Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преминаване през паднали дървета

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Баци, опитваш се по най-спокойния начин да преминеш от горната страна на мотора, та ако падне да не те претрепе поне
    Казвам по най-спокойния, защото в такива ситуации човек натрупва адреналин и се изнервя и прибързва в решенията си по принцип...!
    ----
    Митков не те ли е жал за КДХ-а да го правиш на нищо така по тея корави цименти и каменища ?
    Не забравяй, че все пак това не е траялка
    ----
    Някой може ли да ме посъветва какво става когато катериш някаква тясна пътечка, която е с наклон на деренце и по нея не под прав ъгъл ами леко извит настрани има корен от дърво, който е някаде 25 санта от земята и ти нямаш гуми, и за сметка на това като за капак е мокро, хлъзгаво и кално
    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
    [/FONT]________________________________________
    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
    [/CENTER]
    [/CENTER]

    Коментар


    • #17
      Ами, пак долу-горе така подхождаш, но задната гума трябва да мине по инерция през корена
      Ако не стане ...
      ... вадиш мотора от дерето.
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #18
        Ако нямаш гуми предимно вадене от дерето ще е
        много е важно върху предната гума да няма никаква тежест т.е. да не се ползва предна спирачка било леко или по-силно натисната
        дори и по инерция да се движиш пак може да занесе предницата
        най-добре с леко газ да мине предната и след това както Жоро каза по инерция задната или по скоро без газ
        "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
        MG Racing Team

        Коментар


        • #19
          между другото е тия дървета


          дето бяха на тополовград след състезанието ги протренирах още 20-30 минути
          и взех да ги минавам и по една друга техника дето ми я каза бучака
          то и аз я бях правел преди това ама той я прилага даже и на БАЯ големи дървета
          а именно подхождаш към дървото не чак толкова бавно даваш газ вдигаш мотора както бе описано в по горните техники но като ти се удари задната гума в дървото не връщаш газта и да изнасяш тялото напред ами напротив изнасяш тялото НАЗАД и даваш яката газ като бързо натискаш и веднага издърпваш краката от степенките и всъщност ползваш дървото за скок
          същата техника съм я прилагал на мотокросове като се изрови точно преди ръба на скока и искам да го прескоча предварително

          накрая от бръмчане малко май им писнах на жоро и другите в тополовград ама...

          ПП е ся ще пусна ощ една една снимка

          Коментар


          • #20


            ето за тази технека ставаше въпрос

            Коментар


            • #21

              ето още едно препятствие с дърво макар и малко по различно пак демонстрира техниката за която говорим

              Коментар


              • #22
                До: Моля за съвет за избор на мотор за гората.

                Значи имам проблем по техниката на преодоляване на легнали препятствия.Явно съм му тежичък на мотора с моите 100 килца,и при паднало дърво,даже с диаметър от сорта на 10-20 см,ако спра и ми опре предната гума в него,колкото и газ да подавам,само се окопава задната.Намерих му цаката,и с рязко подаване на газ и повдигане на предната гума колкото да се качи върху дървото,става,след това си го изрязвам и продължава.Но незнам така ли е редно,а ме е страх,със засилка по шумата да незикривя предната капла,и да отскоча,Дайте малко акъл,моля

                п.с. подобна е и ситуацията,като качвам голям наклон 30-40 градуса,мотора го усещам,че има сила само на първа,но забележа ли ли по голям овраг/деневилация от сорта на 30-40см/ инстиктивно намалявам,да не се обърна по гръб с мотора и той закъсва,т'ва проблем на 4 такта ли си е или го жаля
                TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                Коментар


                • #23
                  До: Моля за съвет за избор на мотор за гората.

                  Кикит GPS-a си го нося винаги.И все пак дайте ми някаква насока за правилен подход към паднали дървета.Според мен едное ясно,да го атакуваш под 90 градуса,иначе от личен опит мотора почва да се завърта около дървото,гледах доста филмчета,но са все с 2т мотори,пичовете явно имат достатъчно тяга на разположение и 1-2 метра преди препятствието вдигат мотора на задна гума и така,но при 4т как е ситуацията се чудя

                  p.s.явно трябва да се осланям на YouTube http://youtube.com/watch?v=_wyAUcyPqKE
                  Последно редактирано от Стефан ERA; 06-11-07, 14:52.
                  TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                  Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                  Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                  Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                  Коментар


                  • #24
                    До: Моля за съвет за избор на мотор за гората.

                    Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
                    ...

                    p.s.явно трябва да се осланям на YouTube http://youtube.com/watch?v=_wyAUcyPqKE

                    Тези просто не са хора... не не знам какво друго да кажа... това с бетонните блокове обра точките! Пича има вид на чичката от магазина за хранителни стоки, а кара като... и аз не знам с какво да го сравня! БЕЗ протектори!

