Здравейте ,от доста време споменаваме този модел из разни теми а според мен бива да му обърнем малко повече внимание
наскоро прочетох в последният брой на дирт райдър имаше статия как възстановиха и то с не много средства един такъв модел 94 та година и то с него смятат да участват на състезания
според мен изборът на ср не е случаен
от по старите 250 2 т от другите марки почти не са останали вече свестни екземпляри но ср ките продължават да са в добра кондиция за времето си са били а и все още може да каже че са много читави мотори много качествено направени и с доста добри данни
от 92 ра до 96 та са произвеждани с много малки изменения а и след 96 та пак двигателят и основните компоненти нямат големи промени цилиндър от 99 та например без проблем може да се монтира и на 92 ра даже модел. от 97 ма натам са с алуминиеви рами и държат все още доста високи цени а и доста се търсят та трудно може да се вземе такова нещо изгодно
и аз самият преди време имах такъв модел 94 та година и бях супер доволен от него поради финансови причини го продадох за което после 100 пъти съжалих
кадри от личният ми архивен фотоалбум от далечната вече 2001г
когато бяхме млади с първият ми ср
става за всичко от мотокрос до ендуро че дори и за супермото не е лош по старите екземпляри се намират на доста изгодни цени а разликата им от новите в общи линии е алуминиевата рама
дори когато излезе още 97 ма модела Джереми Мак грат караше по суперкросовите в началото с рамата и окачването на 97ма модела а двигателя бе от старият му мотоциклет 93 та модел което доста ме озадачи навремето като го разбрах
от доста време се оглеждах за нещо 250 2т и но нямах възможност да отделя някакъв по голям бюджет та за това идеята за ср250 по стара година модел все повече започна да ми допада
исках обаче да е възможно в най добро първоначално състояние и да е с възможно най ниската цена
знаех за два ср250 които един наш бизнесмен бе закупил от един италиански фалирал сервиз заедно с цялото останало оборудване
виждал бях моторите още като ги докара преди време бяха рециклирани още в италия със много чисто нови компоненти по тях
и двата ги бяха взели все познати хора та реших да ги поиздиря
особенно като знаех че единият момчето почти не го кара а и наскоро си взе WR450 нов и ср-а му бе в излишък
и така след малко разговори и пазарлъци историята за проекта ми "личен ср250 за крос и ендуро" започна
пръв оглед
мотора не бе пален доста отдавна
но...запали
много бързо взехме да се разбираме с него
времето не бе много подходящо за тестове само -...няколко градуса
с малко помощ от приятели и братчеди мотора се оказва в гаража ми
наскоро прочетох в последният брой на дирт райдър имаше статия как възстановиха и то с не много средства един такъв модел 94 та година и то с него смятат да участват на състезания
според мен изборът на ср не е случаен
от по старите 250 2 т от другите марки почти не са останали вече свестни екземпляри но ср ките продължават да са в добра кондиция за времето си са били а и все още може да каже че са много читави мотори много качествено направени и с доста добри данни
от 92 ра до 96 та са произвеждани с много малки изменения а и след 96 та пак двигателят и основните компоненти нямат големи промени цилиндър от 99 та например без проблем може да се монтира и на 92 ра даже модел. от 97 ма натам са с алуминиеви рами и държат все още доста високи цени а и доста се търсят та трудно може да се вземе такова нещо изгодно
и аз самият преди време имах такъв модел 94 та година и бях супер доволен от него поради финансови причини го продадох за което после 100 пъти съжалих
кадри от личният ми архивен фотоалбум от далечната вече 2001г
когато бяхме млади с първият ми ср
става за всичко от мотокрос до ендуро че дори и за супермото не е лош по старите екземпляри се намират на доста изгодни цени а разликата им от новите в общи линии е алуминиевата рама
дори когато излезе още 97 ма модела Джереми Мак грат караше по суперкросовите в началото с рамата и окачването на 97ма модела а двигателя бе от старият му мотоциклет 93 та модел което доста ме озадачи навремето като го разбрах
от доста време се оглеждах за нещо 250 2т и но нямах възможност да отделя някакъв по голям бюджет та за това идеята за ср250 по стара година модел все повече започна да ми допада
исках обаче да е възможно в най добро първоначално състояние и да е с възможно най ниската цена
знаех за два ср250 които един наш бизнесмен бе закупил от един италиански фалирал сервиз заедно с цялото останало оборудване
виждал бях моторите още като ги докара преди време бяха рециклирани още в италия със много чисто нови компоненти по тях
и двата ги бяха взели все познати хора та реших да ги поиздиря
особенно като знаех че единият момчето почти не го кара а и наскоро си взе WR450 нов и ср-а му бе в излишък
и така след малко разговори и пазарлъци историята за проекта ми "личен ср250 за крос и ендуро" започна
пръв оглед
мотора не бе пален доста отдавна
но...запали
много бързо взехме да се разбираме с него
времето не бе много подходящо за тестове само -...няколко градуса
с малко помощ от приятели и братчеди мотора се оказва в гаража ми
Коментар