Обява

Свий
Няма добавени обяви.

колеги даите инфо эа кросово cz 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • колеги даите инфо эа кросово cz 250

    Купих го вчера има нужда от някои ремонти не сам имал такова и нямам никаква имформация по вапроса. Такче всичко би ми било от полэа каде има части эа такива мотори колко кончета е до колко може дасе раэчита на него и всичко эа което се сетите благодаря предварително.

  • #2
    Значи мотора трябва да е някаде около 35коня.Според мен са доста здрави мотори,когато го палиш за 1 път винаги преди тва го ритай 1-2 пъти без контакт и без да си пуснал бензина,и ще си палиш без проблеми,скоростите не ги бласкай а леко ги превключвай,защото аз от едно такова блъскане после сменях скорости.Абе за начало е добро моторче поне ще падаш и ставаш без да се притесняваш да ли си счупил пластмасите.
    от кал не се пази:)

    Коментар


    • #3
      Не знаех 4е CZ 250 крос има контактен клуч!!!!!! Но ако греша,извинете....
      Part time racer.Full time RIDER.

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от JRC2
        Не знаех 4е CZ 250 крос има контактен клуч!!!!!! Но ако греша,извинете....
        Контактен ключ няма, но трябва да има ключе за прекъсване на запалването откъдето се гасят кросовите мотори.

        ЧЗ 250 крос съм карал само веднъж. Като за първи мотор става. Трябва по-внимателно отношение и грижи. Не съм много сигурен , но мисля че буталата от МЗ250 след малка преработка стават на ЧЗ-то.
        2010 CRF 250 R

        Коментар


        • #5
          Стават буталата но бързо скапват цилиндъра и после само проблеми по добре си карай с оригинални бутала,а колко-то до ключа иначе как ще гасиш мотора може би на скорост.
          от кал не се пази:)

          Коментар


          • #6
            Първият кросов мотор който карах беше такъв, доста е мощен(за годините си)трябва доста сила да се прилага при карането, доста често съединителите са много твърди и скоростите се включват без него(в движение), ако го ползваш(съединителя)имаш серьозна мускулна треска след това. Един приятел има такова отзад е със ОГРОМЕН пиньон не съм го броил ама има чуството че е 70+зъба, иначе е 4 скорости, обаче се вдига на която и да е в движение. Предницата му беше малко слаба, не знам твоята каква е, барабанните спирачки освен че тежат много работа не вършат, затова и се одари(приятеля ми)в един голф странично, направо го разцепил на две. Той обаче се отървал много леко при положение че е карал без каска, по цвички като изключим кожната лапичка на челото нищо му няма. Имам доста части ако ти трябва нещо мога да ти пратя на ЛС какво ми е останало.

            Коментар


            • #7
              Значи,моето мнение за тези мотори е положителна,като изключим разхода им!!!
              Недостатък им е обаче че "хвърлят" много буталата!!!
              е,зависи и как го караш,ама има едно при нас дето се караше все едно е на състезание и чупеше бутало по два пъти на година!!!
              Оттук идва и проблема-трудно се намират такива бутала!!!
              има някакви,мисля че са турски и са големи боклуци.Цената им е към 100лв. някъде,има и оригинални към 200лв. струват ама незнам от къде се намират.
              Има и още нещо: чувал съм че на някои им слагали бутала от MZ 250,ама му сваляли от мощността!!! Сега дали това е истина не мога да кажа.
              Знам едно: Каската на главата и газ към гората!!!
              "Kолкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме"
              А+
              LZ1DRZ

              Коментар


              • #8
                трябва манивелата эа скоростите и оста и която е вътре вав двигателя искам дая стегна и да видя на какво е способна и до каде може да стигна сас нея и наи вече какав баир може да иэкачи преди дасе прекатури

                Коментар


                • #9
                  Колега,ако преди това ЧЗ не си карал друг подобен мотор,много внимавай,че макар и стар и невзрачен както казват някои колеги,аз смятам че си е доста мощен и пъргав мотор!!!
                  "Kолкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме"
                  А+
                  LZ1DRZ

