Макар че коледа мина ще ви разкажем за един коледен подарък
..... зелен на цвят и разбира се 2 тактов
ето го и него, пресен пресен преплувал океана
и разбира се се нуждаеше от пълно ТО и тунинговане, за да бъде МОЯ мотор
имах няколко идеи как ще изглежда, поразгледах доста снимки из нета и твърдо реших рамата да бъде червена !
това беше началото
една обезкостена рама, тройници, пружина и разни дреболийки по двигателя каращи го да изглежда пламтящ
разбира се всички лагери се нуждаеха от основно почистване и смазване, задължителни за едно истинско ТО, греста също е червена и не е само за CRF а свинската мас оставяме за Жорката
линковете също бяха натъпкани яко с грес, заглушителя с нова вата, който е специален модел на pro circuit за оффроуд каране и има искрогасител въпреки че е 2Т
нещата лека полека започват да се връзват и се заформя един чудесен морор
част от идеята на тунинга беше да се сложи маховик който да подобри работата на мотора в ниски и така да стане доста по пригоден за ендуро. В последствие на теста резултата беше повече от задоволителен, въртящия момент вече може дори да конкурира двуцилиндров ИЖ
дойде ред и на червените пинизчийски капачетета по двигателя от които качих още 5 коня на мотора
е този път изпреварих Чинела и червената пружина е първо при мен. Междувременно задния шок беше щателно профилактиран.
Мотора продобива вид на МОЯ КХ
да не забравяме и стъпенката която е задължителна за оффроуд машините, собствена военна руска разработка конкурираща в пъти тази на КТМ
имаше и час по трудово, за домашно ми даде да направя алуминиева скара за КХ налях си една бира, свалих молива от ухото и започнах да чертая режа и пробивам. Взе че се получи, макар и незавършена до край. Но повече във втора част
След един неуспешен опит вече имам и прилично залепено фолио в тон с рамата и разбира се великолепната Кармайкъл 4-ка
резонатора претърпя малка оперативна намеса по изправяне на бръчки, още е в реанимацията но след малко ще е 6
изправен, боядисан и с чисто нови пружинки
ХА! след едномесечен престой в болничната стая взе че видя слънцето
p.s. Има дни в които и в Севлиево няма мъгла, и слънцето изгря и на моята улица
...ако знае какво го чака
това вече е МОЯ мотор, такъв който ме кара да се кефя като отворя гаража
а това е новия проект който се движи в момента, питбайка за градско
ето една пълна промяна, но няма да спрем до тук! очаквайте продължения
..... зелен на цвят и разбира се 2 тактов
ето го и него, пресен пресен преплувал океана
и разбира се се нуждаеше от пълно ТО и тунинговане, за да бъде МОЯ мотор
имах няколко идеи как ще изглежда, поразгледах доста снимки из нета и твърдо реших рамата да бъде червена !
това беше началото
една обезкостена рама, тройници, пружина и разни дреболийки по двигателя каращи го да изглежда пламтящ
разбира се всички лагери се нуждаеха от основно почистване и смазване, задължителни за едно истинско ТО, греста също е червена и не е само за CRF а свинската мас оставяме за Жорката
линковете също бяха натъпкани яко с грес, заглушителя с нова вата, който е специален модел на pro circuit за оффроуд каране и има искрогасител въпреки че е 2Т
нещата лека полека започват да се връзват и се заформя един чудесен морор
част от идеята на тунинга беше да се сложи маховик който да подобри работата на мотора в ниски и така да стане доста по пригоден за ендуро. В последствие на теста резултата беше повече от задоволителен, въртящия момент вече може дори да конкурира двуцилиндров ИЖ
дойде ред и на червените пинизчийски капачетета по двигателя от които качих още 5 коня на мотора
е този път изпреварих Чинела и червената пружина е първо при мен. Междувременно задния шок беше щателно профилактиран.
Мотора продобива вид на МОЯ КХ
да не забравяме и стъпенката която е задължителна за оффроуд машините, собствена военна руска разработка конкурираща в пъти тази на КТМ
имаше и час по трудово, за домашно ми даде да направя алуминиева скара за КХ налях си една бира, свалих молива от ухото и започнах да чертая режа и пробивам. Взе че се получи, макар и незавършена до край. Но повече във втора част
След един неуспешен опит вече имам и прилично залепено фолио в тон с рамата и разбира се великолепната Кармайкъл 4-ка
резонатора претърпя малка оперативна намеса по изправяне на бръчки, още е в реанимацията но след малко ще е 6
изправен, боядисан и с чисто нови пружинки
ХА! след едномесечен престой в болничната стая взе че видя слънцето
p.s. Има дни в които и в Севлиево няма мъгла, и слънцето изгря и на моята улица
...ако знае какво го чака
това вече е МОЯ мотор, такъв който ме кара да се кефя като отворя гаража
а това е новия проект който се движи в момента, питбайка за градско
ето една пълна промяна, но няма да спрем до тук! очаквайте продължения
Коментар