                    П.С. Става въпрос за "чичко" Ерик...
                    П.П.С Какво кара пича? Нещо жълто синьо беше, с фар...

                    Коментар


                    • #25
                      До: Моля за съвет за избор на мотор за гората.

                      Аз какво правя на падналите дървета (не знам дали е нааай-подходящия вариант), но логиката е следната:
                      За да се премине дърво, по-долямо от половината от диаметъра на предната гума е необходимо да се изправи на задна. Като за начало не се опитвай да минаваш такива на ход
                      Преминаване на по-малки дръвца:
                      Мотора трябва да е в ускорение и да е освободен хода на преднто окачване. Можеш да си помогнеш с пружиниране върху окачването точно преди да качиш предната гума, паралелно с това подаваш газ и отпускаш съединителя. Отначало можеш да пробваш 1-2 пъти на "сухо" - на почти нулева скорост със стиснат съединител; пружинираш върху мотора и точно когато тръгне да се разпъва обратно, даваш газ и пускаш съединителя. Трябва да прецениш точният момент (преди дървото), иначе рискуваш окачването да се събере и да ти хлъзне предната гума.
                      След като прехвърли предната гума отново натискаш надолу на окачването веднага след това "олекотяваш" мотора като използваш засилката си го освобождаваш от тежестта си, за да мине и задната гума.
                      Ако дървото е под ъгъл - сложно. Нека някой друг да се изкаже там
                      Един трик - когато се минава дърво под ъгъл, търсиш чеп, който да предотврати хлъзгането на гумата. Ако няма чеп (както се случва обикновенно с дръвцата под ъгъл) - още по-сложно. А ако дървото е мокро и излъскано от колегите, които са го преминали преди теб - е тва вече е наистина гадно

                      Не знам дали успях да обясня достатъчно картинно каквото исках да кажа
                      DCRT®

                      Коментар


                      • #26
                        До: Моля за съвет за избор на мотор за гората.

                        Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение
                        Аз какво правя на падналите дървета (не знам дали е нааай-подходящия вариант), но логиката е следната:
                        За да се премине дърво, по-долямо от половината от диаметъра на предната гума е необходимо да се изправи на задна. Като за начало не се опитвай да минаваш такива на ход ...
                        Леле како цигара магара тактика...
                        Ивчето е малко агресивен карач

                        Минаването на паднали дървета си иска да си свикнал добре с мотора, а не да е кой знае колко мощен.
                        Виждал съм доста начини на преминаване - агресивни, технични и внимателни. При всички случаи е важно предната гума да е във въздуха когато стигне дървото, иначе все едно да се опитваш да минеш през стена.
                        Тука има много хора със сериозен опит в преминаването на паднали дървета, но аз ще се опитам да обясня моето по-аматьорско минаване как го правя. Общо взето трупи с диаметър повече от 20см ми се виждат вече дебели и внимавам като ги минавам, а такива които са по-малки се минавата просто като намаляш скоростта, преместваш тялото назад за да олекне предницата и в момента преди предната гума да опре дървото даваш мааалко газ. Окачването свършва останалата работа.
                        Виж, дебелите дървета си искат повече техника и внимание, но общо взето номера е почти същия. Просто предната гума трябва да нацели горната половина от дървото за да премине над него, а как ще прекараш задната гума вече зависи от скоростта ти. Бързото минаване на дървета го има по тези клипове в нета. Бавното ... ми няма го Когато се минава бавничко, просто местя леко тялото напред когато задната гума минава дървото, за да олекотя задницата. Трябва много да се внимава да не се получи удар и подхвърляне с последващо премятане през кормилото.
                        Абе тренировки повече и в един момент вече свикваш. Само с обяснения нищо не става.
                        2010 CRF 250 R

                        Коментар


                        • #27
                          До: Моля за съвет за избор на мотор за гората.

                          Мерси Иве и Митко,ясно е,че трябва да се тренира,да си наредя трупи и да се упражнявам,но е много полезно да чуеш споделен опит за самата техника.Благодаря и очаквам и други мнения.
                          TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                          Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                          Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                          Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                          Коментар


                          • #28
                            До: Моля за съвет за избор на мотор за гората.

                            Първоначално публикуван от mr_n00n3 Преглед на мнение
                            Тези просто не са хора... не не знам какво друго да кажа... това с бетонните блокове обра точките! Пича има вид на чичката от магазина за хранителни стоки, а кара като... и аз не знам с какво да го сравня! БЕЗ протектори!

