Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CR250 ДОСТЪПНИЯТ РЕЙСЪР

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • CR250 ДОСТЪПНИЯТ РЕЙСЪР

    Здравейте ,от доста време споменаваме този модел из разни теми а според мен бива да му обърнем малко повече внимание
    наскоро прочетох в последният брой на дирт райдър имаше статия как възстановиха и то с не много средства един такъв модел 94 та година и то с него смятат да участват на състезания
    според мен изборът на ср не е случаен
    от по старите 250 2 т от другите марки почти не са останали вече свестни екземпляри но ср ките продължават да са в добра кондиция за времето си са били а и все още може да каже че са много читави мотори много качествено направени и с доста добри данни
    от 92 ра до 96 та са произвеждани с много малки изменения а и след 96 та пак двигателят и основните компоненти нямат големи промени цилиндър от 99 та например без проблем може да се монтира и на 92 ра даже модел. от 97 ма натам са с алуминиеви рами и държат все още доста високи цени а и доста се търсят та трудно може да се вземе такова нещо изгодно
    и аз самият преди време имах такъв модел 94 та година и бях супер доволен от него поради финансови причини го продадох за което после 100 пъти съжалих



    кадри от личният ми архивен фотоалбум от далечната вече 2001г
    когато бяхме млади с първият ми ср

    става за всичко от мотокрос до ендуро че дори и за супермото не е лош по старите екземпляри се намират на доста изгодни цени а разликата им от новите в общи линии е алуминиевата рама
    дори когато излезе още 97 ма модела Джереми Мак грат караше по суперкросовите в началото с рамата и окачването на 97ма модела а двигателя бе от старият му мотоциклет 93 та модел което доста ме озадачи навремето като го разбрах
    от доста време се оглеждах за нещо 250 2т и но нямах възможност да отделя някакъв по голям бюджет та за това идеята за ср250 по стара година модел все повече започна да ми допада
    исках обаче да е възможно в най добро първоначално състояние и да е с възможно най ниската цена
    знаех за два ср250 които един наш бизнесмен бе закупил от един италиански фалирал сервиз заедно с цялото останало оборудване
    виждал бях моторите още като ги докара преди време бяха рециклирани още в италия със много чисто нови компоненти по тях
    и двата ги бяха взели все познати хора та реших да ги поиздиря
    особенно като знаех че единият момчето почти не го кара а и наскоро си взе WR450 нов и ср-а му бе в излишък
    и така след малко разговори и пазарлъци историята за проекта ми "личен ср250 за крос и ендуро" започна

    пръв оглед

    мотора не бе пален доста отдавна

    но...запали

    много бързо взехме да се разбираме с него

    времето не бе много подходящо за тестове само -...няколко градуса

    с малко помощ от приятели и братчеди мотора се оказва в гаража ми
    Последно редактирано от mitkov; 15-06-07, 23:55.


  • #2
    веднага след това хвана студ и сняг но тези дне отпусна и първите
    подизпълнения по проекта започнаха

    оглед на задните накладки както виждате -почти нови

    и ауспухът изглежда добре а и звъни като истински factori racing


    предницата също е почти нова а и освен това ми се струва че е от по нов модел CR


    разбира се горелката първа заиграва понеже решавам да сменя кормилото а единият болт ми се опъва

    болта е изваден макар и с...голям зор
    за това решавам да сменя всички болтове с нови и тичам спешно до местният представител на "вюрт "

    поставям ново кормило "рентал"

    и разбира се нови дръжки...-отново рентал

    кормилото вече е ок макар че не бе лесно старите собственници бяха разбъркали порядъка на жила тръбички и всичко та се наложи и рязане и скрояване на предният номер който също е от доста по нов модел за мое щастие жилата са чисто нови което ми спестява разговори с дилърите на " Моушън про"

    амортисьора се оказва с тунинг от полети но някой го е регулирал като да изглежда мотора кросов и вирнат

    за това започвам да разхлабвам пружината та да може да се регулират и останалите неща

    спирачката също е регулирана като от... абе въобще не е регулирана
    това между другото е нещо което забелязвам при всеки мотор който взема уредите за управление въобще не са правилно настроени в 98% от случаите

    накрая ноща ме сварва в гаража без ток и трябва да прекратя
    но тези дни при пръв удобен случай проектът продължава

    Коментар


    • #3
      Ако знаеш колко блгородно ти завиждам, и как би ми се искало и аз да си имам ттакъв гараж дори и само с един от моторите..
      Аз сега ще пусна подобна тема за МЗ-чето си, че нали ще го правим състезател
      [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
      [/FONT]________________________________________
      [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
      [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
      [/CENTER]
      [/CENTER]

      Коментар


      • #4
        Браво, Митков! Тоя ЦР е зъл. И сигурно яко върви. Искам един кръг!

