Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема с ГО и писмо от Гаранционния фонд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Дилема с ГО и писмо от Гаранционния фонд

    Първоначално публикуван от didogen Преглед на мнение
    ...Ами той гаранционния фонд за това е създаден, да плаща. Но иска и на него да му плащат, абе нещо като мобилните оператори, който се хване. Все си е приход.
    Ама сериозно ли !? Не думай ... интересно откъде иначе ще се натрупат средства, за да плащат.

    Коментар


    • #17
      От: Дилема с ГО и писмо от Гаранционния фонд

      Първоначално публикуван от ЗМЕЙ Преглед на мнение
      Ама сериозно ли !? Не думай ... интересно откъде иначе ще се натрупат средства, за да плащат.
      От всяка сключена застраховка ГО едни 10 лв. отиват за Гаранционния фонд, а той ги харчи за радари, камери и каквото остане за обезщетяване на грешките на тези, които са имали неблагоразумието да карат без ГО. Не грешките на тези дето си съхраняват МПС-тата в гаража или двора без ГО. Та от там идват средствата.
      Как милата ми родина се падна в толкова скапана държава?

      Коментар


      • #18
        От: Дилема с ГО и писмо от Гаранционния фонд

        Гаранционния фонд,не може да ви направи нищо,просто ще дойдат от полицията да ви напишат акт.Прочетете какво пише в закона и тогава спорете.Аз,също получих такова писмо и ще трябва да спирам старата кола от движение.В закона пише всички МПС ,на територията на РБългария,които не са спрени от движение ,са длъжни да имат ГО.

        Коментар


        • #19
          От: Дилема с ГО и писмо от Гаранционния фонд

          Първоначално публикуван от didogen Преглед на мнение
          От всяка сключена застраховка ГО едни 10 лв. отиват за Гаранционния фонд, а той ги харчи за радари, камери и каквото остане за обезщетяване на грешките на тези, които са имали неблагоразумието да карат без ГО. Не грешките на тези дето си съхраняват МПС-тата в гаража или двора без ГО. Та от там идват средствата.
          ГФ е на застрахователите и харчи за покриване на щети само. Интересно е кой го пълни и на кой са парите в него - на компаниите са. Точно за това още преди сто години мутрите застрахователи си създадоха огромните за онова време че и за сега глоби за мижави нарушения - сладка златна жила за тях и за чиновникът, който ще реши дали да глоби точно теб или някой от останалите милион-два собственика на кола не в движение. КОРУПЦИЯ - казано направо. Уредена със закон. Нямаше да я има ако нямаше кой да решава дали да глоби или не.
          Споменах глобите - физически лица 400 до 600 първо нарушение, второ 1000 до 2000. Юридически - май е до 5000 лв. Нарушението - ако си забравил да платиш ГО за ден, два или месец и караш без да си увредил нищо при произшествие, къде е щетата за обществото, и колко е? Това последното си заслужава отделна тема и законодателни промени.

          Таива писма се раздават на всеки една-две години.

          Коментар


          • #20
            От: Дилема с ГО и писмо от Гаранционния фонд

            глобата е от 400 до 600 лв. за физическо лице, а втория път е 2000. всички, дето го съветвате да си го мести, ще му съберете ли паричките за глобата после?

            и глобата е за собственика на МПС без гражданска, няма значение че не се кара и къде се намира!!!
            ________________________________________________
            Subaru OUTBACK 2,5
            Hyundai TUCSON 2.0

            Коментар


            • #21
              От: Дилема с ГО и писмо от Гаранционния фонд

              Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
              ГФ е на застрахователите и харчи за покриване на щети само. Интересно е кой го пълни и на кой са парите в него - на компаниите са. Точно за това още преди сто години мутрите застрахователи си създадоха огромните за онова време че и за сега глоби за мижави нарушения - сладка златна жила за тях и за чиновникът, който ще реши дали да глоби точно теб или някой от останалите милион-два собственика на кола не в движение. КОРУПЦИЯ - казано направо. Уредена със закон. Нямаше да я има ако нямаше кой да решава дали да глоби или не.
              Споменах глобите - физически лица 400 до 600 първо нарушение, второ 1000 до 2000. Юридически - май е до 5000 лв. Нарушението - ако си забравил да платиш ГО за ден, два или месец и караш без да си увредил нищо при произшествие, къде е щетата за обществото, и колко е? Това последното си заслужава отделна тема и законодателни промени.

              Таива писма се раздават на всеки една-две години.
              Ъъъ, прав си! Но заблудата ми идва от факта, че повечето камери и последните мобилни камери са закупени със средства на ГФ. Това по всички медии, не една или друга.
              Как милата ми родина се падна в толкова скапана държава?

              Коментар


              • #22
                От: Дилема с ГО и писмо от Гаранционния фонд

                Няма какво да каже човек.
                Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                глобата е от 400 до 600 лв. за физическо лице, а втория път е 2000. всички, дето го съветвате да си го мести, ще му съберете ли паричките за глобата после?
                и глобата е за собственика на МПС без гражданска, няма значение че не се кара и къде се намира!!!
                Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                ...сладка златна жила за тях и за чиновника, който ще реши дали да глоби точно теб или някой от останалите милион-два собственика на кола не в движение. КОРУПЦИЯ - казано направо. Уредена със закон. Нямаше да я има ако нямаше кой да решава дали да глоби или не...
                Как може чиновник да решава дали да те глоби или не без никакви точни критерии? Или се спазва законът, или не се спазва. Онова нещо за равни пред закона и някои, които са по-равни е отвратително. Ето затова се съветваме да си го местим.
                По-горе писах, че парите от гаранционния фонт не се дават за камери или друго, както пишело по вестниците. Това съм чел от правилника на този фонд. Може да е променен, може да не се спазва, или да не съм го прочел чак толкова грижливо. А вестници не чета от години, нали са ползваната тоалетна хартия на онези мародери политиците ни.