                            П.С. Става въпрос за "чичко" Ерик...
                            П.П.С Какво кара пича? Нещо жълто синьо беше, с фар...
                            Ето тука още една демонстрацийка по минаване на туй-онуй от тоз същия чичко от хранителния магазин
                            http://htftp.offroad-bulgaria.com/HD...onstration.wmv
                            Това е от Старозагорското ендуро състезания тая година. ТУК може да се видят доста снимки, на някои от които ясно се вижда, че трупите се минават почти на задна гума дет се вика, а пък Брандауер даже и гумите минава изцяло на задна гума
                            Мотора е HUSABERG, пък що не слага протектори, само той си знае (пък всъщност на самото състезание беше с протектори, доколкото си спомням - или е бил с протектори, или наистина е голяям мъж )

                            Аз нищичко не разбирам от минаване на трупи (досега не ми се е налагало), обаче знам също, че с много слаб мотор голям труп не можеш да минеш ... Примерно аз с на бащата Кавазакито каквото и да правя не мога да му отлепя предната гума в точния момент, защото горкото е толкова сдухано, че ... И ако въобще я отлепя, то трябва да седна чак на задния калник, за да се вдигне ... Като си ходя другия път към Априлци ще намеря някой подходящ труп и ще проведа тестове (само татко да не гледа, че много мрънка като му юркам мотора )

                            На Старозагоркото състезание много ми направи впечатление австрийката Даниела Пекса (нали така се казваше? абе тая най-симпатичната ) - тя задължително преди трупите пружинираше с предното окачване, т.е. което е обяснила и Ива. Е, на Даниела не винаги й се получаваха нещата, но важна е технологията

                            Другото, което си мисля е, че не е задължително когато минаваш по-тънки трупи да го вдигаш на задна - просто изнасяш тялото на зад и то като опре в трупа тя гумата сама се вдига, като си помагаш и с газта. Това обаче сигурно би било в сила за наистина по-малки трупчета, да кажем до към 15-20 см Но може и да греша де Но си е по-сигурна работата като се вдигне на задна гума.

                            Стефане, нареждаш няколко трупа с различен диаметър (от по-малък към по-голям естествено ) и започваш тренировките и ще видиш, че ще стане работата И махни тея асфалтови ендуро гуми и сложи едни кросови с голям грайфер
                            Последно редактирано от HD; 07-11-07, 15:05.
                            Hristo Draganov
                            http://htftp.domainbg.com/HD/

                            И аз искам България чиста ! ! !

                            Коментар


                            • #29
                              До: Моля за съвет за избор на мотор за гората.

                              Значи при техниката с пружинирането се използва минимално усилие от страна на водача (понеже не дърпаш предницата само с ръце, ами налягаш мотора с цяло тяло и използваш инерцията на самия мотор) а за водач с малко силици (като мен и гуспойца Пекса примерно) си е просто задължително. Същото е и ако мотора е по-слаб или тежък и трябва да му се помага.
                              Аз практикувам за сега с дръвца с по-малки габарити и не вдигам предната гума, а само освобождавам хода на окачването. Но на мокро да речеме по този начин се минимизира опасността от подхлъзване. Ако мотора хлъзне случайно, човек с по-голям ръст и сили ще го задържи, но аз - не

                              HD, ако несериозното момченце от клипа подкара твойто маломощно и тежко кавазаки, надали ще види зор да мине цялото това трасе с него
                              И с балканче ще го мине сигурно. Тъй че не търси причина в мотора си, а търси начин да постигнеш целта с наличния за момента инвентар

                              ПС: Хората вече са открили топлата вода, па даже са я и внесли и у нашия форум
                              http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...F0%E2%E5%F2%E0
                              DCRT®

                              Коментар


                              • #30
                                До: Преминаване през паднали дървета

                                Ц Ц Ц Ц Ц, ей таз златна Ива бе
                                Тъкмо писах на Стефан ЕРА ЛС, че някъде из форума Dido_DR беше публикувал нещо по въпроса, и тъкмо щях да го търся, и ти вече си с една идея пред мене Бравос за което!

                                А на Ерикчо ... ще видим, ако много ми се примоли и ми даде едно кръгче с Хузаберга може и да му отпусна Кавата за някоя демонстрация. Само не казвайте на бащата, че той много си я пази и не дава да се правят такива изпълнения, ама аз като я палня, ида на някое затънтено местенце, по-далече от него и си правя к,вот си искам
                                Проблема при мене не е чак толкова наличния инвентар, ами липсата на време за каране - мотора е в Априлци, аз живея (то пък един живот ) и работя в Стара Загора, и си ходя нататък само няколко пъти в годината, и като си ида гледам да обиколая колкото се може повече по баирите с мотора и не остава време за минаване на трупи и такива работи
                                НО следващия път (сигурно ще е по Коледа чак) обещавам на Ива при първа възможност да пробвам как е хавата (стига да няма сняг)
                                Hristo Draganov
                                http://htftp.domainbg.com/HD/

                                И аз искам България чиста ! ! !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X