надали изпускат вредни газове за цяла година колкото някой преработвателен завод за 1 час.
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • #39
                    До: За развитието на мотоспорта в България

                    Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
                    .......Колкото и нерадостно да звучи това, за притежателите на 2Т мотори, но се очаква в най-близко време да се спре производството най-напред на ендуро моделите, заради екологията в гората !
                    Същото очаква и кросовите 2Т съвсем скоро след ендурото.
                    ........
                    Те както са тръгнали и аптеките в провинцията ще забранят.. щото на бабичките не им понасят цените
                    Жоро какво сквернословие и ерес сипеш.

                    Коментар


                    • #40
                      До: За развитието на мотоспорта в България

                      Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                      ...Друг е въпроса, че всички еднуристи и кросаджии взети заедно надали изпускат вредни газове за цяла година колкото някой преработвателен завод за 1 час.
                      Да, ама нали "политиците" трябва да се грижат за "общественото мнение" и да трупат дивиденти, отчитайки дейност и прокламирайки, че правят "нещо" за екологията. Като засягат дребните отрасли им излиза по-евтино. В крайна сметка много малко пари от моторните спортове влизат в бюджета.
                      А що се отнася до големите замърситрели и големите пари си мълчат като пръднали.
                      DCRT®

                      Коментар


                      • #41
                        До: За развитието на мотоспорта в България

                        Те да вземат първо да оправят съзнанието на нацията като цяло, защото нация без съзнание не е нация и никога няма и да стане такава.
                        Докато си изхвърляме отпадъците под терасите и през колите ще сме си все такива мърльовци и никой няма да ни иска никъде. Чудя се кой луд ни прие в евросъюза като сме гола вода отвсякъде, дори европейската част на Турция е много по-напред от нас, за курортите и обслужването там да не говорим...абе нямам думи.
                        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                        Коментар


                        • #42
                          До: За развитието на мотоспорта в България

                          За всичко си има причина. Надали са ни взели щото сме много хубави и сме обещали много да папкаме и да слушкаме Има някоя по-користна причина
                          DCRT®

                          Коментар


                          • #43
                            До: За развитието на мотоспорта в България

                            Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение
                            За всичко си има причина. Надали са ни взели щото сме много хубави и сме обещали много да папкаме и да слушкаме Има някоя по-користна причина
                            Аз я знам причината ама ми писна от тия дупедавци, извинявам се за израза
                            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                            Коментар


                            • #44
                              До: За развитието на мотоспорта в България

                              Много чужденци са се смели над това наше членство в евросъюза, ама явно им трябваме спешно !

                              Чинел,
                              предавам това, което са ми казали големите батковци, не е сквернословие ! Щом те самите са загрижени, значи има защо.

                              Вече "Евро 5" искат за колите ! Те затова моторите идват така осакатени от производителя, защото иначе няма как да ги пробутат на пазара.
                              ... а после и баба ми знае, че се дотунинговат.
                              Последно редактирано от iva_kx; 18-02-08, 17:44.
                              Ендурото и сексът не са шега работа !
                              -------------
                              Животът се измерва с броят на издишванията !

                              http://sixdayscrazyjob.com
                              http://crazy-job.com

                              Коментар


                              • #45
                                До: За развитието на мотоспорта в България

                                Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
                                Много чужденци са се смели над това наше членство в евросъюза, ама явно им трябваме спешно !

                                Чинел,
                                предавам това, което са ми казали големите батковци, не е сквернословие ! Щом те самите са загрижени, значи има защо.

                                Вече "Евро 5" искат за колите ! Те затова моторите идват така осъкатени от производителя, защото иначе няма как да ги пробутат на пазара.
                                ... а после и баба ми знае, че се дотунинговат.
                                А четохте ли статията според която е по-добре да минеш 5км с кола отколкото пеша, защото вредните емисии отделени при производството на храната която ще ти задоволи нуждата от енергия, били повече отколкото на колата за тия 5км. Незнам колко е вярно.
                                Както и за "био" горивата, да отделената вредна емисия от 1 литър био гориво е по малка отколкото на бензина или дизела, ама производството на този 1 литър е много по вредно като цяло отколкото при сегашните горива. Луд свят
                                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X