                  Коментар


                  • #10
                    Според мен това е дори по-опасен от така коментирания ЦР500, защо ли ами за разлика от хондата този мотор се справя много трудно със спирането. А мисля че това е също толкова важно(ако не и повече)от това да върви, гледай по-отрано да намаляш и не чакай до последния момент, както можеш да направиш това с друг мотор. хубавото му е че може да се кара като четиритактов(след като вече си тръгнал веднъж обаче! не можеш да потеглиш под 3000оборота), но при ниски скорости и обороти дърпа като 4Т. Лошото е ако се наложи да спреш, особенно на някое по-неудобно място по-добре гаси и обръщай .

                    Коментар


                    • #11
                      карам мотори от 10 г имал сам 5 машини но никога не сам имал истинска кросова крастосвал сам горите сас cz 350 оригинал после сас М72 чопар направен от мен след него сас хонда vt 500 нея още я имам между временно емах едно cz 350 на което сложих кросови гуми,пиниони от иж и олекотих максимасно варвеше много яко но засядаше вав коловозите и постоянно се раэваляше то си остана вав едно дере аэ се приврах пеш. Хондата сия обичам много но тя е чопар преэ наводненията таэи година посетих един сабор вав гората сас нея колко пъти эаседнах в кал или канавка нее истина тогава и потроших ауспусите и лъснах картера пногократно и реших ще си вэема КРОСАРКА вав момента немам ваэвможност эа по добар пак и требва да пораэмисля преди да продам чопара.

                      Коментар


                      • #12
                        колко пари взе ЧЗ-то ако не е тайна
                        от кал не се пази:)

                        Коментар


                        • #13
                          Между другото, ЧЗ-то може да се направи да не се чупи
                          Първия ми кросак който карах беше ЧЗ125 и чупеше МЗ-тови бутала на месеца веднъж Накрая бутало счупи цилиндъра. За късмет намерих друг цилиндър, но от по-стария модел, който е с по-малки отвори и след малки престъргвания стана за моето ЧЗ. Докато се мотах един ден в Бургас и търсех магазин за мото части открих в един гараж оригинално немско бутало за МЗ, втора ръка. След този ремонт мотора го карах още малко и го продадох. Човека който го купи идваше на нашето трасе за МХ в Харманли и се изреждаха сума народ един след друг да карат ЧЗ-то. Това в най-големите жеги лятото. Двигателя обаче не даваше никакви признаци на загряване или блокиране. Накрая му сцепиха тройника на кормилото

                          Мисълта ми беше, че ако искаш да го караш по баира този мотор и ако цилиндъра му има нужда от ремонт, имаш вариант да му се направи нова цилиндрова втулка с 1-2мм по-нисък изпускателен отвор. Така се увеличава въртящия момент от ниските обороти и двигтеля започва да работи по-плавно, което пък удължава живота му. Освен това бива да се прегледат спирачките както е препоръчал някой в по-горните мнения и да се сменят накладките ако има нуджа, а също и окачването дали има масло. Без нормално окачване се губи изцяло удоволствието от карането.
                          2010 CRF 250 R

                          Коментар


                          • #14
                            cz то е эа 250 лв сас нови оригинални бутало вал и цилиндар эа сажаление мотора е эглабян от леваци и оставен на двора 2 год двг беше пълен със вода скоростите са супер но ще сменя всички лагери и семеринги купих ги 60 лв рамката боядисах вчера калници и реэервар чакат эа мотора ми трябва само оста на лоста эа скорости сас магнета мисла да направа експеримент има как дасе добави още една намотка эа фар някои пробваллие ще стане сас сигорност само не энам каква крушка ще може да эахрани а нямам и лостчета эа предна спирачка и саединител кажете ако някои има или от каде да ги купа

                            Коментар


                            • #15
                              Не че нещо ама слагай по някоя точица от време на време че 2 пъти го четох за да разбера какво си написал, да не го превеждаш от латиница, имаш някой характерни грешки

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X