        Коментар


        • #5
          Браво Митков, много приятен матерял! Със здраве да си го караш мотора!

          Коментар


          • #6
            Абе колеги наCR-ката може ли да се сложи фар и въобще може ли да се регистрира.

            Коментар


            • #7
              Митков, ще ти измръзнат ташките в тоя студ бе!
              Айде, чувствам как Димитър ще става No.1 в клас Е1.
              Ти като минеш в Е2, аз точно се точех яко с CRF-a, a съм вече аут с това координаторство, тъй че JRC-тата и Димитър останаха. Ама и нашите пичове станаха много добри вече, така че ще е интересно в най-малкия клас.
              Я сподели сега, кое повече ти харесва CR-a или RM-a. Говоря ти за комфорт, щото са различни класове.
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #8
                а така братчед стягай машините че времето почва да се стопля май най-после, вижда й се края на зимата
                а и съм намислил да ти идвам на гости към края на месеца тъкмо ще си спомня малко цвайтактерите
                "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
                MG Racing Team

                Коментар


                • #9
                  Ти като минеш в Е2,
                  за сега не смятям да минавам в е2
                  сузукито вече излезе от ремонт почти всичко му е ново и много си го харесвам

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от mitkov
                    за сега не смятям да минавам в е2
                    сузукито вече излезе от ремонт почти всичко му е ново и много си го харесвам
                    Еееееех, тъкмо се виждах с купа за 2006г.

                    Две думи и от мен за CR-а:
                    Този мотор съвсем спокойно може да се конкурира с по-модерните машини. Вчера направих първото "завойче" и много ми хареса начина по който двигателя отговаря на подаването на газта - веднага. Сега вече се постопли при нас и снега остана само където е сянка, така че се надявам скоро да имам възможността да опитам истинските офроуд качества на CR250.
                    2010 CRF 250 R

                    Коментар


                    • #11
                      продължение по темата


                      ето го прословутият пилот джет за който толкова много говорихме
                      почиствам и него и карбуратора че мотора дълго е стоял без да е каран а и най вероятно никой не се е сетил да го почисти от години


                      иглата пък бе на крайно пуснато положение
                      който я е регулирал е бил фен на икономиите
                      преди време в сайта на фмф имаше таблици с регулировките стандартно и с ауспух фмф на всички модели всички години сега вече я няма майче но аз си я бях свалил и след кратка справка с нея слагам иглата на 3 то положение


                      използвам моментът и да промия резервоарът
                      явно скоро не бе правено и това щото сума ти боклуци изкарах

                      Коментар


                      • #12
                        идва ред на филтърът

                        за моя изненада филтърът е почти нов и е напълно здрав
                        което донякъде обяснява доброто състояние на двигателя
                        скоро обаче не са го прали или омаслявали като гледам


                        тъй че си слагам докторските ръкавички и се заемам


                        скоро не съм прал и на другите мотори филтрите и за това използвам моментът като тъй и тъй се цапам,на кдх са филтъра е толкова зацапан че се налага да използвам тайното си оръжие филтър клийнърът на моторекс


                        след малко идва ред и на филтер ойла


                        и олле... филтърът е готов


                        тъй като и аз а и съседите не обичаме шумните мотори то идва ред на заглушителя
                        "случайно " ми се намира вата фмф и за това смело се заемам
                        но...от тук на татък такова цапане падна че не съм снимал нищо
                        както и да е горелката доста игра целия квартал бе опушен но ауспухът стана по тих накрая


                        а междувременно през цялото това време гравитацията работи за мен смазвайки ми жилото на съединителя

                        Коментар


                        • #13
                          Ей, тоя Митков!
                          Много им разбира на цвай тактерите.
                          ... пък си е създал и добра база. Браво Митков!

                          Аз вчера щях също да правя най-после профилактика на Африката си, но не можах да намеря клещи за да извадя един щифт и я заебах.
                          Ендурото и сексът не са шега работа !
                          -------------
                          Животът се измерва с броят на издишванията !

                          http://sixdayscrazyjob.com
                          http://crazy-job.com

                          Коментар


                          • #14
                            "базата" всъщност е един гараж в който няма и ток даже

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от mitkov
                              "базата" всъщност е един гараж в който няма и ток даже
                              Сигурно, като те гледам на повечето снимки си с чук в ръка!
                              Моят има ток на корем, ама вън като стане 4-5 градуса, втре си е минус 4-5, та зимата се въздържам от ремонти.
                              Пък и аз съм един монтьор ...
                              Ендурото и сексът не са шега работа !
                              -------------
                              Животът се измерва с броят на издишванията !

                              http://sixdayscrazyjob.com
                              http://crazy-job.com

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X