Обява

Свий
Няма добавени обяви.

колеги даите инфо эа кросово cz 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от павле
    ......сас магнета мисла да направа експеримент има как дасе добави още една намотка эа фар някои пробваллие ще стане сас сигорност само не энам каква крушка ще може да эахрани ........
    Странно На чз-то запалването доколкото помня беше всичко капсуловано - "магнети-марели". Много яко запалване имат тия машини.
    2010 CRF 250 R

    Коментар


    • #17
      И аз се изненадах от чукчето но изглежда дае оригинално. Фтората намотка мисла дая навия в-у оригиналната . Навремето и аз имах проблеми сас чупене на бутала самоче на 350 кубиковото чз прегрява и повлича. Смених три чифта бутала и един път шлаифах , решението на провлема е следното караш си яко когато затегне се прибираш сваляш главите и цилиндрите и отнемаш матеряла които е повликал сас шкурка и пак караш. При мен спря да затяга на 4тия път от тогава мотора нее имал никви грижи това беше 2003

      Коментар


      • #18
        Колеги,тук мога да ви дам един доста удачен съвет по въпроса за магнета!
        От опит го знам. Беше писнало по едно време,да чистя чукчето и да сменям кондензатори на едно едноцилиндрово ИЖ,докато не ми дадоха следната идея:
        (Само,че важи единствено за едноцилиндрови моторетки)
        Цялата електрическа инсталация да се подмени с нова електронна!
        Най-често тя се взима или от Карпати или от Минск и има мн проста конструкция:
        Състои се от статор,ротор,ел.платка и индуккционна бобина!
        Няма акумулатори,кондензатори и пр.
        Много лесно се прави центровката и не се плаши от водата.
        Единствения и недостатък е,че е 6 волтова и произвежда малко слабичък ток.
        НО това е при старото ми ИЖ,а кросовото CZ ще достигне доста по-високи обороти.......

        Та ако имаш ядове със запалването-мн е просто! Намираш една Карпатка за 20-30лв,изкорубваш я,взимаш това,което ще ти трябва и останалото на ОТПАДЪЦИ!!!
        "Kолкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме"
        А+
        LZ1DRZ

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от павле
          И аз се изненадах от чукчето но изглежда дае оригинално. ...........
          Баси Тва коя година е произведен тоя мотор?? За първи път чувам за кросак с чукчета.
          2010 CRF 250 R

          Коментар


          • #20
            Ама,какво си мислите!?
            Кросак е много обща дума! Това CZ е произведено сигурно преди поне 15-20години.те чехите не можаха да измислят тая запалителна система на CZ-то като цяло,та камо ли да измислят и електронно запалване на тоя мотор!!!
            "Kолкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме"
            А+
            LZ1DRZ

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Evgeni Enduro
              Ама,какво си мислите!?
              Кросак е много обща дума! Това CZ е произведено сигурно преди поне 15-20години.те чехите не можаха да измислят тая запалителна система на CZ-то като цяло,та камо ли да измислят и електронно запалване на тоя мотор!!!
              Преди 20 години беше 1986г. Тогава вече е било минало силното време на ЧЗ-тата и въобще на кросаците с въздушно охлаждане
              Сега се сещам, че запалването на моето ЧЗ беше фабрично испанско някво. На времето са купували цели мотори само за да им вземат запалването. Това дето ще е с чукчета имам съмнение, че не е кросовия модел, а някоя самоделка
              2010 CRF 250 R

              Коментар


              • #22
                A,aa! Няма да се очудя ако е така!
                Този проблем с някогашното запалване се е утвърдил за доста голям период от времето!
                А за конкретния случай с това CZ може и да е преправяно! Откъде да знаеш в какви ръце е било и кой "майстор" го е пипал
                "Kолкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме"
                А+
                LZ1DRZ

                Коментар


                • #23
                  Ако не вярвате за ЧЗ - прочетете статията в ОфриудБГ

                  До `75-`80-та година са били почти на върха и след това изостават ...

