Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CR250 ДОСТЪПНИЯТ РЕЙСЪР

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    е пак като имаш ток можеш да пуснеш печка а и имаш осветление и можеш да бачкаш по тъмното

    чук ползвам САМО ГУМЕН
    нарочно си взех такъв и друг НЕ ползвам

    Коментар


    • #17
      А бе Хонда и ЧУК?
      много разбирам !!!

      Коментар


      • #18
        вчера направих първото каране с ср а
        общо взето голям кеф
        буталото и цилиндъра не съм ги инспектирал все още но явно са в добра кондиция защото мотора работи като часовник
        на 5 та с 1/4 газ се изправя на едно колело
        предницата ми се стори мека и я регулирах на почти крайно твърдо положение от винтовете
        мотора е много лек и маневрен
        като за ендуро скоростите ми се струва че са късички
        колегите от дирт райдър са преминали от стандартните 13/50 на 14/51
        което е поудължило скоростите и е добавило още няколко километра в час ,този тук е с 13/49 но идват къси за предишният си ср бях взимал 14 ка преден зъбак който въобще не е ползван мисля да експериментирам с него
        тези дни ще замеря и максималната скорост с гпс а и ще пусна данните

        Коментар


        • #19
          Голяма реклама
          Да не би да се продава нещо ?!

          Коментар


          • #20
            Да не би да се продава нещо ?!
            ааа сакън още не е изплатен напълно ти за продаване говориш
            иначе се появиха кандидати между другото
            500лв над цената за която съм го взел предложиха

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от mitkov
              Да не би да се продава нещо ?!
              ааа сакън още не е изплатен напълно ти за продаване говориш
              иначе се появиха кандидати между другото
              500лв над цената за която съм го взел предложиха
              Ми к'во чакаш?!
              Тъкмо ще го изплатиш що-лесно.
              ... или чакаш някой с +1000?

              Коментар


              • #22
                ето и малко интересни снимки които открих из нета сред любителите на ср и те

                пича явно е привърженик на каскадите




                опаааа




                йииихааа






                хммм


                а ето това ми е любимият модел ср250 99 та
                някой слънчев ден ще ми падне и такъв в ръчичките

                Коментар


                • #23
                  А бе и тоя 99 е изруд! Дай боже наистина да ти падне в ръцете!

                  Коментар


                  • #24
                    тези дни имаше развитие по темата
                    смених задният амортисьор който ми се струваше прекалено мек със нов и то от по нов модел и освен това тунингован от фирмата олинс
                    даже долу ребаунда са го направили със ръчна врътка да можеш да си го нагласяш и без инструменти
                    като го сменях обаче си бях забравил фотоапарата иначе голямо потене падна наложи се да направя и нов болт и гайка за от долу защото на олинс тунинг врътката върви и с малко по друго захващане при което се изисква и гайка а на старият резбата си беше врязана в п то на амортисьора
                    както и да е с новия амортисьор мотора стана все едно друг верно по твърд е но аз така съм по свикнал и на скоците държи яко така че така ми харесва много повече и се държи като по новите и модерни мотори по неравностите
                    ще направя снимки и ще ги пусна

                    Коментар


                    • #25
                      Много добър ЦР! Колко пари го взе ако не е таина?? ако искаш ми драсни на ПМ...
                      "Опознай Родината за да я обикнеш"

                      Коментар


                      • #26
                        Предишната неделя най-сетне имах възможността да пробвам "достъпния рейсър" на Митков по баира. Ихааааа !! Голям кеф Като слезнах от мотора и жена ми ме гледа такъв ухилен и се чуди какво толкова е станало. Обясних й че като се кара този мотор е такъв кеф все едно за нея всеки път като ми поиска пари да й давам колкото поиска Разбра ме
                        2010 CRF 250 R

                        Коментар


                        • #27
                          от известно време не съм писал по темата а имаше развитие
                          смених задният амортсьор

                          старият амортисьор свален
                          новият е от по новият модел и то тунингован току що в олинс със сменени масло и с специална олинс врътка за ребаунда с която може и без отвертка да си го нагласяш

                          снимката е супер кофти не знам дали се вижда нещо
                          утре ще направя друга
                          освен това отворих съединителя да видя кво е положението

