Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Honda XR400R

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с Honda XR400R

    Както ти препоръчват и колегите по горе, закарай го при някой препоръчан механик и тогава ще си наясно какво да правиш.

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с Honda XR400R

      Препоръчайте някой добър майстор да го карам! По възможност от София.

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с Honda XR400R

        Пич бил съм в твоята ситуация с чудене не става ! Много неприятен е този момент обикновено е свързано с даване на пари но при всички случаи ще трябва да го отвориш. При мен стана същия симптом и беше биелата . Просто с нищо друго не можем да помогнем за съжаление. Отивай на майстор или пробвай сам ще помогнем с каквото можем.

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с Honda XR400R

          Какво стана колега?

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с Honda XR400R

            Колегата е решил да си продаде мотора (2000 лв), може ли да ме ориентирате какви са цените на колянов вал (само биела), бутало, цилиндър и от къде мога да ги закупя.
            Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с Honda XR400R

              Първоначално публикуван от danail_3 Преглед на мнение
              Колегата е решил да си продаде мотора (2000 лв), може ли да ме ориентирате какви са цените на колянов вал (само биела), бутало, цилиндър и от къде мога да ги закупя.
              Има ли обява някъде за мотора ?
              YAMAHA RAPTOR 700R

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с Honda XR400R

                Има в борсата, но от около два часа вече е моя собственост. Събота ще го отварям да го лекувам. Докато доЙде в Берковица и го ритнах, взе, че се раздвижи, но сякаш нямаше компресия, дали този модел има автоматичен декомпресор?
                Последно редактирано от viki terzieva; 29-10-13, 09:30. Причина: правопис
                Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с Honda XR400R

                  дали този модел има автоматичен декомпресор?

                  Има.
                  XR600R-96

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с Honda XR400R

                    Оказа се, че мотора е оставен без масло, буталото е задрало (направо се е разтопило от страната на карбуратора) и е счупило полата на ризата която влиза в картерите.
                    Няколко въпроса към желаещите да помогнат:
                    1. Има лека деруга в биелата при буталния болт. До колкото съм разбрал лагеруването там става в буталото. Дали ще е проблем ако я оставя. Биелата не е износена възможно е деругата да се е получила докато съм збивал буталния болт но ме съмнява предвид това какво е станало с буталото.
                    2. Ще взема риза с бутало, лошото е че тук (в Монтана) има само един сервиз където могат да ми набият риза и да я шлайфат (даже не знам имат ли хонинг) и в него са супер несериозни направо ме е яд на тях. Преди около месец им носих друг цилиндър за шлайфане (и набиване на риза щото беше с никасил) и още не са готови. Като им се обаждам да ги питам, те знаят че са единствените в околността и ми казват ако бързам да отида са си го взема. Все още не е готов цилиндъра и казват че ще го направят като свършат с другата си работа (шлайфат блокове на коли). Та в тая връзка ако някой знае сериозни хора на които мога да си изпратя (примерно с Еконт) - най-добре, ако не да занеса цилиндрите и да свършат работа.
                    3. От къде и какви бутало и риза да си купя?

                    Благодаря предварително на отзовалите се!
                    Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем с Honda XR400R

                      Сглобих моторчето, заработи доста хубаво, поне според моите разбирания.
                      Обаче възникна проблем със скоростите надолу добре, но нагоре влизат много мъчно с доста сила - чак ме заболя горната част на ходилто. Отначалото нямаше проблем, но след първото загряване се появи проблема. Чаках го да изтине, пак същото - надоло влизат добре, нагоре не.
                      Имам съмнения да не би част от старото бутало да е заклина някъде.
                      Тряба ли да се "цепи" двигателя, за да се види проблема?
                      Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем с Honda XR400R

                        Отваряш и гледаш.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем с Honda XR400R

                          Проблема се оказа мнооооого сложен -гайката на болтчето на лоста за скоростите се е отвила и заема тези 4- 5 мм, които има ход лоста и опира в степенката на мотора. Добре че реших да отстранявам "проблема" рано сутринта на трезва глава.
                          Моторетката е невероятна - няма нищо общо със 125 - 2 т която карах преди нея.
                          Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблем с Honda XR400R

                            Така първо да уточня, мотора не е моя собственост (бешв на приятела ми).Колега ако е възможно да кажеш колко паари ти излезна ремонта?

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблем с Honda XR400R

                              Ще кажа даже и защо се е счупил (липсата на масло според мен е следствие), обаче трябва да ми кажеш при теб ли се е счупил, проверява ли колко масло му е останало преди да тръгнеш да се возиш с него и имахме уговорка с приятеля ти да ми изпрати още едни чаркове, аз да му дам още едни пари - отказал ли се е, или няма време. За последното просто да знам да си търся други ли, или да го чакам още малко (без лоши чувства).

                              Проверката за масло, ако искаш приятеля ти да не види, може тук да напишеш че си проверявал, а на лични или някакъв друг вариант на връзка, да ми кажеш истината .
                              Последно редактирано от danail_3; 15-11-13, 09:29.
                              Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проблем с Honda XR400R

                                Колега NERVAKA93, превишил си лимита от съобщения, изтрии малко, за да ти пиша.
                                Мотора нямаше масло.
                                Като го отворих източих около 200 мл. от двигателя, от рамката нищо.
                                Буталото бе останало наполовина, ризата на цилиндъра счупена.
                                Като почнах да свалям главата едната гайка се отви на ръка, тогава не обърнах внимание, но когато започнах да го събирам забелязах, че измъква шпилката от цилиндъра. Айде пак сваляне, стругар, нерви и тн.
                                Та моята версия за случката е че мотора е бил разглобяван, гайките на главата са стягани без динамометричен ключ и са стегнати повече, когато е загрял главата и цилиндъра са се разширили и се е измъкнала шпилката от цилиндъра (повлякла е резбата) в резултат на което мотора е почнал да гори масло, не му е обърнато внимание, маслото е намаляло и е станала белята.
                                За разходите:
                                1. Пращах цилиндъра за бутало и риза в Карлово (колегата Пешо 74) пое ангажимент и ги носи при някакви негови познати да избият старата риза, и да направят нова по буталото което той ми поръча - Prox - (още веднъж големи благодарности, много е коректен). Това удоволствие ми струва около 400 лв с куриерите.
                                2. Комплект гарнитури - 160 лв.
                                3. Стругари и тем подобни (освен шпилката на цилиндъра се беше скъсал и един болт на капака на клапаните) - 50 лв
                                4. На моторетката са и разбити лагерите на: предна капла, задна капла, вилка, "самар" - предполагам още около 200 лв (не съм ги сменил още) .
                                5 Ауспуха е крив - падано е на него и там ще отлетят около 150 лв. за втора злоупотреба, но и това не съм направил още.

                                Та горе долу още около 1000 лв. Без консумативите, които така или иначе трябва да се сменят кото си вземеш ново возило.
                                Последно редактирано от danail_3; 15-11-13, 15:27.
                                Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X