                  Според мен също е "побългарено" - вероятно от обикновеното ЧЗ 250 - мисля, че то беше с чукче ...
                  Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                  Коментар


                  • #24
                    Павле аз имам ЧЗ 125 крос тип 516 та по темата за ЧЗ 250 крос оригиналното запалване е с чукче, мога да ти пратя инструкции за ремонт само че са на чешки, в тях има и за ЧЗ 400 крос което е 380сс, мисля че ще са ти много полезни,също ако някой друг иска имам и за 125 тип 511, 516 и 519. Аз мойто го карам с бутало от МЗ 150. Успехи с ремонта.
                    [email]imperial_eagle87@abv.bg[/email]

                    Коментар


                    • #25
                      [quote="tatkobarba"]Ако не вярвате за ЧЗ - прочетете статията в ОфриудБГ

                      До `75-`80-та година са били почти на върха и след това изостават ...

                      Относно състезанията съм съгласен,че CZ-то си е било титуляр в състезанията! Аз имам познат,който се е състезавал с такъв мотор и е бил доста напред!!!
                      Но негова конкуренция коя е била?
                      Аз знам само за Ява Суперспорт.....
                      "Kолкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме"
                      А+
                      LZ1DRZ

                      Коментар


                      • #26
                        [quote="Evgeni Enduro"]
                        Първоначално публикуван от tatkobarba
                        Ако не вярвате за ЧЗ - прочетете статията в ОфриудБГ

                        До `75-`80-та година са били почти на върха и след това изостават ...

                        Относно състезанията съм съгласен,че CZ-то си е било титуляр в състезанията! Аз имам познат,който се е състезавал с такъв мотор и е бил доста напред!!!
                        Но негова конкуренция коя е била?
                        Аз знам само за Ява Суперспорт.....

                        8 Световни титли!
                        Карали са срещу Ямаха, Хонда, КТМ и Кавазаки ...

                        след 1976-та предполагам по политическа принуда спират развоя и от 1980 вече карат само в шампионати в бившия СИВ или както сега му викаме "Соц. лагера" ...

                        Преди това ка били с карбуратори Микуни, окачване Олинс и т.н. и т.н. ...

                        Дори след перестройката опитват да правят нов мотор (почти копие на Ямаха ДТ), но явно слабият мениджмънт ги доубива - също като 99% от авто-мото производителите от Соц. лагера ...
                        Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                        Коментар


                        • #27
                          Явно са били доста напред!!!
                          И сега вече на 20 години,изнемощяли,амортизирани и скъсани от каране тези мотори вадят нереална мощност!
                          Имах удоволствието да покарам едно такова 250 кубиково и направо онемях!!!
                          Ако е някой карач с него направо ще се опъне на сузукито ми........нищо,че е 600см3!!!
                          "Kолкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме"
                          А+
                          LZ1DRZ

                          Коментар


                          • #28
                            Има един карач - Ники от Кърджали, който с кросовото ЧЗ 250 обикновено бие доста народ по мотокросовете (включително мене) макар, че всички останали са с модерни японски кросаци.
                            Сега кара хонда CR250
                            2010 CRF 250 R

                            Коментар


                            • #29
                              Ето инструкции за ремонт и профилактика на кросови ЧЗ-та както следва:
                              125 тип 511
                              125 тип 516-Manual
                              125 тип 516-Katalog
                              125 тип 519-Manual
                              125 тип 519-Katalog
                              250/400 тип 513/514-Manual
                              250/400 тип 513/514-Katalog
                              надявам се че съм бил полезен и внимавай с 250-то че се изправя и на 4-та , а части за него съм чувал че се намират трудно, но нее невъзможно. Приятно и безавариино каране
                              [email]imperial_eagle87@abv.bg[/email]

                              Коментар


                              • #30
                                Ето и малко снимки тук, тук и тук
                                [email]imperial_eagle87@abv.bg[/email]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X