                Коментар


                • #23
                  От: Дилема с ГО и писмо от Гаранционния фонд

                  Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                  Няма какво да каже човек.




                  Как може чиновник да решава дали да те глоби или не без никакви точни критерии? Или се спазва законът, или не се спазва. Онова нещо за равни пред закона и някои, които са по-равни е отвратително. Ето затова се съветваме да си го местим.
                  По-горе писах, че парите от гаранционния фонт не се дават за камери или друго, както пишело по вестниците. Това съм чел от правилника на този фонд. Може да е променен, може да не се спазва, или да не съм го прочел чак толкова грижливо. А вестници не чета от години, нали са ползваната тоалетна хартия на онези мародери политиците ни.
                  Не решава чиновника. Нека някой постне частта на писмото, защото го карам по памет. Гаранционния фонд ще уведоми КАТ, че нямаш ГО. Но едва ли КАТ ще дойдат у вас да те глобят. Тяхната работа е при констатиране на нарушение да те санкционират, на пътя. Имат ли право да се ровят в гаража ти? А има ли право криминална полиция да ти пише акт за липса на ГО. Тук не е доизмислен закона, не виждам да има раздвижване в посока оптимизирането му. И те пробват, ако мине-мине.
                  Как милата ми родина се падна в толкова скапана държава?

                  Коментар


                  • #24
                    От: Дилема с ГО и писмо от Гаранционния фонд

                    Интересно, имам регистриран мотопед който от 2 години няма ГО.
                    Не го карам , по простата причина , че двигателя му е за ремонт но до сега писмо не съм получавал.
                    Плащам си данъка всяка година и уж съм редовен
                    Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                    Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                    Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                    Коментар


                    • #25
                      От: Дилема с ГО и писмо от Гаранционния фонд

                      Чиновник има властта да реши дали да ви глоби или не. Проверката за сключена гражданска се прави без да ви пита никой и без да ви търси. Законът си е измислен, пише черно на бяло че КАТ глобява. Но не глобява. Някои получават писма, други и глоби, трети се подхилват на поредната мъничка привилегия в тукашното царство.
                      Колегата с мотопеда е нередовен. Глоба 400 до 600 лв, за следващата година пак като си без гражданска става 2000.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Дилема с ГО и писмо от Гаранционния фонд

                        Плащам си 50те или 70лв бяха и си свиркам.
                        Така или иначе тия дни ще му цепя двигателчето , но това повече в подфорума Ретро машини
                        Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                        Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                        Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                        Коментар


                        • #27
                          От: Дилема с ГО и писмо от Гаранционния фонд

                          От Нова Година, КАТ имат право да пишат актове на всички РЕГИСТРИРАНИ МпС-та, които нямат или са с прекъсната ГО без значение, дали са в двора ви, дали се карат, или не. Глобата идва по пощата, също като снимка от камера само, че без снимка, разбира се. Разковничето е в думата РЕГИСТРИРАНИ. Ако мпс-то, никога не е било регистрирано, / както е при 99% от Ендуро и Крос моторите/ при евентуална проверка на ПЪТЯ, могат да напишат за всичко друго но не и за ГО.
                          Силата е нищо без контрол.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Дилема с ГО и писмо от Гаранционния фонд

                            Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнение
                            Разковничето е в думата РЕГИСТРИРАНИ. Ако мпс-то, никога не е било регистрирано, / както е при 99% от Ендуро и Крос моторите/ при евентуална проверка на ПЪТЯ, могат да напишат за всичко друго но не и за ГО.

                            Много ме съмнява това да е така.
                            Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                            Коментар


                            • #29
                              От: Дилема с ГО и писмо от Гаранционния фонд

                              Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                              глобата е от 400 до 600 лв. за физическо лице, а втория път е 2000. всички, дето го съветвате да си го мести, ще му съберете ли паричките за глобата после?

                              и глобата е за собственика на МПС без гражданска, няма значение че не се кара и къде се намира!!!
                              Въпреки това намирам принудителното събиране на ГО от Правителството (МВР) за МПС, които не се карат, за крайно НЕРЕДНО. Толкова нередно, че извиква бунтара в мен. В тази ситуация бих поел риска и не бих платил, това си е чист държавен рекет. Искам да видя кога ще въведат ГО за водача, както е в много страни. Аз плащам ГО за 3-4 МПС-та, които само аз карам. Мотора, например, зимата не го карам, стои в гаража. С каква наглост ще ми искат да плащам ГО през зимата? Освен да се науча да карам по две коли наведнъж? Години наред се опитвах да бъда съвестен гражданин, но така и не ми се даде шанс. Писна ми от държавен рекет и крадливи общини.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Дилема с ГО и писмо от Гаранционния фонд

                                Много ме съмнява това да е така
                                Баш си така - инфото е от извора...
                                Силата е нищо без контрол.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X