                          не знам от снимката дали се вижда но кошницата е в изненадващо добро и бих казал направо супер състояние
                          металните дискове на съединителя които при хонда за разлика от всички други мотори са алуминиеви са износени но мисля да ги сменя с нови и то стоманени което ще подобри не само съединителя но и тегленето на мотора защото се получава ефект все едно си сложил тежест на маховика а тя е доста по скъпа
                          само хонда практикуват номера с алуминиевите дискове всички други марки слагат стоманени рейсинговите тунинг съединители също повечето пъти са стоманени
                          за това пък феродовите дискове са в много добро състояние
                          освен това се оказа че имам и резервен комплект от тях стоят в гаража от няколко години не ги знаех за какъв мотор са а те взеха че станаха на ср а
                          между другото от ден на ден вероятността да премина в Е2 ми се струва все по привлекателна ако успея да постегна още малко СR а до старозагорското състезание може направо да се пусна в Е2 доста по лесно ще ми е да дам по добри времена с този мотор
                          на трасе като това в сопот например с 250то поне 10 минути по добро време предполагам бих дал при равни други условия а миналата година от първото място ме деляха 15 минути със 125 то
                          на узана също с 250 много по лесно щеше да е да дам 10тина минути по добро време което директно ни изтрелваше 2 места напред
                          дано успея да стегна ср а и да го наглася до 1 ви кръг макар че нещо много ме мързи напоследък

                          Коментар


                          • #28
                            Как така излизат толкова чисти тези мотори ?
                            След като отворих моя, да му сменя дисковете на съединителя, бях толкова отвратен от гледката, че ме беше гнус дори да ги извадя, а повярвайте ми аз изоооооообщо не съм гнуслив ! :x
                            Важното е, че все пак си е запазен мотора, Митков и определено си набарал доста добра оферта !
                            ----
                            Ще продаваш ли стария амортисьор ?
                            [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                            [/FONT]________________________________________
                            [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                            [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                            [/CENTER]
                            [/CENTER]

                            Коментар


                            • #29
                              момчета
                              от доста време на сам бях взел резервни гарнитури за хондата исках да ги сменя защото по принцип гарнитури се сменят след всяко отваряне затваряне на цилиндъра и главата а това тези които са сглобявали тази хонда явно не бяха направили и старите таяха леко на 1-2 места освен това исках да видя и буталото и цилиндъра както и да почистя клапите които също май никой не ги чисти а като ги изчистиш мотора започва да върви много по добре и да сменя режимите плавно а бе въобще става друг мотор
                              та поръчах гарнитурите в бултрако

                              пристигнаха бързо но ме мързеше да ги сменям все пак в събота сутринта както се бях наканил да отивам на кафе направо с официалните дрехи се бухнах в гаража сложих докторските ръкавици и се заех



                              имах намерение само да го поразглобя и някой друг път да го сглобявам но... се поувлякох

                              цилиндърът е свален и започва яко чистене на клапите които са доста замърсени и най вероятно от как е мотор не бяха чистени

                              почистването и миенето отне....доста време и усилия -да не си изцапам дрешките около 10 тина чифта обаче хирургически ръкавици пострадаха но пък ръчичките ми останаха чистички
                              че и новите дрешки
                              между другото след хубавото изчистване трябва нещата и да се посмажат най добре със двутактово масло с което ще работи моторът

                              след като отворих двигателя взе да ми се изяснява защо мотора работи така добре
                              и цилиндърът и буталото са в много добро състояние буталото пък е почти ново няма никакви следи от износване явно е сменено малко преди да попадне мотора в мен и на това отгоре е и WISECO направо се накефих и как не като тва ми спестява 200 те лева за ново бутало

                              след това си сглобих всичко по обратният ред с новите гарнитури
                              с особенно внимание към главата и стягането "на кръст"
                              учудващо бързо приключих и даже цял следобяд остана за "тестове"
                              ефекта от операцията направо е поразителен
                              мотора мърка като чисто нова тойота
                              работи плавно и без прекъсвания в мощтността а освен това тегли много повече и от ниски и от високи направо ме е яд дето толкоз се замотах да го направя това нещо-ама пусти мързел

                              Коментар


                              • #30
                                Ако беше Пешо Манолев, сега щеше да каже: "Хондата си е Хонда!"

                                Така трябва да се подържа мотора за да не го псуваш после
                                Аз не разбирам кой знае колко, но следя хронологията на препоръчителните профилактики и поне по-важните се стремя да ги изпълнявам.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X